Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokemon, Unova conquer quest! » Hoofdstuk 13: Semifinal! Thomas, Nynke, Damian and Marla!!

Pokemon, Unova conquer quest!

29 maart 2012 - 15:11

1160

0

267



Hoofdstuk 13: Semifinal! Thomas, Nynke, Damian and Marla!!

Nynke, Max en Marla waren aangekomen bij het Pokémoncenter, en waren opzoek naar Thomas en Pidove. 'Jullie zijn vast opzoek naar Thomas!' zei zuster Joy, die net aan kwam lopen. 'Deze kant op, volg mij.'
'Thomas!' riep Nynke, ze zag Thomas op een bankje zitten, voor een raam. 'Gaat het? Hoe is het met Pidove?'
'Met mij goed,' zei Thomas, 'maar kijk eens naar Pidove..' Nynke keek uit het raam, en zag dat Pidove op een bed lag, onder een deken. 'Wat erg! Hoe komt dit?' vroeg Nynke.
'De Ice Beam van die Vanillite was een critical hit. Pidove's belangrijkste vleugelspieren zijn zwaar beschadigd, en is ook nog eens flink verkouden. Zuster Joy zei dat ik geluk had, als ik later was gekomen zou het erger zijn geweest. Pidove wordt vanmiddag geopereerd, en moet veel rusten. Het toernooi zit er niet meer in voor Pidove, en ook niet voor mij.' vertelde Thomas. 'Thomas, ik wil me er niet mee bemoeien, maar ik denk dat Pidove wil dat je toch meedoet, met je andere Pokémon.' zei Zuster Joy.
'Misschien heb je gelijk, dan ligt de druk nu op Oshawott.' zei Thomas.
'De halve finale gaat zo beginnen, we moeten nu terug!' riep Nynke.
'Oké dan.' zei Thomas, hij liep de kamer binnen en aaide Pidove over haar hoofd. 'Ik ga de middag even weg, maar daarna kom ik terug. Waarschijnlijk nog voor je operatie's, hou je haaks!'

Eenmaal aangekomen gingen de kinderen op de tribune zitten, ze waren net op tijd. Het grote scherm begon te gloeien, en Don George begon te praten; 'Welkom bij de halve finale! We zullen nu de eerste trainers oproepen! Ik geef het woord aan de mystery quest.'
'Danku, Don George.' zei de mystery quest. 'Ons eerste gevecht wordt Nynke tegen Damian! Meld jullie snel bij het veld!'
'Tering, ik ben als eerste! Wens me succes!' riep Nynke, daarna liep ze naar het veld. Ook Damian liep rustig naar het veld toe.


'Trainers, laat jullie Pokémon zien!' riep de scheidsrechter.
'Oké dan, deze gaan we winnen!' riep Nynke, terwijl ze een Pokéball in de lucht gooide. 'Dat zullen we zien!' riep Damian, waarna ook hij een Pokéball in de lucht gooide. Uit Nynke's Pokéball kwam Servine, terwijl Damian zijn Whirlipede gebruikte. 'Trainers, begin!' riep de scheidsrechter.
'Oké Servine, doe Leaf Tornado!' riep Nynke. Servine begon op haar neus te draaien als een tol, en al snel werd ze een tornado van bladeren, die ze vervolgens op Whirlipede afzond. Whirlipede daarintegen begon te rollen als een wiel, en ontweek de aanval met gemak. 'Whirlipede, Solar Beam!' riep Damian. Whirlipede's hoorns begonnen te gloeien en omdat het zo een zonnige dag was, was de aanval al snel geladen. Whirlipede stuurde een enorme straal op Servine af, die haar raakte, maar zeer effectief was het niet. 'Whirlipede, Steamroller!'
'Gebruik Vine whip als Whirlipede dichtbij is, Servine!' riep Nynke.
'Sur, sirvine! riep Servine. Whirlipede begon te draaien en kwam met een noodgang op Servine af, die de verdedeging inzette door Whirlipede te stoppen met haar Vine whip. Het leek even onmogelijk, maar de lianen waren zo sterk, dat ze Whirlipede de lucht in gooide. 'Snel Servine, Leaf Blade!' riep Nynke. Servine sprong omhoog, naar Whirlipede en knalde hem op zijn zij, met haar krachtige gloeiende staart. 'Doe Steamroller om op te staan!' riep Damian. Whirlipede begon te draaien, en stond weer omhoog. 'Whirlipede, doe Poison Sting!'
'Peeeede!' riep Whirlipede, terwijl hij vele, puntige gif stralen naar Servine schoot. 'Zend ze terug met Leaf Tornado!' riep Nynke. Servine's krachtige aanval knalde tegen Whirlipede's aanval op, en stuurde de aanval terug naar Whirlipede, die geraakt werd en even niet kon bewegen. Ondertussen begonnen Servine's ''armen'' te gloeien, en kwam ze op Whirlipede af. 'Ik ken die aanval! Oké Servine, doe Cut!'
'Servine!' riep Servine. Ze knalde tegen Whirlipede op, en sneed hem met haar aanval. Whirlipede viel op de grond, en kon niet meer bewegen. 'Whirlipede kan niet meer verder vechten, Servine wint! De winaar is Nynke uit Nuvema Town!' riep de scheidsrechter. Dolgelukkig sprong Nynke in het lucht met haar Servine in haar armen, en riep: 'How do you like that? sucker!' naar Damian, die met een kalm gezicht wegliep. 'We hebben onze eerste kandidaat voor de finale!' riep Don George. 'Ons volgende gevecht is Marla tegen Thomas! Meld jullie snel bij het veld!' Toen Nynke en Thomas elkaar tegen kwamen, gaven ze elkaar een high five, en Nynke wenste Thomas veel succes, maar Marla ook.


