Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » All I want for Christmas is You -Liam Payne- [16+] » |8|

All I want for Christmas is You -Liam Payne- [16+]

21 feb 2012 - 18:33

396

0

266



|8|

De volgende dag

Iedereen was zich aan het optutten om naar de jongens te gaan, behalve ik dan. Ik bleef bij mijn besluit. “Je weet het zeker hé?”¯ Vroeg Helena. “Jha.”¯ “Oké dan, we zien je dan straks hé.”¯ “Jup,”¯ zei ik en verdween in mijn kamer. Ik pakte mijn gitaar en begon Moments te spelen. Heel goed kon ik het niet maarja. Ik hoopte dat er iemand mij meer gitaar kon leren spelen. Na een tijdje had ik er genoeg van dus legde ik me neer op bed en luisterde naar de muziek van 1D. Na een tijdje werd ik moe en viel ik inslaap. Ik schrok wakker van een hand op mijn schouder. Het was Liam. “Sorry, ik wou je niet laten schrikken.”¯ “Is oké.”¯ Ik ging recht zitten. “Waarom ben je niet meegekomen?”¯ Vroeg Liam. “Ik ven bang om je lief tegen te komen.”¯ Liam lachte slapjes. “Wat is er?”¯ Vroeg ik. “Ze praat niet meer tegen me.”¯ “Waarom?”¯ “Ze denkt dat ik iets voor je voel.”¯ “Geef haar nummer is. Ik zal alles wel verduidelijken. Hij zette het nummer in mijn gsm. Ik belde haar meteen. “Met Danielle,”¯ antwoorde ze. “Hey, met Dorien.”¯ “Ahn, jij hoe kom je aan mijn nummer.”¯ “Doet er niet toe. Luister er is niks tussen Liam en ik. Ik ben gewoone en fan van One Direction.”¯ “Weet ik ook wel. Denk je dat ik dom ben ofzo?”¯ “Nee, maar denk niet dat Liam iets voor me voelt. Hij houdt nog steeds heel veel van je.”¯ “Waarom zeg dit allemaal eigenlijk?”¯ Vroeg ze. “Ik wil geen problemen brengen en ik wil niet dat er iets ergs tussen jullie beiden gebeurd.”¯ “Wat zit je allemaal te zeveren! Ik weet best dat je Liam leuk vind.”¯ Ik keek naar Liam die alles kon horen. “Zeg gewoon wat je van me vind,”¯ fluisterde hij. Ik trok mijn schouders op en zei: “Tuurlijk vind hem leuk, maar op een andere manier als jij.”¯ “Hoe bedoel je?”¯ “Ik ben een fan van One Direction. Dat is een andere soort leuk vinden als jij hé. Jij bent verliefd op hem. Ik niet ofja op een andere manier. Ik ken Liam niet persoonlijk.”¯ Ze zweeg. “Danielle?”¯ Voreg ik. Weer zweeg ze en legde af.”¯Erg vriendelijk is ze toch ook niet. Sorry Liam,”¯ zei ik. “Het maakt niet. Je heb je best gedaan.”¯ “Ze draaid wel bij.”¯ “Hopelijk.”¯zei hij.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.