Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » De Kronieken van Narnia » De Magische Ringen » De Magische Ringen: Deel 2

De Magische Ringen

27 feb 2009 - 21:34

356

1

353



De Magische Ringen: Deel 2

Zoals je wel al weet of niet weet. Ik maak een vervolg op het vorige verhaal, deze zet ik niet in een andere fanfiction omdat ze bij elkaar horen. Vandaar 'De Magische Ringen: Deel 2'. Ik hoop dat jullie er nog veel plezier van beleven. Groetjes, Dorien


Ik zal maar beginnen waar ik gebleven was. Dus, we waren in de Krokusvakantie naar Londen geweest. We dachten nog veel aan Narnia, hoe geweldig het er wel niet was. We hadden nu eenmaal in 'de Gouden eeuw' geleefd. Ellen dacht nog elke dag aan Edmund, en ik aan het plezier dat we er hadden. En zoals je wel al gelezen had in het vorige verhaal, opende in de Paasvakantie, dus de maand na de krokusvakantie de Anubis-attractie in Plopsaland. En ik en Ellen moesten daar als trouwe fans toch naar toe! Ellen had ondertussen ook al een lief gevonden: Steff. En in Plopsaland zouden ze elkaar voor de eerste keer zien. Toen, 5 april, die dag eenmaal aangebroken was gebeurde het. Ik ging met de trein naar De Panne, met wat overstappen natuurlijk maar daar zeg ik verder niks over, het is trouwens niet interessant. En dat naar Plopsaland stappen was ook niet interessant. Mijn moeder kwam me gewoon afzetten in Plopsaland en wanneer ik Ellen zag ging ze de zee verkennen en me gewoon die avond weer ophalen. Ik, Ellen en Steff hadden afgesproken aan de fontein bij de Super Spash. Het was heel lang aanschuiven en Ellen en Steff waren trouwens heel verlegen dus hadden ze amper iets gezegd. Ellen en ik hadden al op MSN afgesproken dat we de ringen gingen meenemen om eventueel Steff mee te nemen naar Narnia. Maar uiteindelijk fluisterden met elkaar dat we dat beter niet deden, en misschien was Edmund er wel? Die zou Steff meteen de kop afhakken wegens het inpikken van zijn echtgenoot of zo. Steff moest apart in een karretje, och arme hij. Maar dat vonden wij het geschikte moment om de ringen aan te doen, het was druk. En net voor wij een toegewezen karretje kregen deden we tegelijkertijd de ringen aan. En Flits! Weg waren we! Het woud tussen de werelden, al een maand geleden! We gingen weer op zoek naar het poeltje waar het gedicht van Aslan bijlag en in een mum van tijd hadden we het gevonden, we deden de andere ringen aan en het werd weer vaag rondom ons..


Reacties:


SpamTijger
SpamTijger zei op 27 feb 2009 - 21:38:
YEEEEEHHH <3
&
Arme Steff