Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Ik neem je mee » #1

Ik neem je mee

9 maart 2012 - 18:46

253

0

232



#1

Tips en meningen zijn welkom!

Ik voel het zonlicht op mijn oogleden branden en weet zo dat het al minstens ochtend moet zijn. Met veel moeite open ik mijn ene oog en daarna mijn andere en kijk met een wazige blik om me heen. Ik lig in een wit bed, in een witte kamer met witte muren en zelfs met witte luxaflexen voor de ramen. "Dit moet een ziekenhuis zijn" denk ik bij mezelf. Te moe om me ergens druk over temaken sluit ik me ogen weer. Maar terwijl ik dat doe vang ik een glimp op van een persoon die naast mijn bed zit. Mijn ogen schieten in een flits weer open en ik kijk naar de persoon.Door de herkenning van de vrouw verdwijnt meteen mijn slaap. Het is de vrouw waar ik altijd van gehouden heb. Het meisje waar ik eindelIjk op de bassischool verkering mee kreeg. De dame die ik uitzwaaide toen zij vertrok naar de grote stad om te studeren en die ik met open armen ontving toen ze weer terug kwam en dezelfde vrouw waarvan ik nu haar gerimmpelde hand van vastpak. Ze ligt vermoeid met haar bovenlijf over het bed heen geklapt en ze zit nog half op de stoel. "Hoelang zit ze hier al? En waarom zit ik hier?" vraag ik me bij mezelf af. Ik kijk naar haar gezicht wat deels verborgen ligt achter een paar lokken haar. "Ach, wat maakt het toch uit als zij er is voor mij en ik er voor haar kan er niks verkeerd gaan."


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.