Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » All I want for Christmas is You -Liam Payne- [16+] » |15|

All I want for Christmas is You -Liam Payne- [16+]

21 feb 2012 - 18:39

292

1

258



|15|

Louis en Liesl verdwenen in Liesl haar kamer. Harry en Ilham gingen vandaag naar de Bioscoop en Naill en Kathi gingen naar huis. Liam hielp me uitpakken, hij hielt het I Love Liam Payne pul voor zich. “Serieus?”¯ Vroeg hij. “Wat? Ik ben nog een steeds een fan hoor,”¯ zei ik. “Ja, dat is waar. Doe eens aan.”¯ “Nu?”¯ Vroeg ik. “Ja, ik draai e wel om.”¯ “Oké.”¯ Hij draaide zich om. “Ahja, we geven morgen een ‘The night before Christmas’ optreden. Iets heel kleins. Alleen voor vrienden.”¯ “Ah, leuk,”¯ zei ik en trok de pul over m’n hoofd. “Kijk maar,”¯zei ik. Liam draaide zich om en floot. “Wow, zo zie je er echt chick uit,”¯ zei hij. “Wacht maar tot je me morgen gaat zien in m’n jurkje.”¯ “Laat eens zien.”¯ Ik haalde het uit mijn koffer. “Wow, doe ook eens aan.”¯ “Zeg, dat is geen modeshow hé,”¯ grapte ik. “Plaese?”¯ “Nee,”¯ zei ik. “Please?”¯ Vroeg hij weer en trok een pruillipje. “Nee, wacht tot morgen,”¯ zei ik en ging op bed liggen. Liam kwam bovenop me zitten. “Please?”¯ “Liam nee,”¯ zei ik. “Waarom niet?”¯ “Anders ga je morgen zeggen: ahja dat een jurkje ja ja ik zie het. En anders is het: wow wat mooi! Dus nee.”¯ “Doe. Dat. Ding. Aan,”¯ zei hij in stukjes. “Liam nee,”¯ zei ik nog maar is. Hij keek me met samengeknepen ogen aan en begon me te kietelen. “Ah! Nee! Ik kan daar niet tegen!”¯ riep ik. “Dat is dan dikkke pech voor jou. Ik stop pas als je dat jurkje aan gaat doen. “ Ik keek hem aan en duwde hem van me af. Ik ging op hem zitten. “Ha, die zit,”¯ zei ik. “ Hoe bedoel je?Je hebt nog niet gewonnen hoor,”¯ zei hij.


Reacties:


Marianne1D
Marianne1D zei op 13 mei 2014 - 19:16:
Je schrijft Niall verkeerd.