Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lucky Charms » 008.

Lucky Charms

17 maart 2012 - 23:24

382

13

664



008.

Hey schatjes. Het spijt me zo voor de korte pauze. Ik had gewoon geen inspiratie en t ging me niet zo lekker omdat mijn opa is overleden woensdag 7 maart. Het gaat nu weer redelijk en heb het allemaal een plaatsje kunnen geven gelukkig ((: Enjoy! En laat asjeblieft een reactie achter <3

Louis gaat beschermend voor me staan en steekt een vinger priemend uit naar Joey.
'Wie ben je en wat doe je hier?' Eist hij zijn antwoord en kijkt even naar achteren terwijl hij me geruststellend glimlacht.
'Ik ben Joey en zou graag even met Avery willen praten.'
'Waarom?' Vraagt nu ook Harry die zijn arm om mijn middel heeft geslagen.
'Omdat ik een fout heb gemaakt en die graag wil goedmaken.'
Joey buigt zich om Louis heen en knipoogt glimlachend. Mijn wangen gloeien van woede en ik stap op Louis heen zodat ik dichtbij hem sta. Mijn vinger druk ik tegen zijn borst en ik duw hem boos weg.
'Hoe durf je.' Sis ik woedend en geef hem een duw.
'Avery, babe, zo ken ik je niet.' Hij legt een hand tegen mijn wang en glimlacht.
'Noem me niet zo,' Ik adem even diep in, 'Je verlaat me voor iemand anders en komt dan na twee jaar terug om met me te praten?' Met mijn vinger prik ik beschuldigend in zijn borst.
'Hoe durf je.' Herhaal ik weer.
'Schatje, het was een grote fout. Het slechtste wat ik ooit gedaan hebt. Ik wilde je geen pijn doen.' Hij kijkt me wanhopig aan en haalt zijn handen door zijn blonde warrige haren.
'Ik wilde meteen al terug komen, maar durfde niet. Ik doe alles voor je vergiffenis.' Hij pakt mijn gezicht in beide handen en kijkt me doordringend aan.
'Ik weet dat je nog iets voor me voelt.' Ik blijf stil en staar in de blauwe ogen die me altijd wisten te betoveren. Joey legt mijn stilte anders uit en drukt kort zijn lippen op de mijne. Ik worstel me los en schrik van een harde klap.
'Godver!' Gilt Joey en stapt weg van me, 'Waar bemoei jij je mee.' Roept hij tegen Harry die met gebalde vuisten naast me staat.
'Je kustte haar, zie je dan niet dat ze niet wil.' Zegt harry boos met een trillende stem van kwaadheid. Louis pakt me bij mijn arm en trekt me weg van Joey. Ook zijn stem is woedend als hij begint te praten.
'Ik denk dat het beter is als je vertrekt.' Joey wrijft over zijn wang die rood is van de klap die Harry hem gegeven heeft.
'Avery?' Smeekt hij.
Ik knik instemmend, 'Ga weg.'
Daarna draai ik me om en laat de jongens mijn appartement binnen.


Reacties:

1 2 3

XxAmyxX zei op 17 nov 2013 - 21:13:
Wowie. Je bent een top schrijfster! Niet normaal! x Love This Storyyx


1Dlover
1Dlover zei op 3 feb 2013 - 22:49:
Geweldig!
Melding?


Mashaa zei op 10 dec 2012 - 21:51:
OMMGGG echt een goed verhaal ))))

Je moet echt verder gaan !!!
IK wil weten hoe het afloopt !!!

XXXXX


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 19 nov 2012 - 19:14:
aawwhh Gecondoleerd!
Maar echt een super verhaal! Ik hoop dat je toch nog een keer verder wil gaan hiermee
Kusje


shania13
shania13 zei op 15 okt 2012 - 14:21:
Mooi verhaal
Snel verder jij( als je tenminste nog verder gaat xd)
Mag ik dan eenmding

Grx