'Trainers! Laat jullie Pokémon zien!' riep de scheidsrechter.
'Oshawott, zet hem op!' riep Thomas. De bal vloog door de lucht, en Oshawott kwam er vol zelfvertrouwen uit. 'Go, Munna!' riep Marla. Nu verscheen ook Munna op het veld. 'Oshawott, Munna is een lager level dan jou, dus je zou hem met een flinke klap kunnen verslaan. Het probleem is dat hij moeilijk te raken is, en zelf ook krachtige aanvallen weet. Het is een soort glazen kannon. Begin met een Razor Shell!' riep Thomas. Oshawott greep zijn schelp, die begon te gloeien, en kwam op Munna af. Marla begon keihard te gillen, en riep: 'Munna, Flash!'
'Munaaaa!' riep Munna, terwijl een klein licht van haar lichaam steeds veller werd. Oshawott schrok, en stopte met aanvallen. Toen Oshawott weer kon zien, probeerde hij het nogmaals, maar Munna bleef Flash gebruiken. 'Oshawott, Water gun!' riep Thomas. Oshawott schoot een sterke straal naar Munna toe, die met gemak de aanval ontweek. 'Munna, doe Psybeam!' riep Marla. Munna schoot een krachtige, kronkelende straal vol kleur naar Oshawott, die geraakt werd en achteruit vloog. 'Oshawott, snel! Doe Razor Shell!' riep Thomas.
'Flash!' riep Marla.
'Hou je ogen dicht!' riep Thomas vlak daarna. Het licht verscheen, maar Oshawott had zijn ogen dicht, waardoor het een voltreffer was. Munna lag op de grond, en kon niet meer bewegen. 'Munna kan niet meer verder vechten, Oshawott wint! De winaar is Thomas!' riep de scheidsrechter. Marla gilde van verdriet, maar kon er vlak daarna weer om lachen. 'We hebben onze finalisen voor de finale! Nynke en Thomas! En om het spannend te houden, zal de mystery quest zig nu bekend maken!' riep Don George. Het publiek begon te gillen en juichen, terwijl de mystery quest zijn of haar cape afnam. Het was een vrouw, met blauw haar. Ze had een bruine huidskleur en ook flinke dijen. 'Ik ben het, Lenora! De gymleader van Nacrene City!' riep Lenora.
'We love you, Lenora!' riep iedereen in het publiek, ze had duidelijk veel fans. 'Dus, met wie ga ik vechten? Nynke of Thomas? Zie het morgen als zij het samen uitvechten! Ik hoop dat ik jullie zal treffen morgen!' riep Lenora, het publiek begon weer te gillen, en Thomas' deed dit keer mee. Een kans om met de gymleader te vechten? Het was ideaal. Maar Nynke wou ook winnen, en liet zich ook niet in de war brengen. De spanning stijgt, in de Nacrene Tournament!

Later die avond in het Pokémoncenter..
'Ik zie dat alles perfect is gegaan, ik ben blij om dat te zien. Mijn geheime wapen is terug, dit gaat geweldig worden. Pas op Nynke, ik kom je halen..'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.