Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » All I want for Christmas is You -Liam Payne- [16+] » |12|

All I want for Christmas is You -Liam Payne- [16+]

21 feb 2012 - 18:36

822

0

323



|12|

Het was ochtend toen ik terug wakker werd. Liam lag nog steeds naast me. Liam’s arm lag om me heen. Dit was heel romantisch geweest als hij wakker zou geweest zijn. Ik zuchte, vandaag moest ik weer naar huis samen met m’n vriendinnen. Ik wist dat het afscheid heel zwaar ging worden omdat we, ondanks dat we de jongens maar drie dagen kennen, toch heel close met ze zijn. Ik begon cirkeltjes te maken op Liam’s buik met m’n wijsvinger. Ik schok toen ik hem diep hoorde inademen. Ik keek naar boven en zag een glimlach op zijn gezicht. “Goede morgen,”¯ zei hij. Ik lachte ook en zei: “Hey, goed geslapen?”¯ “Ja, eigenlijk wel.”¯ “Echt sorry dat ik gisteren ben in slaap gevallen.”¯ “Het maakt niet, je zei dat je ervan in slaap viel.”¯ “Ja dat is waar.”¯ “Ik hoop gewoon dat je het leuk vond.”¯ “En of. Duurde het lang toen je doorhad dat ik sliep?”¯ “Nee, maar ik bleef even verder spelen zodat ik je zou wakker maken.”¯ “Oh, zo lief van je.”¯ “We gaan dat vaker doen hé,”¯ zei hij. “Ja, dat gaan we doen maar dan zonder dat ik in slaap val.”¯ “Hahaha ja. Kun je morgen?”¯ “Ik moet vandaag naar huis hé,”¯ zei ik. “Ahja…”¯ hij bleef stil en staarde naar het plafond. Hij vreef met zijn hand zachtjes over mijn rug, een rilling ging over mijn rug. Toen vloog de deur van mijn kamer wild open. “Goede morgen Do…”¯ zei Louis. “Oh, Liam is hier ook,”¯ zei hij. “Opstaan Lover Birds,”¯ zei Harry die naast hem stond. Ik stak mijn tong uit en stond op. “Grappig hoor,”¯ zei Liam. “Oh kom op, nu begint het een beetje op te vallen hoor Liam,”¯ zei Louis. Ik ging naar de badkamer en kleedde me om want in deze kleren kon ik niet naar huis gaan. Toen ik klaar was ging ik naar de ontbijttafel. Ilham en Harry hadden blijkbaar voor eten gezorgt. Ik schoof mee aan. “Ik begin echt te wennen aan dit eten,”¯zei ik. Ik zag dat Liam keek en een klein lachje op zijn gezicht bracht. Eigenlijk viel me het nu pas op dat Louis en Zayn ook zijn blijven slapen. Harry had ik verwacht maar de andere twee niet. De meiden gingen zich klaar maken en de jongens gingen ook even naar huis om zich om te kleden. Ze zouden terugkomen om ons naar het treinstation te brengen. Er was niet veel te doen dus zette ik de tv maar aan. Er was blijkbaar veel sneeuw gevallen vorige nacht en daardoor ging al het verkeer vele trager en reden er verschillende treinen niet. Geen enkel vliegtuig vloog en zelfs de trams, treinen en de veerboot reden of vaarde niet. Dan moest er wel echt veel sneeuw zijn gevallen, dacht ik en liep naar het raam. Er lag zeker 30 centimeter sneeuw. “Wow,”¯ zei ik tegen mezelf. Hopen dat onze trein niet rijd, dan kunnen we hier blijven, dacht ik. Ik zette de tv af en maakte m’n tassen. Met tegen zin natuurlijk, ik zou hier voor eeuwig willen blijven! Toen ik klaar was speelde ik nog wat op mijn gitaar. Ik stopte toen ik zag dat het weer sneeuwde. Ik legde mijn gitaar aan de kant en liep naar het raam. “Meiden!”¯ riep ik. Iedereen kwam mijn kamer binnen gelopen. “Wat is er?”¯ Vroeg Ilham. “Kijk naar al die sneeuw, op het nieuws zeiden ze dat het verkeer zo goed als helemaal plat ligt.”¯ “En ja wil daar mee zeggen?”¯ “Dat onze trein evengoed niet kan rijden.”¯ Alle dire keken ze elkaar aan en begonnen toen te juichen. “Whaa! Wie weet moeten we hier blijven!”¯ riep Ilham. “Hopen maar hé,”¯ zei ik. We gingen allemaal op mijn bed zitten en vertelde wat er die nacht was gebeurd. “dus Ilham begin jij maar,”¯ zei Helena. “Oké dan. Dus Harry heeft voor mij bijna heel de avond zitte zingen en we hebben geslowd op een liedje dat op de radio kwam.”¯ “En kwam er wat kusie kusie van?”¯ Vroeg Liesl. “Ja, een beetje heel veel,”¯ zei ze. “Oh,”¯ zeiden Helena, Liesl en ik tegelijk. “En jij Liesl?”¯ Vroeg Ilham. “Oh, ik heb tot drie uur ’s nachts zitte dansen met Louis en darna zijn we naast elkaar in slaap gevallen.”¯ Ik keek al naar Helena. “Ik heb bijna hetzelfde voor gehad. Alleen was Zayn een klein beetje dronken maar hij bsefte nog wat hij deed. En ik ben in zijn armen in slaap gevallen,”¯ zei ze. Iedereen keek toen naar mij. “Zeg op, wat is er tussen jou en Liam gebeurt. Louis zei dat je in zijn armen lag,”¯ zei Liesl. “Ja dt is waar.”¯ “Vertel alles,”¯ zei Ilham. “Oké,”¯ zei ik en vertelde wat er was gebeurt. Iedereen was aandachtig an het luisteren. “Oh, zo romantisch,”¯ zei Helena. “Vond ik ook.”¯ “Wat is dat op je gitaar?”¯ Voreg Helena. “Liam heeft zijn handtekening erop gezet.”¯ “Leuk."


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.