Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Samson en Gert - Octaaf is ontvoerd » Octaaf is ontvoerd

Samson en Gert - Octaaf is ontvoerd

4 maart 2012 - 15:45

574

2

1493



Octaaf is ontvoerd

Samson en Gert

'Octaaf is ontvoerd'


Op een gewonene dag in Belgie, zijn Samsno en Gert in hun huis.

Gert licht in bed te slapen, en Samson in zn hondemand te slapen.

Danopeens ramt Alberto de deur in. Hij singt een opara, en gert word boos wakker. Hij is erg boos.

'Wat doe jij in mijn huis, albert?' zegt Gert

'TEN EERSTE IS HET ABLERTO!' zegt Alberto.



De burgenmeester loopt in het huis, hij heeft slecht niews.

'Ja, Ik moest kloppen want de bel doed het niet. Octaaf is ontvoerd, iedereen.'

Iedereen kijken geschrikt

Gert zegt 'Hoe is Octaaf onvtoerd?'

Burgemeester zegt 'Hij is geverdoofd door de Combine en meegenommen naar de combine basis.'


Alberto zegt 'Moeten we hem niet gaan redden?'

Burgemeester zegt 'Inderdaad, Albert.'

Alberto zegt 'TEN EERSTE IS HET ALBERTO!!!'


en zo stapt de s&g gang in hun auto en vertrekken ze. Alberto zet de radio aan en er is muziek in de auto


Onderweg gaan ze naar Dr. Kleiner, om wapens te halen. Kleiner geeft de s&g gang wapes aan.

Gert krijgt een mes.
Alberto een cake.
De Burgemeester een crowbarb.
En Samson krijgt niks want hij is een hond en kan dus geen wapnes gebruiken omdat hij een hond inplaats van mens.

De S&G rijd door de bossen en opeens is de auto leeg met benzine.

'Oh nee, geen benzine!' zegt gert.

'Nu moeten we door de bosen heen' zegt gert

Iedereen stapt uit en rent langs de bomen.

Opeens is er een groot monster in het bos.

'PAS OP GANG! ER IS EEN GROOT MONSTER!' zegt De Burgemeester.


Alberto gooit de cake naar het monster en ze beginnen nog veel meer sneller te rennen.

Ze blijven rennen en rennen en rennen en rennenen rennen todat ze bij een dorpje komen.

Er staat een bord waarpo staat 'Hier is de Combine, Niemand mag hier binnen komen want dit is combin land'.

Gert zegt 'Hier is Octaaf misschien nog!' en ze lopen het dorp stilletjes in.

Gert fluistert 'Shhh, iedreen moet erg stil zijn want anders horen de combine ons en als de combine ons hoort zijn we de pinut.'


Ze lopen nog stillertjes door het dorp.

MAAR DAN MOET ALBERTO NIESEN!!!!

Iedereen kijkt boos naar alaberto.

Opeens zijn er allemaal combines en ze richten op onze helden met hun combinewapens.

'Ga weg of kom mee!' zegt een combine.

onze gang word neergeschoten, maar niet met kogles, maar mat verdofing.


Ze worden wakker in een gevangenicsel in het combineland.

Ze zitten allemaal in een aparte cel en Octaaf zit er ook bij.

'Octaaf!!!' zeggen de gang blij

'Je leeft nog!!!!'

'Inderdaad, maar hoe gaan we hier uit ontsnapen? Ik heb een bom kunnen maken maar hoe gaan we uit deze basis ontsnappen? er is combine overal hier' zegt octaaf

De berugmeester zegt 'Ik heb nog een crowbar! ik kan decel open brekne'


gert zegt 'Alberto, heb jij nog cake?'

'ja' zegt alberto



In de kantine van de Combine basis staat een tafel met een cake erop. er staat een kaartje bij de cake waarop staat 'Voor de Combine, eet smakelijk'

de cobmines lopen binnen en zien de cake.

'Oeh lekker, cake' zegt eenv an de combine.

'Pak even een bordjes en mes, we gaan een cakefeest houden'


Dan opeens sluipen onze ganghelden binnen en gooien de bomb naar de kantine binnen.

'IEDEREN VAN DE S&G GANG NAAR BUITEN VOOR DAT DE BOM ONTPOLFT'

onze helden rennen naar buiten en net als ze buiten sijn ontploft de bom, en het combine basishuis en de combine zijn allelmaal dodo en ontploft.





Octaaf zegt 'Dat ging nog net maar goed.'

'kom' zegt gert 'we gaan naar huis'


En onze helden lopen samen, hand in hand vrolijk naar huis.


HET EINDE


Reacties:


timothy
timothy zei op 20 feb 2013 - 16:38:
heel leuk maar veel schrijffouten!


Vespertine
Vespertine zei op 4 maart 2012 - 15:00:
Ik vind het idee heel leuk, of je het nu serieus meent of niet. Kinderboeken schrijven is niet te onderschatten, en volgens mij ook heel erg leuk om te doen.

Als je dit stuk naar Studio 100 wil opsturen, raad ik je wel aan om een grondige spellings- en grammaticacontrole uit te voeren op je document. In de eerste paar zinnen heb ik al een aantal fouten ontdekt, zoals "Een gewonene (gewone) dag", "Samsno (Samson)", "Gert licht (ligt) te slapen", etc.

De laatste zin klinkt dan weer heel erg leuk, zeker voor het happy ending van een kinderboekje. Als je dit serieus meent, wens ik je veel succes en hoop ik dat je er ver mee raakt! Maar ik zeg nog maar een keertje: controleer heel erg de spelling en de grammatica. Er zullen waarschijnlijk wel editors je tekst verbeteren, maar als je van in het begin een tekst vol fouten aflevert, zal je niet au sérieux genomen worden in the first place.

Veel succes!