Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Stand Alone's » That last one Letter.

Stand Alone's

28 feb 2009 - 22:48

739

0

175



That last one Letter.

Vervolg op This one is for You. Uit Bills perspectief geschreven.

Ely's vriendinnen staan huilend bij haar lichaam. Ik kan nog niet bevatten wat er zojuist gebeurd is. Ik rende naar het gebouw, zonder dat fans me aanvielen. En toen, toen sprong ze. "My Gott Elysha!" roept een van haar vriendinnen. Ik denk aan haar laatste woorden. 'Het ligt onder mijn tas. IK HIELD VERDOMD VEEL VAN JE BILL KAULITZ!' zoveel haat en liefde heb ik nog nooit tegelijk gehoord. Haar vriendinnen kijken me woedend aan. "Het is jou schuld! Jy hebt haar gedumpt! Jy wou haar nooit meer zien! En door jou ligt mijn beste vriendin nu hier!" krijst Nikki. Ik kijk haar verwondert aan. "Ohja, meneer verstaat geen Nederlands." sist ze. Ze herhaalt haar woorden in het duits. Ik kijk snel weg als ik het hoor. "Es tut mir Leid." fluister ik. Ik loop naar Ely toe en neem haar op mijn schoot. Haar vriendinnen staan om ons heen te huilen. Ik kus teder haar lippen. Ik trek mijn jack uit en leg het onder haar hooft. Dan ren ik naar het dak van het gebouw. Ik kijk onder haar tas, de brief is in het duits, en aan mij gericht. Ik begin te lezen.


'Lieve Bill,

Nadat jy me achterliet gingen er talloze gedachten door mijn hooft.
1 daarvan waren jou woorden die twijfels opriepen, was het wel echt geweest tussen ons?
"Ik wil je nooit meer zien." zei je tegen me. Het maakte me kapot.
Je weet hoeveel ik van je hield. Het spijt me dat het zo moest eindigen en dat je het moest zien.
Maar zeg nou zelf lieve Bill, je hebt dit kunnen zien aankomen, maar dat wilde je niet he?
Nu ik je net zag gingen er bijna alle mogelijke emotie's door mijn lijf heen.
Haat, twijfel, liefde, angst, furie, euforie, eenzaamheid, gemis. Allemaal voelde ik op 1 moment.
Ik schrijf inderdaad in verleden tijd, als je dit leest ben ik er toch niet meer.
Maar Bill, mijn allerliefste Bill, vergeet niet,
Wenn Nichts Mehr Geht werd ich ein Engel sein fur dich allein.
Nooit zal ik zoveel van iemand kunnen houden als van jou.
Ik houd zoveel van je dat als je nog bij me was geweest, ik ook was gesprongen,
van gemis, van angst.
Misschien denk je nu dat ik gek ben, maar Bill,
wat zou jy doen in mijn plaats?
Je zou gek worden van jaloezie.
Zeg Nikki en de rest dat ik van ze houd.
Dit is waarschijnlijk de slechtste afscheidsbrief ever maar dit moest ik zeggen.
Je weet dat ik van je hou, en dat ik je bescherm.
en vergeet niet, Believe in You, Believe in Life, Believe in Tomorrow, and DON'T JUMP!

Met heel mijn hart.
Jouw allerliefste Ely.

<3xo.'


-Flashback!-
"Het spijt me Ely, we kunnen beter stoppen, dat bespaard ons allebei veel pijn." zeg ik tegen mijn nu ex-liefje. Ze huilt, en ik neem haar in mijn armen. Als ze weer wat bekomen is moet ik helaas nog iets zeggen. "Meen je het Bill?" vraagt ze voor ik mijn mond kan opendoen, ik knik. "Ik wil je nooit meer zien." breng ik emotieloos uit. Ik laat haar los en loop de tourbus in. Dit deed verdomd veel pijn, maar het is het beste.
-Einde flashback!-

Als ik de brief gelezen heb stort mijn wereld in elkaar. Wat ze beschrijft, alles is zo puur. "Nu besef ik pas wat ik verloren ben." snik ik hard op.
Als zij mijn engel is wil ik die bij mijn zijde hebben. Ik kijk in haar tas, er zit nog meer papier in en de pen ligt ook nog in de tas. Ik begin zelf ook te schrijven. 'Now I see what I've lost. het spijt me zeer, ik houdt van jullie allemaal, maar het meest van mijn engel. Het spijt me dat ik iedereen teleurstel en dat het zo moest, ik doe niets goed. Voor altijd in jullie harten en gedachten, jullie Bill.' schrijf ik op. Mijn brief leg ik op die van haar. That last one Letter. Ik ga resoluut op de rand staan. Nikki staart me beduusd en hijgend aan vanuit de deuropening naar het dak. "Onder haar tas." zeg ik zelfverzekerd. "I FUCKING LOVED YOU DAMNED MUCH ELYSHA!" roep ik over het hele plein en zet me af ik voel de wind langs me suizen. I'll be with you my angel. Ik kom met een pijnlijke klap neer. "Bill! Nee!" hoor ik Tom hard roepen. Ik adem nog, verdomme! Ik adem nog! "Es tut mir Leid Tomi!" fluister ik zwak als Tom mijn hooft in zijn schoot legt.

Ik blaas mijn laatste adem uit.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.