Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokemon, Unova conquer quest! » Hoofdstuk 38: Time to have a battle! Thomas versus Damian!!

Pokemon, Unova conquer quest!

8 april 2012 - 15:51

1166

0

254



Hoofdstuk 38: Time to have a battle! Thomas versus Damian!!

'Een gevecht?' vroeg Thomas verbaasd.
'Ja!' riep Damian met een brede grijns op zijn gezicht.
'Waarom?' vroeg Thomas, hij vond het maar verdacht.
'Kijken of je al op mijn niveau zit.' zei Daiman op een arrogante toon.
'Ik, op jouw niveau? Bitch please, ik sta boven jou niveau!' riep Thomas kwaad.
'Dan kunnen we net zo goed een zes tegen zes gevecht houden.' zei Damian.
'Dat kan niet, ik heb slechts vijf Pokémon.' zei Thomas verdrietig.
'Vijf maar? Sukkel. Ik heb er meer dan twintig.' zei Damian arrogant.
'Kan me niets schelen! Al mijn Pokémon kunnen jouw Pokémon aan!' riep Thomas kwaad. 'Als je er zo zeker van bent, laten we dan maar beginnen. Vijf tegen vijf!' riep Damian. Damian en Thomas gingen een stukje van elkaar verwijderd staan. 'Ik heb hier een euro! Kop of munt?' vroeg Nynke.
'Kop!' riep Thomas.
'Munt.' zei Damian. Nynke gooide het muntje in de lucht en zag het stuiteren op haar hand. 'Het is kop! Thomas moet beginnen!' riep Nynke.
'Ik ben de scheidsrechter! Trainers, begin!' riep Max.
'Dewott, sta klaar voor het gevecht!' riep Thomas, Dewott kwam uit de Pokéball die door de lucht vloog. 'Pokémon nummer één! Whimsicott!' riep Damian, er kwam een kleine vliegende Pokémon uit de Pokéball. 'Whimsicott, dus.' zei Thomas.
'Ik zie dat je Oshawott geëvolueerd is.' zei Damian.
'Dewott, keer terug!' riep Thomas ineens, iedereen schrok van het besluit. Dewott keek nog even kwaad naar Whimsicott voordat hij opgezogen werd door de dunne straal die uit de Pokéball kwam. 'Van gedachte veranderen is niet iets wat Thomas vaak doet.' zei Nynke.
'Ik wou heel graag samen met jou vechten, maar het leek me niet verstandig aangezien Whimsicott een Grass-type is.' zei Thomas tegen de Pokéball.
'Komt er nog wat van?' vroeg Damian.
'Pokémon nummer twee! Go, Tranquill!' riep Thomas, Tranquill vloog uit haar Pokéball en keek genadeloos naar Whimsicott. 'Tranquill?' vroeg Damian.
'Ja! Ken je haar nog? Je vocht met Tranquill toen ze nog een Pidove was.' zei Thomas. 'Minder gepraat, meer gevecht.' zei Damian zacht.
'Goed dan! Tranquill, Double team!' riep Thomas. Tranquill creeërde meerdere nep kopieën van zichzelf. 'Dat was slim!' riep Nynke.
'Whimsicott, Mega drain!' riep Damian kalm. Whimsicott sprong in de lucht en schoot een groene straal naar de Tranquill, de meeste nep Tranquill werden geraakt en verdwenen maar de echte wist te ontwijken door op te stijgen. 'Snel Tranquill, Air cutter!' riep Thomas. Tranquill stuurde meerdere X-vormige luchtstromingen naar Whimsicott, Whimsicott werd geraakt en vloog achteruit. Tranquill wist snel weer afstand te creeërden en landde op de grond op een veilige afstand. 'Hyper beam, nu!' riep Damian. Whimsicott schoot een krachtige rode straal naar Tranquill. 'Ontwijk!' riep Thomas. Tranquill vloog omhoog en ontweek de aanval, Whimsicott begon te trillen en kon niet meer bewegen. 'Whimsicott kan niet meer bewegen!' riep Nynke.
'Dit is je kans! Tranquill, Quick attack!' riep Thomas. Tranquill vloog snel naar Whimsicott en ramde haar. 'Thomas doet het bijzonder goed!' riep Nynke.
'Nogmaals Quick attack!' riep Thomas. Tranquill dook nog een keer op Whimsicott af en ramde haar, om vervolgens genoeg ruimte te creeëren tussen de twee. 'Ga zo door, Thomas!' riep Nynke blij.
'Laten we nog één aanval gebruiken, Tranquill! Quick attack!' riep Thomas. Tranquill vloog met hoge snelheid op Whimsicott af. 'Onderschep het!' riep Damian ineens. Tranquill raakte Whimsicott, maar Whimsicott greep de staart van Tranquill vast. Er verscheen een duivelse lach op het gezicht van Damian, Tranquill probeerde weg te vliegen maar werd nog steeds vastgehouden door Whimsicott. 'Tranquill, weg daar!' riep Thomas bang.
'Whimsicott, Giga drain.' zei Damian kwaad. Whimsicott schoot weer een groene straal naar Tranquill, die geraakt werd. Alle energie van Tranquill werd opgezogen en afgegeven aan Whimsicott via de groene straal. 'Kom op Tranquill, wees sterk!' riep Thomas met een ernstig gezicht.
'Dus dit is wat Damian deed. Hij wist dat Thomas van dichtbij zou blijven aanvallen als Whimsicott niet meer bewegen kon.' zei Nynke. Ineens kreeg Thomas een idee. 'Tranquill, Air cutter!' riep Thomas. Trainquill viel Whimsicott aan met X-vormige luchtstromingen, Whimsicott werd geraakt en liet Tranquill af, waardoor Tranquill ontsnapte. Tranquill landde op de grond en viel haast om, door al de schade die ze opgelopen had. 'Keer terug, Tranquill!' riep Thomas, Thomas liet haar Pokéball zien en al snel werd ze er door opgezogen. 'Damian is zeker een goede trainer. Zijn Whimsicott heeft dan wel schade opgelopen, hij heeft haar nog steeds niet terug genomen in haar Pokéball. Thomas laat nu al zijn derde Pokémon vechten, waardoor Damian alles kan plannen.' zei Nynke zacht.


