Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » I will grow strong! ~naruto~ » I will grow strong! ~3~

I will grow strong! ~naruto~

26 feb 2012 - 10:33

615

1

177



I will grow strong! ~3~

"Yume, wordt wakker," zegt Sasuke en hij schud me door elkaar.
"Niet schudden, straks ga ik kotsen!" riep ik wanhopig. Meteen sprong hij vijf meter naar achter. Ik lach zachtjes en voel aan mijn hoofd. Geen koorts meer. Ik voel me ook niet meer ziek. Gelukkig maar, want vandaag wordt de teamindeling bekend gemaakt. Ik ben benieuwd bij wie ik zit!
"Sasuke, maak jij even ontbijt!" roep ik.
"Ja, wat wil je?" roept hij. Ik zeg dat het me niets uit maak en spring dan onder de douche.
Terwijl ik wild mijn haren aan het borstelen ben, prop ik de happen cornflakes in mijn mond.
"Heb je nog goed geslapen?" vraagt Sasuke aan me. Ik knik.
"Ja, ik probeer beter op mijn hoede te zijn," zeg ik rustig.
"Laten we er maar gewoon niet meer aan denken, als er iets gebeurd, staan we toch samen en dat is sterker dan één," zegt hij rustig. Dan gaat de deurbel. Ik kijk Sasuke aan, die nog niet de moeite heeft gedaan om een shirt aan te doen.
"Ga naar boven, kleed je aan!" zeg ik tegen hem.
"Ja, mama!" roept hij en hij rent naar boven. Ik zucht en loop naar de deur.
"Huh? Yume? Wat doe jij nou hier?" vragen de twee meisjes voor de deur tegelijk.
"Ik woon hier," zeg ik rustig.
"Is dit niet Sasuke-kun's huis dan?" vraagt de meest rechter. Haar naam is Sakura en ze is lid van de Sasukefanclub. Ik zucht lichtelijk geïrriteerd.
"Jawel, dit is Sasuke's huis."
"Oh ja! Jij woont bij Sasuke," zegt de linker, Ino. Ik knik rustig.
"Is Sasuke thuis?" vragen ze dan tegelijk. Ik zucht.
"Sasuke! Je fanclub staat hier voor de deur!" Geen reactie. "Wacht hier," zeg ik, ik lach heel overdreven en smijt de deur dicht. Rustig loop ik naar de kamer van Sasuke. Ik klop op zijn deur.
"Ik ben er niet," zegt hij zacht. Ik open de deur en zie hem op bed liggen, proper aangekleed gelukkig.
"Oké!" zeg ik en ik haal mijn schouders op. Ik loop rustig naar beneden doe de deur open.
"Hij is boven, tweede kamer links!" zeg ik grijzend.
"Wil mee lopen, straks lopen we de verkeerde kamer in," zegt Sakura.
"Natuurlijk," zeg ik grijnzend. Ik loop voor ze uit, de trap op en gooi met een zwaai Sasuke's deur open.
"Sasuke-kun!" roepen de twee keihard en ze vliegen Sasuke op de hals.
"Sasuke, over twee minuten wil ik je beneden zien, want dan moeten we weg, we moeten nog boodschappen doen voor het eten van vanavond!" roep ik nog en ik ga naar beneden.
Na drie minuten besluit ik Sasuke maar te gaan redden. Ik grijns en loop naar boven.
"Meiden, ik en Sasuke moeten boodschappen gaan doen, dus wij moeten gaan, jullie dus ook," zeg ik lief en ik pak de hand van Sasuke en trek hem weg van de meisjes.
"Oh, oké, dan gaan we naar huis, we zien jullie zo bij de indeling van de teams!" Dan gaan ze weg. Woedend kijkt Sasuke me aan.
"Ik ook van jou," zeg ik grijnzend en ik loop voor hem uit naar beneden. Samen lopen we naar de supermarkt.
"Waar had ik dat eigenlijk aan verdiend, ik heb je vannacht bij mij laten slapen en ik heb ontbijt voor je gemaakt," zegt Sasuke verontwaardigd.
"Oh, nou, ik vond het gewoon grappig," zeg ik rustig.
"Ik krijg jou nog wel," zegt hij en hij woelt met zijn handen door mijn haar. Ik gil.
"Daar het ik de hele ochtend aan gezeten!"
"Nou, dit vond ik dus grappig," zegt hij en hij grijnst. Ik begin mijn haar weer goed te doen, gelukkig heb ik altijd een kam bij me. In stilte lopen we verder.
"Wat eten we eigenlijk?" vraag ik aan hem.
"Weet ik het, we zien wel," zegt Sasuke. Uiteindelijk hebben we de boodschappen klaar en gaan we naar de academie.


Reacties:


TheDarkNerd
TheDarkNerd zei op 23 juli 2014 - 14:15:
Ahahahaha de Sasuke-fanclub. Sakura en Ino zijn enorm awkward...
Maar goed hey wat een cool verhaal.
Ga je 't nog verder maken?
Ik vrees van niet aangezien je het twee jaar geleden voor het laatst hebt geüpdatet..
MAAR JA!!!!
Toch een cool verhaal.