Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Brian & Luke 1 » Brian & luke deel 3

Brian & Luke 1

22 feb 2012 - 22:21

865

0

195



Brian & luke deel 3

Het nieuwste deel van Brian&luke ...de rest volgt zo snel mogelijk .

Hooftstuk 5 .
Goede morgen liefie , lekker geslapen , vroeg luke .
hee antwoorden brian nog slaperig , Ja volgens mij wel .
we kunnen over 10minuten ontbijten zei luke en hij gaf brian een kus op zijn hoofd .

het liefste had brian de hele dag in bed willen blijven , maar hij kon zich niet voor eeuwig verstoppen.
hoe fijn hij het ook met luke vond , het moest met zijn ouders gaan praten .

10minuten liep brian naar beneden , hij keek verbaast om zich heen toen hij
zijn vader aan tafel zag zitten.
pap zei brian stotterde , wat doe jij nou hier .
uhh , ik wou met je praten of jij moet dat niet willen vroeg zijn vader .
natuurlijk wil ik wel met je praten , maar als je mij en luke niet accepteert valt er weinig te praten zei brian stug .
wie zegt dat ik jou en luke niet accepteert .
Nou mama antwoorden brian .
maar betekend dat het dan meteen dat ik het ook niet accepteer , ik heb dat nooit gezegd ..
maar zullen we eerst even gaan zitten .
Luke kwam de kamer ingelopen
zal ik jullie even alleen laten om te praten vroeg hij .
nee jongen dat hoeft niet zei brian zijn vader . het gaat hier ook om jou .
luke pakte een stoel en ging naar brian zitten , die heel zenuwachtig heen en weer aan het wiebelen was .
Luister jongen begon zijn vader .
je moeder en ik , uhh , wij , uhh noujhaa wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik er totaal geen probleem mee heb . Ik had het eigenlijk ook wel zien aankomen , en het enige wat voor mij telt is dat je gelukkig bent .maar voor je moeder .. Brian zijn vader stopte even ..
je moeder heeft er meer problemen mee ..
wist je dat je moeder eigenlijk nog een broertje had ?
Peter vroeg brian .
ja antwoorden zijn vader , hij en je moeder hadden een hele goede band .
hij is toch verongelukt , maar wat heeft dat hiermee te maken . Vroeg brian weer
peter was ook homo , net als jij .. (zijn vader slikte een keer )

het was geen ongeluk , ik weet het nog zo goed ..
peter was heel uitbundig en trok zich van niemand wat aan , de hele buurt wist het maar het boeide hem totaal niet .. hij genoot van het leven , maar daar was niet iedereen zo blij mee .
het was eind februari en hij was met een paar vrienden opstap gegaan , toen hun rond 12uur naar huis zijn gegaan zijn peter en marco een vriend uit de groep gebleven.
peter kwam die nacht niet thuis , dat deed hij wel vaker een nacht wegblijven .
maar de volgende morgen was hij nog steeds niet thuis .deze keer was je moeder heel ongerust
net toen ze hem wou gaan zoeken , kregen we een telefoontje van het ziekenhuis .
peter was daar binnen gebracht … hij was in elkaar geslagen , en niet z’n beetje ook ..
nog voor wij in het ziekenhuis waren aangekomen was peter al overleden aan zijn verwondingen.

later op de bewakings camera’s hebben we gezien dat het peters eigen vrienden waren die het hadden gedaan … hun reden … ze waren de bar uitgelopen en rond 2uur zijn ze toch maar terug gegaan , ze zagen peter zoenen met marco en toen is was er iets geknapt ,
“dat peter homo was , kon nog wel maar dat hij er van marco ook een had gemaakt ging te ver “
Wat is er met die marco gebeurt vroeg luke zacht ..
10jaar geleden heeft hij zelfmoord gepleegd , hij had een vrouw en 2kinderen maar hij kon het niet meer aan .. hij is voor een trein gesprongen …zei zijn vader met een zucht ..
Brian , je moeder is zo bang dat jou hetzelfde gebeurt , dat is de reden dat ze ook zo boos is en het niet Kan accepteren . zijn vader kwam bijna niet meer uit zijn woorden …
en ik heb haar al gezegd dat dit geen reden is om zo te doen , maar ze wil gewoon niet luisteren .

brian zijn vader stond op , jongen kom morgen anders even langs om te praten ..
hij liep naar brian toe en gaf hem een knuffel . Het liefste wou brian in zijn jas verdwijnen .
maar zijn vader liet hem allweer los , toen liep zijn vader naar luke toe en gaf hem een hand , (pas goed op brian asjeblieft zei hij zacht )
zie ik je morgen dan vroeg zijn vader nog een keer ,
ik zal er zijn stamelde brian …

toen zijn vader de deur uit was stortte brian in , hij liet zich langs de muur op de grond zakken , hij vond het zo zielig voor zijn moeder , voor marco , voor peter zelf … alles werd hem even teveel .
luke kwam naar hem toe gelopen en ging naast hem zitten , hij legde zijn hoofd op zijn schouders .

luke , zei brian zacht .
wat is er vroeg hij , terwijl hij brian zijn been streelden .
ik hou van je , brian keek luke even aan . ik meen het stamelde hij , ik heb nog nooit zoveel om iemand gegeven als om jou . en ik wil je echt niet kwijt .
luke keek brian even aan en pakte toen zijn hand , je weet toch dat ik ook van jou hou .. en je raakt me ook echt niet kwijt …nooit niet …
en hun hoofde vielen weer zacht tegen elkaar aan ......


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.