'Pokémon nummer drie! Yamask!' riep Thomas, Yamask kwam uit zijn Pokéball en begon vrolijk rond te zweven. 'Zet hem op, Yamask!' riep Nynke blij.
'Ya, Yamask!' riep Yamask.
'Yamask, Night shade!' riep Thomas. Yamask stuurde meerdere paarse ringen naar Whimsicott, die groter werden hoelanger ze onderweg waren. 'Hurricane!' riep Damian ineens. Whimsicott begon blauw te gloeien en stuurde een krachtige wind naar Yamask af. Yamask werd geraakt en viel op de grond, waardoor de Night shade aanval stopte. 'Yamask, nee!' riep Thomas. Yamask knalde tegen de grond waardoor een wolk van stof ontstond, Whimsicott begon hard adem te halen omdat ze moe was. Yamask kwam langzaam omhoog en begon rustig te zweven. Damian nam Whimsicott terug in haar Pokéball. 'Vanillite, go!' riep Damian. Uit de Pokéball kwam een Vanillite.
'Kun je verder vechten?' vroeg Thomas.
'Ya!' riep Yamask vol moed.
'Mooi! Night shade!' riep Thomas. Yamask begon paarse ringen naar Vanillite af te sturen. Vanillite werd geraakt en vloog naar achter. 'Gebruik Harden!' riep Damian. Vanillite leek langzaam te gloeien, haar verdediging ging omhoog. 'Nogmaals Night shade!' riep Thomas.
'Blizzard!' riep Damian. Voordat Yamask iets kon doen, werd hij geraakt door de krachtige sneeuwstorm die Vanillite creeërde. 'Blizzard, opnieuw!' Vanillite creeërde weer een sneeuwstorm, die Yamask raakte, Yamask viel op de grond. 'Volg Yamask!'
'Vanillite komt eraan! Night shade!' riep Thomas.
'Blizzard!' riep Damian. De twee Pokémon vlogen op elkaar af en begonnen elkaar aan te vallen. Het was een cyclus van aanvallen en bewegen, maar uiteindelijk werd Vanillite geraakt. Vanillite gaf niet op en bleef aanvallen, net als Vanillite. 'Protect!' riep Thomas ineens. Yamask greep zijn masker en hield die voor zich, terwijl het masker groen begon te gloeien. De Blizzard aanval van Vanillite werd afgeweerd, waar Vanillite van schrok. 'Snel, Night shade!' Yamask greep zijn kans en stuurde paarse ringen op Vanillite af, die geraakt werd en door de lucht vloog. Vanillite wankelde even heen en weer maar viel toen op de grond en kon niet meer opstaan. 'Vanillite kan niet meer verder vechten! De winaar is Yamask!' riep Max.
'Goedzo, Thomas!' riep Nynke.
'Yamask, je was geweldig!' riep Thomas blij.
'Yamask!' riep Yamask vrolijk. Zonder een woord te spreken nam Damian Vanillite terug in haar Pokéball. 'Ik moet nu geen feest gaan vieren, Vanillite was zelfs sneller dan Yamask.' dacht Thomas.
'Ga zo door!' riep Nynke blij.
'Keer terug, Yamask.' zei Thomas, terwijl Yamask opgezogen werd door een rode straal. Thomas keek naar de Pokéball. 'Rust maar lekker uit.'
'Palpitoad, sta klaar voor het gevecht!' riep Damian.
'Pokémon nummer vier! Go, Swadloon!' riep Thomas. Palpitoad kwam stampend uit de Pokéball, terwijl Swadloon kwaad uit haar Pokéball kwam. 'Zet hem op Swadloon!' riep Nynke.
'Trainers, klaar? Begin!' riep Max.

TO BE CONTINUED!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.