Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » All I want for Christmas is You -Liam Payne- [16+] » |20|

All I want for Christmas is You -Liam Payne- [16+]

21 feb 2012 - 18:41

394

0

284



|20|

“Dorien, wakker worden,”¯ hoorde ik Liam zeggen de volgende ochtend. “Nee,”¯ zei ik. “Wakker worden, het is vanavond kerstavond en Louis' verjaardag.”¯ “Alszof dat mij wakker gaat krijgen.”¯ “Goed dan.”¯ Het bleef een hele tijd stil. Ik voelde Liam’s vingers langs mijn arm glijden opweg naar mij buik. “Oké, oké ik sta al op. Alsjeblieft stop,”¯ zei ik. “Oké,”¯ zei hij, ging naar het raam en opende de rolluikjes. “Ah nee! Geen licht!”¯ schreeuwde ik. Hij liep terug naar het bed en trok de dons van me af. “Komaan slaapkop.”¯ “Ah nee!”¯ “Ik heb een ander idee,”¯ zei hij. “Oh nee.”¯ Ik hoorde Evreything about you. Liam srpong op bed en begon te zingen. “It’s everything about you, you, you everything that you do, do,do…”¯ Hij kwam over me staan. En sprong op het bed. “Oké, ja ik heb hem begrepen.”¯ Ik stond dan toch uiteindelijk op en ging me omkleden. Ik trok deze kleren aan. Iedereen was al aan het ontbijten. “Zo, meiden tot vanavond,”¯ zei Louis. “Gelukkige verjaardag Louis,”¯ zei ik en omhelsde hem even. Liesl ging het cadeau halen. We hadden een ruesachtige foto van Liesl en Louis alten afdrukken en inlijsten. Hij scheurde het paier eraf. “Wauw! Dankje jongens,”¯ zie hij. we hielden een grote groepsknuffel. “Gelukkige verjaardag schat,”¯ zei Liesl en drukte een kus op zijn mond. Van zoiets moet ik nu glimlachen, ’t is gewoon zo schattig. “Tot vanavond,”¯ zeiden we. Liesl, Helena, Ilham en ik gingen in de zetel zitten. “Vanavond word echt leuk,”¯ zei ik. “Ja, dat word het inderdaad,”¯ zei Ilham. “Echt sorry, maar ik ben echt kei moe, ik ga nog efkes mijn bed in kruipen hé,”¯ zei Liesl. “Ja, is goed. Maar zie dat je vanavond klaar bent hé,”¯ zei Helena. “Jaja,”¯ zei Liesl en deed de deur van haar kamer dicht. Ik zette de tv op. Na een uurtje ofzo hoorde ik geklop op de deur. Helena ging opendoen. “Hey Kathi kom binnen,”¯ zei ze. “Hey Kathi, alles goed?”¯ Vroeg ik. “Ja hoor. Ik kon toch niets nuttig doen bij de jongens dus kom ik naar jullie.”¯ “Ah leuk,”¯ zei Ilham. Ik hoorde een deur opengaan. “Ahn Liesl, goede middag,”¯ zei Kathi. “Ik wad nog moe,”¯ zei ze en ging op de bank liggen. “Gaat er iemand mee wandelen?”¯ Vroeg Kathi. “Tuurlijk,”¯ zei ik. We pakten onze jassen en ging naar buiten.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.