Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » All I want for Christmas is You -Liam Payne- [16+] » |11|

All I want for Christmas is You -Liam Payne- [16+]

21 feb 2012 - 18:36

757

0

285



|11|

Na ons sneeuwballen gevecht ginge we iets eten in een restaurantje in de buurt. Ik leerde Kathi beter kennen. Ze was niet alleen knap ze was ook nog lief en heel grappig. Dus ze paste echt bij ons ookal is ze een jaar ouder. Toen we terug voor het hotel stonden gingen Naill en Kathi naar huis. Toen we boven kwamen verdwenen Harry en Ilham in Ilham’s kamer. Ik vroeg of de andere drie jongens wilden blijven. “Tuurlijk, heb je een gitaar in de buurt?”¯ Vroeg Liam. “Jha,”¯ zei ik en wou al naar mijn kamer lopen maar toen zei Louis:”¯ Hey jongens, ik wil nu niet hier kei kalm zitten te doen. Ik wil dansen!”¯ zei hij en stond al op. “Gaat er iemand mee?”¯ Vroeg hij. Liesl stond op. “Ik wil wel meegaan,”¯ zei ze. “Ik ga ook mee. Wil je meekomen Helena?”¯ Vroeg Zayn en stak zijn hand naar haar uit. “Oké,”¯ zei ze verlegen en nam zijn hand vast. “Tot vanavond,”¯ zei Liesl nog voor ze de deur sloot. “Die zien we vanacht pas terug,”¯ zei ik. “Geloof mij die twee kunnen serieus feesten,”¯ zei ik. “Dan heb je Louis en Zayn nog niet bezig gezien amai man,”¯ zei Liam. “Maar euh, gaan wij nu op je gitaar spelen?”¯ Vroeg hij. “Ja dat gaan we doen,”¯ zei ik, nam zijn hand en trok hem mee naar mijn kamer. Toen we daar waren deed ik de deur dicht. “Als Danielle dit zou weten,”¯ zei ik. “Het maakt allemaal niet meer uit Dorien,”¯ zei Liam. “Hoe bedoel je?”¯ Hij ging op bed zitten en zuchte. “Het is uit tussen ons,”¯ flapte hij eruit. “Oh Liam, wat spijt me dat voor je.”¯ Ik ging op mijn knieën zitten voor hem en legde mijn hand op zijn knie. “Het is allemaal mijn shuld,”¯ zei ik en keek Liam aan. “Nee, je hebt niks verkeerd gedaan. En trouwens ik heb het uitgemaakt.”¯ “ Waarom?”¯ vroeg ik verbaasd. Ik keek hem aan en zag een traantje van zijn wang lopen. “Liam, wat scheelt er? Heeft ze je pijn gedaan? “Ja, ze stuurde me haat smsjes en liet boze berichten achter op mijn voicemail. Ook betichte Danielle me van vanalles, dingen die ik nooit heb gedaan en en…”¯ hij barste in tranen uit. “Het spijt me zo voor je Liam, ze verdient je niet.”¯ Ik ging naast hem op bed zitten maar hij stond recht en liep naar de deur. “Waar ga je naar toe?”¯ Vroeg ik. “Ik wil je niet lastig vallen met mijn problemen,”¯ zei hij. Ik stond op en ging voor hem staan. “Liam, als er iets is zeg het me maar. Ik kan zwijgen.”¯ Eigenlijk is hij schattig zo, als hij pas gehuild heeft. “Ik ben er voor je,”¯ zei ik. “Dankje,”¯ zei hij en omhelsde me. We hielden elkaar lang e stevig vast. Liam legde zijn armen om me heen en zei nog eens dankje. “Ik ben er altijd voor je Liam. Ookal ben ik in België, bel me als er iets scheelt.”¯ “Zal ik zeker doen. Je bent de enige fan waarmee ik dit kan doen,”¯ zei hij. “Geloof me, je zou mijn hart is moeten horen te keer gaan omdat ik met je praat.”¯ “Of komt het omdat we elkaar omhelsen?”¯ “Kan ook zijn,”¯ zei ik en liet hem los. “Gaan we nog spelen of niet?”¯ Vroeg ik. “Ja dat gaan we doen.”¯ ik gaf hem mijn gitaar aan. Ik liep naar mijn ast en haalde er een stift uit. “Liam, wil je nog één ding voor me doen?”¯ Vroeg ik. Hij draaide zijn hoofd en keek naar de stift in mijn handen. “Tuurlijk wil ik je gitaar signeren,”¯ zei hij alszof hij mijn gedachten kon lezen. Ik glimlachte en gaf hem de stift. Hij zete zijn handtekening er in het groot op. “Zo vergeet je me nooit,”¯ zei hij. Ik ging naast hem op bed zitten en Liam begon een paar liedjes te spelen. Hij kon California king bed van Rihanna spelen. “Wou, echt mooi Liam,”¯ zei ik. “Dankje, moet ik er een van ons spelen?”¯ Vroeg hij. “Niets liever.”¯ Hij begon Moments te spelen. “Van dit liedje val ik ’s avonds in slaap,”¯ zei ik. “Leuk,”¯ zei Liam en speelde verder. Ik legde me naast hem neer en genoot. Ik voelde dat ik wegzakte en niet veel later viel ik in slaap. Toen ik wakker werd lag ik naast Liam die ook sliep. Ik lachte en ging dichterbij hem liggen. Ik legde mijn arm op zijn buik en viel opnieuw in slaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.