Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » All I want for Christmas is You -Liam Payne- [16+] » |10|

All I want for Christmas is You -Liam Payne- [16+]

21 feb 2012 - 18:35

337

0

283



|10|

Ilham Pov.
Ons sneeuwballen gevecht begon. Ik moest tegen Flirty Harry spelen. “Kom maar op Harry,”¯ zei ik. “Met plezier,”¯zei hij en gooide een snweeuwbal in mijn richting. Gelukkig kon ik hem ontwijken. “Ha! Gemist.”¯ Ik had amper mijn woorden uitgesproken of er volgde nog een die me wel raakte. “Oh, ik pak je wel terug Harry!”¯ ik maakte snel een sneeuwbal en gooide die hard tegen Harry aan. “Auw,”¯ zei hij. “Dat deed pijn,”¯ zei hij erachter. “Moet ik een dokter gaan halen?”¯ Vroeg ik sarcastisch. “Jha,”¯ zei hij. “Meen je dat nu echt serieus?”¯ Vroeg ik met gefronste wenkbrauwen. Harry kwam naar me toelopen en stopte vlak voor me. Ik voelde zijn warme adem in mijn gezicht. “Of jij mag me verzorgen.”¯ “Oké…”¯ zei ik en zette een stap naar achter maar ik schoof uit over de sneeuw en trok Harry met me mee. “Oh sorry Harry,”¯ zei ik beschamend. “Het is oké,”¯ zei hij geruststellend. “Alles oké?”¯ Vroeg Dorien die naar ons toe was gelopen. “Jha hoor, doe maar verder,”¯ zei Harry. “Zeker?”¯ Vroeg ze. “Jha hoor,”¯ zei ik. Ze ging terug naar Liam. Harry stond op en trok me recht. “Heb ik je echt pijn gedaan met die sneeuwbal?”¯ Vroeg ik. “Een beetje,”¯ zei hij en vreef op zijn wang. “Heb ik je op je wang geraakt?”¯ Vroeg ik. “Ja.”¯ Ik legde mijn hand op zijn wang en vreef er met mijn vingers zachtjes over. “Al wat beter?”¯ Vroeg ik. Hij zei niks maar keek me recht in m’n ogen. Hij legde zijn hand op de mijne. “Ilham, ik moet je iets vetellen,”¯ zei hij. “Oké,”¯ zei ik. “Ilham... al vanaf het eerste moment…”¯ “Jha, zeg maar.”¯ Hij glimlachte en zette zijn wijsvinger onder mijn kin. “Ik hou van je Ilham,”¯ zei Harry en kuste me. Van een beetje verder hoorde ik een paar mensen joelen. Ik voelde dat Harry lachte. Ik liet hem los. “Ik ook van jou Harry.”¯ Ik woelde in zijn krullen. “Dat heb ik altijd al willen doen,”¯ zei ik.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.