Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » •A Shadow Out Of Darkness• » ~ 49. 'Picture Time!' ~

•A Shadow Out Of Darkness•

23 feb 2012 - 16:08

956

0

148



~ 49. 'Picture Time!' ~

Storyline: A Shadow Out Of Darkness .......................................................................................................................... Part 1: The Story Only I Didn't Know _____________________________________________________________________________

Je loopt jouw kamer in en gaat gelijk naar jouw kledingkast om kledingstukken uit te zoeken. Na lange minuten zoeken ben je het zat. Je staart lang voor je uit, als jij je ineens iets bedenkt."Hm.. Het is maar een foto. Waarom doe ik überhaupt nog moeite om kleding uit te zoeken? Ik kan ook gewoon in mijn kimono gaan. Ze zien me namelijk altijd zo." zuchtend pak je jouw kimono op, stapt de badkamer in en kleedt je helemaal om. Je hebt op dit moment jouw zwarte kimono aan die best veel gouden patronen heeft. Het gouden gedeelte vindt je het mooist aan de kimono, want het springt er echt heel mooi uit.
Je kamt jouw halflang roodbruine golven goed, maar doet er voor de rest niks bijzonders aan. Het enige wat je eraan doet is ze zo laten hangen, dat ze niet meer tegen jouw rug bungelen. Je werpt even een blik naar de spiegel, glimlacht en loopt naar Sasuke Junior. 'Nu wordt je mijn mooie lieve katje. Dat was je al, maar je wordt nog veel mooier. Dat beloof ik! We gaan dan samen op een foto en dan zoeken dadelijk ook nog een vriendinnetje voor je!' Je pakt Sasuke Junior op, pakt ook een box met allemaal haarspullen voor de kat en loopt weer naar de badkamer. Voorzichtig zet je Sasuke Junior neer op jouw make-uptafeltje -die je bijna nooit gebruikt- en zet de box naast hem neer. ‘Je wordt met de zachte borstel gekamd en dan krijg je een strikje om! Dat zal je heel schattig staan!’ zeg je tegen Sasuke Junior terwijl je hem aan het borstelen bent.
Nadat je hem gekamd hebt, bindt je een rood strikje om zijn nek. Natuurlijk zorg je ervoor dat het niet te strak is, want je wilt niet dat hij stikt. Je kijkt naar de klok en ziet dat je nog maar een uurtje hebt. ‘Kom Sasuke Junior! Wij gaan lekker met z’n tweetjes apart op een foto! Dat moet gewoon, want ik hou net zoveel van jou als dat ik van Sasuke hou.’
Meteen til je hem op en loopt met Sasuke Junior in jouw armen, naar het plekje waar jullie met z’n allen afgesproken hebben. “Hm.. Vast is hij hier gebleven zodat hij niet te laat komt..”¯ denk je bij jezelf als je Kakashi ziet. Uiteindelijk ben je er en ga je naast Kakashi staan. Niet lang erna komt de rest van Team 7 aanlopen. Na een aantal minuten staan ze voor jouw en Kakashi’s neus. Naruto en Sakura kijken Kakashi best verbaast aan. Kakashi doet zijn boekje dicht, kijkt ze allebij aan en vraagt: ‘Waarom kijken jullie me zo aan? Ik heb toch niks vreemds aan?’ Jij kijkt zelf ook Naruto en Sakura aan, want je wilt ook wel weten waarom ze zo verbaast kijken. ‘Hoe komt het dat je voor het eerst op tijd bent, Kakashi?! Normaal gesproken kom je te laat en heb je wel een excuus om eronderuit te komen!’ zegt Naruto hyper op de manier die alleen hij kan. Kakashi schiet even in de lach, omdat hij weet dat Naruto gelijk heeft. ‘Eh, ik bleef hier wachten op jullie.. Dus las ik maar rustig mijn Icha Icha..’ Naruto kijkt hem even onderzoekend aan, maar gaat dan op de grond zitten. Als Sasuke en Sakura ook op de grond gaan zitten, besluit je maar hetzelfde te doen. Je aait Sasuke Junior die je op jouw schoot neer hebt gezet. Plotseling voel je dat je door een hand naar achteren getrokken wordt. Met jouw hoofd lig je op Sasuke’s benen. ‘Waarom deed je dat?’ vraag je aan Sasuke terwijl je hem in zijn ogen probeert te kijken. Hij kijkt naar je, zodat je in zijn ogen kan kijken en zegt: ‘Omdat ik dat graag wil.’ Daardoor begin je een beetje te blozen en streel je zachtjes langs zijn wang.
Niet lang erna komt de fotograaf aan. Met z’n allen staan jullie tegelijkertijd op. Hij geef jullie de instructies over waar jullie het best kunnen staan. Sasuke staat helemaal rechts vooraan, naast hem staat Sakura en naast haar staat Naruto. Achter Sasuke sta jijzelf en naast jou staat Kakashi. Je ziet dat Sakura heel blij kijkt, Kakashi ook best blij en Naruto en Sasuke kijken best droog maar ook met haat naar elkaar. Aangezien je toch achter Sasuke staat, besluit je hem maar een knuffel te geven. Als de foto eenmaal gemaakt is, vraag je aan de fotograaf of hij een foto van jou en Sasuke samen kan maken. Als hij heeft gezegd dat het goed is, gaat Sasuke achter je staan en drukt je stevig tegen zich aan. Samen lachen jullie en de fotograaf maakt de foto. Nadat Sasuke Junior vol vreugde in jouw armen springt, vraagt de fotograaf of je zo wilt blijven staan met Sasuke Junior en maakt een foto. ‘Jij en jouw kat zijn echt een duo.’ Zegt de fotograaf tegen jou. ‘Jullie passen echt bij elkaar! Jij en Sasuke natuurlijk ook! Hoe heet jouw kat eigenlijk als ik vragen mag.’
Vol trots kijk je hem aan en zeg je: ‘Mijn kat heet Sasuke Junior!’ Als je eenmaal dat gezegd hebt, kijkt Naruto eerst naar Sasuke en dan naar Sasuke Junior. ‘Sasuke Junior heeft een strikje om! Sasuke doe er ook één om! Dat past bij hem, want dan ziet hij er net zo gay uit als hij diep van binnen is.’ Zegt Naruto lachend. Voordat Sasuke ook maar kan ingrijpen, sla je Naruto zo hard dat hij in de lucht vliegt. ‘Jij bent zelf gay, Naruto! Waag het nog één keer om over Sasuke of Sasuke Junior te praten! Dan zorg ik ervoor dat je in jouw graf ligt!’ schreeuw je naar Naruto die ver in de lucht vliegt.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.