Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » All I want for Christmas is You -Liam Payne- [16+] » |13|

All I want for Christmas is You -Liam Payne- [16+]

21 feb 2012 - 18:37

650

0

255



|13|

De jongens kwamen ons ophalen. “Gaat dat wel lukken door al die sneeuw Louis?”¯ Vroeg Liesl. “Het moet wel hé. Anders graken jullie niet thuis en dan rijg ik nog de schuld.”¯ “Maar nee.”¯ We laadden onze spullen in en reden naar het treinstation. Het duurde lang voordat we daar waren want er stond een gigantische fille. Iedereen zweeg of sliep zoals Liam die naast me in slaap was gevallen. Hij zag er nu echt mega schattig uit. “Liam wakker worden,”¯ fluisterde ik toen we aankwamen. De andere waren al aan het uitpakken. “Ben ik inslaap gevallen?”¯ Vroeg hij een beetje versufd. “Ja, maar we zijn er hé,”¯ zei ik. We stonden allemaal naast elkaar. “Op vriendschap,”¯ zei Naill. “Op vriendschap,”¯ zei idereen tegelijk en gaven elkaar een mega grote groepsknuffel. Ik bleef nog even bij Liam staan en hielt de koffer van mijn gitaar vast. “Dit zal ik nooit vegeten Liam,”¯ zei ik en keek hem met betraande ogen aan. “Je hoeft niet te huilen, we zien elkaar wel nog is.”¯ “Maar wanneer?”¯ “Dat weet ik niet maar nu hebben we een goede rede om in België te komen opteden hé,”¯ zei hij. “En anders kom ik naar je thuis. Geef je adres,”¯ zei hij en gaf me zijn gsm. Ik zette m’n adres daarin met trillende handen van het wenen. Hij nam m’n handen vast. “Ik ga je missen,”¯ zei hij. Ik knikte maar kon er niks uitbrengen. Ik voelde nog een lading tranen komen. “Ik jou ook,”¯ bracht ik eruit en barste in tranen uit. Liam nam me dicht tegen zich. “Sssh…”¯ fluisterde hij. Ik nam zijn T-shirt vast. “Dorien we moeten gaan,”¯ zei Liesl. Ik liet Liam los en nam m’n spullen. Ik keek nog even naar Liam en liep naar mijn vriendinnen. “Tot in België,”¯ zei Liam. “Tot in België,”¯ zei ik. Kathi kwam naar me toe lopen. “Hier is mijn nummer,”¯ zei ze e n gaf me een papiertje. “Bel als je de jongens niet vast krijgt.”¯ “Dankje,”¯ zei ik en knuffelde haar vriendschappelijk. “Wel daar gaan we dan,”¯ zei Ilham. We keken nog één keer naar iedereen en liepen toen het station binnen. “Wel Dorien, ik dacht eigenlijk dat er iets ging komen tuseen Liam en jou,”¯ zei Helena. “Ja dat dacht ik ook,”¯ zei Liesl. “Tja, das dan verkeerd gedacht. Er is echt niks tussen Liam en mij. Spijtig genoeg.”¯ “Dus je wilt wel iets met hem hebben?”¯ Vroeg Ilham. “Duh, hij blijft nog steeds mijn idool en hij is mega knap en mega lief. Wat wil een meisje nog meer?”¯ “Niks, dat voldoet meer als genoeg. Alleen ja, moet je ze nog kunnen vastkrijgen hé,”¯zei Ilham. “Ja das waar. Ik ben al blij dat ik met hem bevriend ben geraakt,”¯ zei ik. “Maar het zou natuurlijk leuk zijn als je een koppel met hem zou geweest zijn hé. Zo juist voor kerstmis,”¯ zei Liesl. “Ja, mijn perfecte kerst cadeau. Meer moet ik niet hebben,”¯ zei ik en beelde me al vanalles in. “Maarja onze trein ga…”¯ zei ik maar werd onderbroken door de luidsprekers die aan gingen. “Aan al onze passagiers. We moeten u mede delen dat er de komende dagen geen treinen zullen rijden door de sneeuw en een daarop volgende staking. De eerste treinen rijden pas de tweede januari.”¯ Klonk de stem. Ik keek ijn vriendinnen aan en lachten. We namen snel onze spullen en liepen terug naar de parking. “Zoek Louis’ busje,”¯ zei Liesl. We liepen over de parking en zagen uiteindelijk de jongens en Kathi lopen. “Jongens!”¯ riepen we helemaal itgeput. Ze hoorden het en draaiden om. “Meiden, wat doen jullie hier?”¯ Vroeg Liam toen we er bijna waren. “Ben… je dan niet blij?”¯ Vroeg ik buitenadem. “Tuurlijk,”¯ zei hij en omhelsde me. “Zie je wel dat alles zou goed komen,”¯ fluisterde hij in m’n oor. Ik glimlachte en liet hem los. Ilham vloog in Harry’s armen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.