Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Who owns my heart » O1

Who owns my heart

12 maart 2012 - 16:15

342

0

227



O1

P.O.V Santana

Ik geef nog snel mam en pap een kus voordat ik door de muur op het station loop, hé klinkt misschien raar maar het is de enige manier om bij de trein te komen. De trein naar Hogwarts. Ik ren de muur door en de zwarte trein komt tevoorschijn. Snel duw ik de kar met mijn spullen tevoorschijn tot ik twee zachte lippen in mijn nek voel en 2 sterke armen om mijn lichaam. Draco. Grijnzend draai ik me om zodat ik in zijn grijze ogen kan kijken en zag hem ook grijnzen. Snel drukte ik een kusje op zijn lippen en keek hem daarna smekend aan, ‘Dray? Kan je me helpen met mijn spullen?’ vroeg ik glimlachend. ‘Tuurlijk.’ Lachte hij en duwde mijn kar gemakkelijk voorruit. Ik liep snel achter hem aan, nou ja zo snel mogelijk op mijn zwarte sleehakken dan. Toen hij mijn spullen uiteindelijk bij alle andere koffers had neergezet pakte ik nog snel mijn kat Rush en nam hem mee. We zochten een lege coupé en vonden er uiteindelijk een aan het einde van de trein. Ik nam plek naast het raam en zag dat Draco naast me ging zitten en een arm om me heen sloeg. Glimlachend liet ik mijn hoofd tegen het raam leunen en keek naar de honderden leerlingen die uiteindelijk ook in deze trein zouden stappen. ‘Nog plek?’ hoorde ik een bekende stem grinniken, ik draaide me om en zag zoals verwacht Blaise. ‘Tuurlijk.’ Grijns ik, ‘aw, ik heb jouw gemist hoor.’ Lachte hij en gaf me snel een knuffel voordat hij voor me ging zitten. Ik grinnikte en keek weer naar buiten. ‘Hé, moet je kijken wie we daar hebben, snotter en zijn vriendjes.’ Grijnsde ik en wees naar buiten. Ik hoorde de andere twee grinniken, ‘het klinkt zo leuk als jij het zegt.’ Zei Draco snel in mijn oor en ik glimlachte even naar hem. Ookal wisten we allebei dat tijdens het vrij zijn van Hogwarts we iets met anderen mensen hadden, we hebben nog steeds een relatie. Toch Leuk?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.