Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Harry is Slytherin' in » Reputation?

Harry is Slytherin' in

12 maart 2012 - 17:01

430

3

235



Reputation?

Finally the next chapter is on! Ik neem aan dat we allemaal willen dat Draco en Harry vrienden blijven he? Nou, ik wel en de schrijfsters wil is wet XD joking joking...XD

Ron pakte zijn toverstok en richtte hem op Draco.
'Eet slakken!'
Harry zag niet wat er gebeurde. De Zwadderaars blokkeerde zijn zicht op de twee. Hij zag alleen een groene lichtflits en een paar seconden later hoorde hij Draco roepen: 'Rictusempra!' Blijkbaar had Draco Ron's spreuk ontweken en zelf een spreuk afgevuurd.
Ron vloog door de lucht en hij snakte naar adem. Met een plof kwam Ron op de grond terecht. Hermelien en Harry baande zich een weg door het kluitje leerlingen en hielpen Ron overeind. Harry zond Draco een vernietigende blik. 'Oh laat hem, Harry, hij verdiende het. Hij begon met aanvallen.' reageerde Draco, die nu toch kwaad begon te worden. Waarom stond Harry niet aan zijn kant? Waarom ging hij om met dat modderbloedje en die verrader van een Wemel?
'Dat heb je volgens mij fout, Malfidus. Van wat ik heb gezien ben jij de boosdoener hier.' zei Harry koeltjes maar zijn hart begon te steken. Nog niet eerder had hij Draco bij zijn achternaam genoemd. Hij wou geen ruzie met hem. Zeker niet op de tweede schooldag.
'Best! Maar de steen houd ik als je dat maar weet.' Draco zag er weer zelfverzekerd en arrogant uit. Maar zijn plotselinge verandering van onderwerp, de steen, verraadde dat hij zich diep van binnen ongemakkelijk voelde. Hij wou geen ruzie met Harry, die de enige was waar hij mee kon lachen. Patty, Korzel en Kwast waren oke maar hij voelde dat hij niet zichzelf kon zijn bij hen in de buurt. Bij Harry kon dat wel.
Hij keek naar de steen, die zowat geplet werd door de stevige grip die hij erop had. Opeens had hij een plan. 'Ik denk dat ik Lubbermans maar eens een reden geef om met zijn luie kont uit zijn stoel te komen.' Hij stapte op zijn bezem en zweefde boven de grond. Hij keek Harry recht in de ogen. 'Het verboden bos is niet zo heel ver hier vandaan.' riep hij, nu steeds hoger zwevend boven het kasteel. Opnieuw stond hij op het punt de steen te gooien, diep in de bossen. En opnieuw werd hij tegengehouden. 'Geef het terug, Draco.' hoorde hij Harry's stem weer. Nu veel zachter. Hij draaide om en zag Harry op zijn bezem, vlak achter hem. Een brok vormde in zijn keel...Even wou hij de steen teruggeven. Maar hij keek naar beneden waar Patty en alle anderen Zwadderaars afwachtend stonden te kijken. Als hij nu op zou houden was zijn reputatie verloren...

_______________________________________________________
Wie houd er hier van chocola? i love it, just like quidditch and Harry and Draco and...much more XD


Reacties:


PeachyFull
PeachyFull zei op 30 mei 2012 - 18:36:
Ik heb niet gereageerd.... omg!SORRY, SORRY, SORRY. I luv, believe me. Wil je me nog een melding geven, please. Ik ben gewoon verslaaft

Xx


Anneleen
Anneleen zei op 21 mei 2012 - 16:02:
Mag in een melding plz


schrijfster
schrijfster zei op 19 maart 2012 - 19:53:
melding bij nieuw hoofdstuk? snel graag =)