Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » i want you to stay with me || Emmett Cullen » OO1 || Alyson

i want you to stay with me || Emmett Cullen

10 maart 2012 - 22:19

223

3

330



OO1 || Alyson

Ik werd wakker en keek mijn kamer rond, het was leeg want we zouden vandaag verhuizen. Naar Forks, het meest regenachtige stadje in de verenigde staten. Maar whatever, van een beetje regen ga je niet dood. Gapend ging ik rechtop zitten en viste mijn toiletfles en 2 handdoeken uit mij Adidas tas. Ik liep naar mijn badkamer en deed de douche aan, vervolgens deed ik mijn kleren uit die als pyjama tellen en stapte onder de douche. Na een kwartier was ik klaar met alles en wikkelde nog snel een handdoek om mijn lange blonde haar. Ik deed snel mijn outfit aan en liep weer naar mijn kamer. Mijn toilettas gooide ik weer in mijn tas en viste nu de spiegel en kam eruit. Snel kamde ik mijn haar en stopte toen de kam en spiegel in mijn tas. Ik pakte de tas en snelde toen naar beneden, waar ik snel een smoothie opdronk. Ik vond nog een briefje op de muur.

Alyson,
Wij zijn al in het nieuwe huis, kom jij er nu ook heen?
We zien je later.
Xx
Pap, Mam en Jason


Ik zuchtte en stopte het briefje in mijn achterzak. Snel liep ik naar mijn Audi die ik met een knopje open had. Ik gooide mijn tas op de passagiersstoel en ging achter het stuur zitten. Ik begon te rijden.
Bye California, hello rainy Forks..


Reacties:


Liekekusje1D zei op 6 maart 2015 - 20:14:
Ooeh lijkt me leuk!
Melding voor mij hi
x


dreamangel zei op 30 dec 2012 - 5:44:
snel verder


RockPrincess
RockPrincess zei op 12 aug 2012 - 15:26:
Oelala, met zo'n mooie auto en zo'n knappe broer zou ik het wel weten ja

Snel verder en dan alsjeblieft een melding?

<3.