Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I wish I could erase the past » Prologue

I wish I could erase the past

1 maart 2012 - 17:45

201

0

267



Prologue

Dreams are crushed
Hopes are smashed
Joy is gone
Pain is near
Love is lost
Hate is here
I need a band aid
I’m broken.




"You promised you would take care of me," fluisterde ik.
"I'm sorry."
Ik keek nog één keer in zijn ogen, ze waren doods en koud, de twinkeltjes hadden plaats gemaakt voor een blik van medelijden. Hij draaide zich om en liep weg. Weg van mij. Ik zakte tegen de muur omlaag en begroef mijn gezicht in mijn handen. Toen kwamen de tranen. Na een tijdje stond ik langzaam op. Met trillende handen en tranen die nog steeds over mijn wangen bleven stromen haalde ik mijn gsm uit mijn zak.
“Jake,”ť zei ik schor. “Kom me alsjeblieft halen.”ť
Zonder op antwoord te wachten legde ik af. Ik had nu geen zin om alles uit te leggen. Ik liep naar buiten en zette me neer op de bovenste traptrede van de trap die naar de grote dubbele deur leidde waar ik net doorheen was gestapt. Een warm briesje waaide in mijn gezicht en de vogels floten vrolijk. Ik sloot mijn oren af voor dat geluid en concentreerde me op de plaats waar Jake’s auto zou moeten verschijnen.


Ik ben Emma Louise Gabriëls, een meisje met een verwoestte droom.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.