Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » All I want for Christmas is You -Liam Payne- [16+] » |17|

All I want for Christmas is You -Liam Payne- [16+]

21 feb 2012 - 18:40

427

0

269



|17|

“Zeg euhm, wat was dat daar bij jullie?”¯ Vroeg Zayn die in de zetel zat naast Helena. “Wil je niet weten,”¯ zei Liam. Ze keken elkaar vervaasd aan. “Wat gaan we nu doen?”¯ Vroeg Liam aan me. Ik dacht even na en zei: “Kom mee.”¯ Ik pakte zijn arm en trok hem mee naar mijn kamer. Ik liet de deur open. “De anderen zullen snel komen,”¯ zei ik. “Hoe bedoel je?”¯ Vroeg hij. Ik sloot mij Ipod aan, aan mijn boxen en zette die op een van de hoogste volume’s. “Oh ik snap hem,”¯ zei Liam. Er kwamen maar amper twee liedjes voor Louis en Liesl in mijn kamer stonden. “Aangezien het hier toch niet rustig kan doen we maar mee hé,”¯ zei Liesl. Na nog een paar liedjes kwamen Helena en Zayn er bij. We zongen en dansten op verschillende liedjes. “Oké, nu iets trager,”¯ zei Liam en zette Hero van Enrique Iglesias op. “Wil je dansen?”¯ Vroeg Liam. Ik lachte en nam zijn hand. Eerst keken we elkaar aan maar daarna legde ik mijn hoofd op zijn schouder. Ik legde mij armen rond zijn middel. Ik zag dat Liesl en Helena dit ook leuk vonden. Ik zag Zayn zijn lippen bewegen. Hij was zeker aan het zingen. Na dat liedje zette ik Stole my heart van de jongens op. “Deze kent iedereen hé,”¯ zei ik. “Ja, ik ken het van ergens maar ik weet niet van waar,”¯ grapte Zayn. We zongen allemaal mee. Na nog een paar liedjes hoorden we Harry en Ilham thuis komen. “Kom snel All I want for chrismas, anders gaan die slapen,”¯ zei ik en rende naar mijn Ipod. “Oeh!”¯ hoorde ik Ilham al roepen. Twee seconden later stond ze al zingend in het deurgat. “Mogen wij er ook nog bij?”¯ Vroeg ze. “Tuurlijk,”¯ zei ik. Na al die leuke liedjes gingen we eten. Louis en Liam waren wat om te eten gaan halen. Om acht uur stonden Naill en Kathi voor de deur. “Hey, kom binnen,”¯ zei Helena. Ze kwamen naast ons zitten in de zetel. Niall had twee gitaren meegebracht. Ik ging de mijne ook halen en ik speelde samen met Liam en Naill Moments. De andere zongen dan. Daarna keken we nog een film ookal verstond ik er niet alles van toch was het leuk. Tegen tien uur begon ik moe te worden. “Hey, jongens ik ga slapen hé,”¯ zei ik “Tot morgen,”¯ zeiden ze terwijl ik al naar de badkamer liep. Toen ik klaar was met omkleden kroop ik in mijn bed. Lekker warm onder de donsdeken.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.