Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » All I want for Christmas is You -Liam Payne- [16+] » |6|

All I want for Christmas is You -Liam Payne- [16+]

21 feb 2012 - 18:31

664

0

294



|6|

Vandaag is het concert. Iedereen maakte zich klaar. We zagen er prachtig uit. De concertzaal was niet veel verder dan ons hotle dus gingen we te voet. We waren blijkbaar niet de enige maar gelukkig hadden we onze VIP pasjes bij. Daardoor konden we helemaal vooraan staan. We hadden die dag zelf nog een paar ‘We Love 1D’ bordjes gemaakt. Ook een met telkens I Love… en dan een naam en als je het bord omdraaide kwam er op. ‘Belgium Girls Love One Direction’. We vielen blijkbaar op want ineens zei Liam: “We love the Belgium girls too, see you at March in Belgium.”¯ Wij natuurlijk meteen zitten te gillen. Ik maakte een hartje met mijn handen naar Liam en hij knipoogde. Spijtig genoeg was het optreden snel voorbij, maar we hadden de VIP pasjes nog hé. We liepen backstages. Ik zag Liam staan. “Hey,”¯ zei hij met zijn prachtig accent. “Hey, echt een geweldig concert,”¯ zei ik. “Dankje. Ahn, wacht jullie zijn de Belgische meisjes hé?”¯ “Jup,”¯ zei ik. “Helemaal naar hier gekomen voor jullie.”¯ “Hahaha, dankje,”¯ zei hij. “Nee, wij moeten jullie bedanken omdat we hier konden zijn vandaag,”¯zei ik. “Geen dank.”¯ Hij glimlachte lieg naar me. We kregen van elk een handtekening en gingen samen en apart op de foto. De groepsfoto was echt té grappig. Liesl had geluk Louis was in een zotte bui-zoals meestal- en mocht ze op zijn rug springen voor de foto. “Dankje Louis,”¯ zei ze toen hij haar terug neer zette. “Graag gedaan.”¯ Hij lachte lief naar haar. Liesl en Louis gingen even iets halen om te drinken, Helena was opeens verdwene met Zayn en Ilham en Harry waren ookal weg. “Amai, iedereen is hier opeens weg,”¯ zei ik. “Tja, laat ze doen hé,”¯ zei Liam. Opeens zag ik een prachtig meisje naar ons toe lopen. “Dat is Kathi,”¯ fluisterde Liam. “Naill’s vriendin,”¯ zei ik. “Jup,”¯ zei hij. “Seeyou later guys,”¯ zei hij en ging weg.“En toen waren ze nog met twee,”¯ zei Liam. “Inderdaad,”¯ zei ik. “Zullen we even naar mijn kleedkamer gaan?”¯ “Jha, is goed.”¯ We begonnnen daar eenmaal aangekomen te praten over vanalles en nog wat. “Welk liedje vind je het mooiste?”¯ Vroeg hij aan mij. “Euhm, moments is heel gevoelig, Stole my heart is gewoon kei mooi maar de rest vind ik ook wel mooi hoor." “Zing eens een stukje,”¯ zei Liam. “Ik ga hier niet alleen zitten te zingen hoor,”¯ zei ik in de hoop dat hij zou meedoen. “Dan doe ik mee hé,”¯ glimlachte hij. “Oké.”¯ “Maar ik waarschuw je, ik zing nogal vals.”¯ “Dat maakt niet.”¯ We begonnen Moments te zingen. “Je bent toch niet zo slecht,”¯ zei hij. “Vind je dat echt?”¯ Vroeg ik. “Ja hoor.”¯ Ik werd er helemaal rood van. “Dankje,”¯ zei ik. Opeens ging de deur wild open en zag ik Danielle in de deur opening staan. “Dag Liam,”¯ zie ze kwaad. “Heey Danielle, wat doe jij hier?”¯ “Ik kom gewoon mijn vriendje opzoeken.”¯ “Wat lief van je.”¯ Hij gaf haar een kus. Ik zag haar gemeen naar me kijken dus glimlachte ik maar. “En wie is zij?”¯ Vroeg ze. “Ow, dit is Dorien. Een Belgische fan.”¯ “En wat doet ze hier?”¯ “Ze geeft VIP tickets gewonnen.”¯ “Geen geld genoeg gehad om er te kopen?”¯ “Danielle, doe een beetje lief.”¯ “Liam, ik wist niet dat jij op dikke meisjes valt.”¯ Ik keek haar met open mond aan. Zei ze dat nu echt? “Danielle? Waarom doe je nu zo? Dat doe je toch niet!”¯ “Laat maar Liam ik ga al,”¯ zei ik verdrietig en kwaad tegelijk. Ik voelde de tranen langs mijn wangen stromen. Ik liep de deur uit. “Nee, alstublieft blijf!”¯ Hoorde ik Liam roepen. Ik liep nog eindje verder en bleef toen staan. “Please?”¯ Vroeg hij. Ik draaide me om, ik zag er waarschijnlijk freselijk uit met m’n uitgelopen mascara, en liep toen verder. Ik liet alles achterwegen. Ik dacht altijd dat Danielle een lieve meid was, wel dat is dan een verkeerd gedacht.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.