Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » All I want for Christmas is You -Liam Payne- [16+] » |21|

All I want for Christmas is You -Liam Payne- [16+]

21 feb 2012 - 18:42

395

3

352



|21|

Wat gaan jullie vanavond aandoen?”¯ vroeg Kathi. “Mijn nieuwjurkje,”¯ zei ik. De andere zeiden hetzelfde. “Allemaal hier gekocht?”¯ Vroeg Kathi. “Die van mij niet,”¯ zei ik. “Nope,”¯ zei Helena. We liepen door het park. “Dus, Dorien hoe ging het gisterenavond af met Liam?”¯ Vroeg Kathi. Ik lachte. “Je moest zijn gezicht zien toen hij bij de deur stond en vroeg of hij bij me mocht blijven slapen. Gewoon té grappig,”¯ zei ik. “En is er iets tussen jullie gebeurt?”¯ Vroeg Helena. “Nee.”¯ “Nog niet,”¯ zei ze. “Wie weet, ik zei toch: mijn perfecte kerstcadeautje.”¯ “Misschien komt het zo hé,”¯ zei Liesl. “Tja, wat maakt het. Eigenlijk Kathi, we weten niet hoe het tussen Naill en jou is aan geraakt,”¯ zei ik. “Wel…”¯ zei ze en begon heel haar verhaal te doen. Ze was dus met Naill naar het strand gegaan. En toen ze naast elkaar lagen zei Naill ineens: Kathi, ik hou van je. Ze keek naar hem en kuste hem. “Oh, zo lief,”¯ zei Ilham. “En wat gebeurde er daarna?”¯ Vroeg Liesl. “Wel dan zijn we samen iets gaan eten en daarna naast elkaar in de zetel in slaap gevallen.”¯ “Oh,”¯ zeiden we alle vier tegelijk. “Vinden jullie dat dan zo romantisch?”¯ Vroeg ze. “Ja,”¯ zei ik. “Maar het kan altijd nog romantischer hé,”¯ zei Helena. “Oh stel u voor zo op kerstavond je zit constand samen te dansen en dan als de klok twaalf slaat zeft die zo: je wou me voor kerstmis dus zal dat zo zijn. En dan kust die je,”¯ zei ik. “Wou, dat zou echt leuk zijn hé,”¯ zei Liesl. “Ja, zou de hemel zijn,”¯ zei ik en deed de deur van het hotel open want we waren er. “Zo dat was dat, heeft er iemand zin in warme chocolda melk?”¯ Vroeg Liesl. Iedereen knikte, behalve ik want ik kan daar niet tegen. “Ik maak wel gewoon wat melk voor me,”¯ zei ik en liep naar de minikoelkast. Ik zette de melk in de microgolf die er blijkbaar stond. “Hey, die micro is me nooit opgevallen,”¯ zei ik. “Die is ook nieuw,”¯ zei Liesl. “Echt?”¯ “Ja, mij was het ook opgevallen en ik ben gaan vragen of die nieuw was.”¯ “Ahn..”¯ we gingen op Helena haar bed zitten maar Kathi ging naar huis. “Ik ga me klaar maken,”¯ zei ze. “Zie je vanavond,”¯ zei Ik. “Tot vanavond,”¯ zei Helena.


Reacties:


Ashley1D zei op 12 aug 2014 - 17:29:
Tot vanavond
Xx verder


luna123
luna123 zei op 12 april 2013 - 22:26:
Great meldin plZz


dreamangel zei op 1 jan 2013 - 19:30:
snel verder plz melding