Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » SA's » I'm Not Okay (I Promise) [Frerard]

SA's

1 april 2012 - 18:38

331

2

211



I'm Not Okay (I Promise) [Frerard]

Dit is een Frerardje (: Als jullie dat leuk vinden kan ik proberen er een langer verhaal van te maken.

'Ik zou het je allemaal kunnen geven.'
Gerard liep nog steeds met zijn hoofd naar beneden. Volgens mij was hij nog steeds aan het huilen. Ik gaf mijn beste vriend een schouderklopje en wreef over zijn rug. En daar bleven we staan, in de regen die alles nog erger maakte. Het regende altijd op de verkeerde dagen. Op dit soort dagen. Dagen waarop je hond wegliep, je een show moest cancelen en de vrouw van je beste vriend onder een auto kwam. Dagen die al niet leuk waren op zichzelf, maar die door de regen nog erger werden.
'Hoe moet het nou met Bandit?' vroeg hij. 'Ze is nog zo jong. Hoe kan ik nou vader en frontman tegelijk zijn?'
Ik zuchtte. Ik wist het antwoord al wel. Als hij me nou die kans zou geven, zou ik hem met beide handen aangrijpen.
'Laat me dan helpen,' zei ik toen ook. 'Je weet het toch allemaal al. Dat gedoe met Jamia. Ik heb ook kinderen, weet je.'
'Maar. Lindsey was Lindsey. Niet Jamia.'
'Dat weet ik, maar het is een vergelijkbare situatie.'
Hij dacht even.
'Weet je, Frank. Er is gewoon zo'n groot probleem als we het zo doen.'
Ik snapte het niet.
'Welk probleem?'
'Wat gaat iedereen wel denken? Niet alleen Mikey en Ray. Maar ook iedereen.
De media. De army. Hoe moeten we dit nou oplossen?'
'Wil je het? Oh mijn God, Gerard, je weet niet hoeveel dat voor me betekent!'
'Geen probleem. Ik hou ook van jou.'
Er prikten tranen van blijdschap in mijn ogen.
'Het is gewoon zo raar. Ik denk dat ik even tijd nodig heb.'
Ik zou hem alle tijd geven die hij nodig had. Alle tijd van de wereld, als ik die had. Ik zou op hem wachten. Dat had ik altijd gedaan, en dat zal ik ook altijd blijven doen.
'Ik geef je alle tijd die je nodig hebt.'
Ik hield zijn hand vast toen we terug liepen naar zijn huis. Dit was de beste dag van mijn leven. Iets waar ik al tien jaar lang op had gehoopt, was eindelijk uitgekomen.


Reacties:


Bodine
Bodine zei op 16 sep 2012 - 19:34:
DAT IS ZO GEMEEN. "De beste dag van m'n leven" als Lindsey net is overleden. Dat is echt gemeen.
'k Snap 'm wel though. Maar. Het is wel een beetje niet zo lief van 'm. (;


Tweety
Tweety zei op 30 juli 2012 - 18:07:
awh(L)
waarom kun je hier niet respecteren? das stoer xd

en even wat is een Frerardje?

leuk x