Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » All I want for Christmas is You -Liam Payne- [16+] » |9|

All I want for Christmas is You -Liam Payne- [16+]

21 feb 2012 - 18:35

600

0

285



|9|

De volgende dag

Nog één dag en dan moeten we weer naar huis. Best spijtig want het is hier echt leuk aan het worden. Omdat het onze laatste hele dag was gingen we Londen verkennen. We liepen allerlei winkeltjes in en kochten vannalles. Ik kocht zoals de andere een I Love One Direction pul. Ik kocht ook een I Love London en I Love Liam Payne pul. Ilham had blijkbaar met Harry afgesproken dat als er genoeg sneeuw zou liggen we een sneeuwballen gevecht zouden doen. En dat deden we dus. Er lag toch een aantal cenitmeter sneeuw, genoeg voor een gevecht. Door de sneeuw die er maar blijft bijkomen gaat het treinverkeer trager maar tegen morgen zou alles terug in orde komen. Wel jammer, ik zou nog een paar dagen hier willen blijven. De jongens kwamen ons halen in onze hotelkamer. We begroetten hen, kleedden ons warm aan en gingen naar buiten. “Het is wel koudt hé,”¯ zei ik tegen Liam die naast me liep. “Het is inderdaad kouder.”¯ Hij legde zijn arm om m’n schouder. “Beter?”¯ “Een beetje.”¯ Ik zag rood, dat wist ik zeker. We kwamen aan bij Louis zijn busje. “Waar gaan we naartoe?”¯ Vroeg Liesl. “Als we hier in een park gaan spelen zullen er zeker paparadzi voor onze neus staan dus gaan we naar een iets afgelegen dorpje. Daar kent bijna niemand ons omdat het eigenlijk het platteland is en er weinig winkels en internet verbinding is,”¯ zei Naill. “Een beetje een prehistorisch dorpje,”¯ zei ik. “Jup,”¯ zei Liam. Tijdens de rit zongen we vanalle liedjes, uiteraard van One Direction. “Dit moeten we vaker doen,”¯ zei Helena. “Jha hé,”¯ zei Liesl. We kwamen aan in het parkje. “Zo hier is het,”¯ zei Zayn. “Afgelegen is het inderdaad,”¯ zei ik. “Tja, het is dit of niks,”¯ zei Liam. “Dan dit toch liever,”¯ zei ik. Ik vormde samen met Liam een team, Liesl en Louis, Naill en Kathi, Zayn en Helena en Harry en Ilham speelden tegen elkaar. Liam en ik speelden tegen Liesl en Louis. “Ready?”¯ Vroeg hij. “Altijd hé,”¯ zei ik. We maakten een sneeuwbal en gooide die dan tegen Liesl en Louis. Ik kon Louis drie keer raken en Liesl een stuk of vier keer. Telkens als Liam of ik een van de twee raakte gaven we elkaar een high-five. “Wat zijn we toch goed,”¯ zei ik. “Tuurlijk, we zijn een gewedig team,”¯ zei hij lachend. “Ik meen het hé,”¯ zei ik serieus omdat ik dacht dat hij het niet meende. “Ik ook,”¯ zei hij ook serieus. Opeens zag ik Ilham en Harry op de grond liggen. “Alles oké?”¯ Vroeg ik. “Jha goor doe maar verder?”¯ Zei Harry. “Zeker?”¯ Vroeg ik. “Jha hoor,”¯ zei Ilham. “Oké dan,”¯ zei en ging terug anast Liam staan. “Is alles goed met ze?”¯ Vroeg hij. “Ja, volgens mij was het de bedoeling dat ze vielen.”¯ “Wie weet. Misschien is Harry wat van plan,”¯ zei Louis. We moesten er alle vier om lachen. Ik keek even terug naar Ilham en Harry. “Euhm, Liam…”¯ zei ik. “Jha?”¯ zei hij. Ik hem met zijn arm naar me toe. “Check hun.”¯ Ik wees naar Ilham en Harry. “Wow,”¯ zei hij. Door zijn reactie keek iedereen naar hun. Liam en Naill waren aan het joelen. “Ssht! Zwijg! Je verpest hun moment,”¯ zei ik en hielt mijn hand voor Liam zijn mond. “Ssh, oké. Zwijg gewoon.”¯ Hij deed een stapje naar achter waardoor hij vlak tegen me stond. Hij nam m’n hand en haalde die van zijn mond. Hij draaide zijn hoofd. “Ik zal zwijgen,”¯ zei hij met een zachte stem en glimlachte. “O-o-oké,”¯ stotterde ik.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.