Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » All I want for Christmas is You -Liam Payne- [16+] » |19|

All I want for Christmas is You -Liam Payne- [16+]

21 feb 2012 - 18:41

344

0

264



|19|

Liam kwam een half uur later terug met een deken. “Waar heb je dat vandaan?”¯ Vroeg ik. “Ik ben even naar huis geweest en heb dit meegebracht,”¯ zei hij en hield de deken omhoog. “Je weet toch dat je evengoed beneden een deken kon vragen?”¯ Zei ik. “Fuck,”¯ vloekte hij. “Het is oké Liam. Ik vind het heel lief dat je daarvoor naar huis bent geweest,”¯ zei ik. Hij legde de deken rond mijn schouders. “Dankje.”¯ “Gaat het lukken?”¯ Vroeg hij. “Ja hoor, ga maar terug doen wat jullie bezig waren.”¯ “Oké, zei je morgen,”¯ zei iedereen en ging terug naar de woonkamer. Liam deed het licht uit en sloot de deur. “Slaaplekker,”¯ zei hij nog even voordat hij weg ging. Ik kon niet slapen door al het lawaai. Iedereen lachte enzo maar toen het uiteindelijk rustig werd zuchte ik even en kroop verder onder de donsdeken. Ik trok het dekentje van Liam dicht tegen me aan. Het is zowiezo van hem, dacht ik. Want het ruikt echt naar hem. Ik hoorde de deur zachtjes opengaan. “Euhm Dorien?”¯ vroeg een stem. Ik draaide me om en zag Liam staan. “Wat scheelt er?”¯ Vroeg ik. “Wel euhm, ik heb geen bed en als ik nu naar huis ga kunnen de anderen niet naar huis.”¯ Ik schroof de dons al opzij. “Kom maar.”¯ Hij lachte en kwam naast me liggen. “Heb je het al wat warmer?”¯ Vroeg hij. “Nee, ik heb het nog steeds freselijk koud maar dat houdt wel op,”¯ zei ik. “Kom hier,”¯ zei hij. Ik lachte en ging tegen hem liggen. Ik legde mijn hoofd tegen zijn schouder en hij legde zijn arm om me heen. “Ik hoop dat je nu wel slaapt,”¯ fluisterde hij. “Ik hoop het,”¯ zei ik en ging nog dichter tegen hem liggen. “Slaaplekker Liam,”¯ zei ik en sloot m’n ogen. “Slaaplekker. Morgen word een mooie dag. Dat beloof ik je.”¯ Hij begon zachtjes over m’n rug te vrijven. “Slaaplekker,”¯ zei hij weer. Toen volgde een lange stilde. Ik hoorde zijn hart tekeer gaan. Ik viel daardoor in slaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.