Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » •A Shadow Out Of Darkness• » ~ 45. 'The Jutsu That Kills Every Single Man' ~

•A Shadow Out Of Darkness•

23 feb 2012 - 16:05

844

0

153



~ 45. 'The Jutsu That Kills Every Single Man' ~

Storyline: A Shadow Out Of Darkness .......................................................................................................................... Part 1: The Story Only I Didn't Know _____________________________________________________________________________

Sasuke bekijkt jou van top tot teen en loopt dan naar je toe. Door de blik in zijn ogen wordt je nog roder dan je al was. Hij kijkt je namelijk aan met een uitdagende, maar toch ook een lieve uitstraling. Als hij voor jouw neus staat, drukt hij je zachtjes tegen zich aan en fluistert in je oor: ‘Kazumi.. We moeten zo naar Kakashi en de rest van Team 7. We hebben namelijk zo een missie..’
Je kijkt omhoog zodat je recht in zijn ogen kijkt. ‘Sasuke-kun. waarom verpest je dit leuke moment door dat te zeggen..’ fluister je zachtjes terug, terwijl je een paar plukjes haar uit zijn gezicht haalt. Sasuke glimlacht naar je, drukt een kus op jouw voorhoofd en zegt tegen je: ‘Sorry dat ik het voor je verpest, maar we hebben echt dadelijk een missie..’ Je kijkt hem meteen met puppyoogjes aan, met de hoop dat hij dan zegt dat jullie beter niet kunnen gaan. ‘Maar Sasuke-kun, ik heb helemaal geen zin in een missie. Al helemaal niet in een Barbie met de naam Sakura.. Ik wil gewoon hier blijven samen met jou..’ zeg je smekend, maar je hebt gefaald want Sasuke moet erom lachen. Helaas is hij niet overtuigd door de dingen die je gezegd hebt. Hij tilt jou op en loopt met jou in z’n armen naar buiten. Als jullie langs een groepje meiden komen hoor je veel geroezemoes. ‘Waarom heeft hij haar in zijn armen? Hebben ze een relatie of is ze gewond? Is dat niet zijn teammaatje die hem uitlachte en hem pestte op de eerste schooldag?’ zijn de vragen die je ze aan elkaar hoort stellen. Je slaakt een diepe zucht en besluit ze maar te negeren, want voor het eerst in jouw leven heb je geen zin om ruzie te zoeken. Misschien komt het omdat je heel erg blij bent dat Sasuke je draagt en je het moment niet wilt verpesten.
Als je goed om je heen kijkt, zie je dat jullie bijna gearriveerd zijn op de verzamelplek. Je slaakt een diepe zucht als je Sakura en Naruto al ziet staan. Sasuke heeft door dat je ergens mee zit en vraagt aan je: ‘Kazumi, wat is er aan de hand? Er is iets dat je dwars zit?’ ‘Nou, ik heb gewoon niet zo’n zin in dat gezeur van Sakura.’ Zeg je eerlijk tegen hem. Daardoor moet hij er een beetje lachen. ‘Jij hebt toch nooit zin in haar?’ zegt hij lachend tegen je. Je kijkt hem nu weer aan en zegt: ‘Eh, dat is waar ja.. Maar ik heb gewoon geen zin in haar gekrijs als ze ons samen ziet. Of als ze de ketting ziet die ik van jou gekregen heb..’ Sasuke kijkt recht in jouw ogen, als hij ziet dat je volledig de waarheid spreekt zegt hij tegen je: ‘Ik heb de oplossing... Je kan de ketting even afdoen of zeggen dat je hem van iemand anders gekregen hebt.’ ‘Sasuke-kun!’ zeg je zachtjes met een boze ondertoon. ‘Dat meen je niet, hé!? Ik hou hem om en als ze vragen van wie ik hem gekregen heb.. Vertel ik gewoon de waarheid..’
Sasuke is plotseling gestopt met lopen. Verbaast kijk je om je heen, vooral als je ziet dat jullie al gearriveerd zijn. ‘Zo besluiten de tortelduifjes.. Ik bedoel Porno-Buddies, ook eens op te dagen?’ hoor je Naruto op een lachende en uitdagende manier zeggen. Je kijkt hem met een vernietigende blik aan en zegt: ‘En dat zegt degene die met een lingeriesetje in zijn tas rondliep voor een pervert. Die trouwens tegen Sasuke zei dat hij plezier moet krijgen van mijn mooie rondingen!’ Sasuke legt je maar snel neer op de grond. Als hij weer rechtop wilt staan, geeft Naruto hem een duw zodat hij naar voren valt. Net op tijd kan hij de val tegenhouden, door zijn handen stevig tegen de grond gedrukt te houden. Gelukkig voor jou deed hij dat, anders had hij met een harde vaart op jou gevallen. Jullie hoofden zijn maar een aantal centimeters van elkaar verwijdert, maar dat duurde niet lang. Dat komt doordat Naruto Sasuke’s hoofd tegen de jouwe aandrukt. Jammer genoeg is dat niet het enige wat Naruto doet, want hij duwt ook Sasuke’s hele lichaam naar beneden. Puur om ervoor te zorgen dat hij op je valt. ‘Kijk dit wilden jullie doen, hé?!’ zegt Naruto lachend terwijl hij Sasuke steeds meer tegen je aandrukt. Je wordt knalrood omdat het net lijkt alsof jij en Sasuke seks hebben. Je bedenkt je plotseling iets hoe je het kan laten ophouden. ‘Kick-In-The-Ball-No-Jutsu!’ schreeuw je luid. Je schopt op zo’n goeie timing dat je Sasuke net niet raakt, maar Naruto wel. Sasuke staat snel met een rood hoofd op en helpt jou overeind. Samen kijken jullie lachend naar Naruto, die met z’n twee handen tussen zijn benen op de grond ligt te kermen van de pijn. 'Dat is nou één van mijn favoriete jutsu's! De jutsu waarvan elke man zonder balbeschermers er pijn van zal krijgen!' zeg je lachend terwijl je met een uitdagende blik Sasuke's richting op kijkt.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.