Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Breaking Dawn Ilse Esme » Ilse Esme 2.

Breaking Dawn Ilse Esme

9 april 2012 - 12:46

304

1

213



Ilse Esme 2.

Hij boog zich over me heen, heel langzaam en zorgvuldig. Misschien wilde hij even checken of hij zichzelf onder controle had, maar ik las alleen in zijn ogen... honger, geen honger in mijn bloed, maar honger om zo snel mogelijk dicht tegen mij aan te zijn. Ik wilde niets liever...

Nu pas kon ik zijn lichaam goed bewonderen in het maanlicht dat binnenviel op ons mooi, wit bed.
Ik kon het niet laten, ik liet een hand van zijn hals naar zijn borst glijden heel langzaam, om alles goed te kunnen voelen en zien, elk trekje van zijn prachtige, gespierde lichaam.
'Bella...' Zuchtte hij.
'Je wilt niet weten... wat voor effect je op mij hebt.'
Mijn ademhaling kwam in een schok naar buiten. Ik een effect op hém... hij moest eens weten wat hij met mí­j deed.
Hij boog zich nog steeds langzaam naar voren, en ik ging steeds meer naar achteren toe, totdat ik mijn hoofd liet vallen op de kussens.
Ik keek naar boven, het mooie hemelbed dat zwaaide in de warme, lichte bries dat in de kamer hing.
totdat ik Edward voor mij zag, hij keek bewonderend naar mij, en raakte zachtjes mijn wang aan.
'Edward...' Fluisterde ik zacht, en ik moest een paar keer met mijn ogen knipperen, om te checken of dit allemaal wel echt was.
Dit was iets waar ik lang op gewacht had, om samen een keer met hem te zijn, alleen, zonder dat Charlie aan de andere kamer van ons bevond. Eindelijk was ik met hem alleen, op dit reusachtige bed.
Ik sloeg mijn handen om zijn nek en trok hem naar mij toe. Ik voelde dat hij zich met één arm ophees, en de andere lag nog steeds op mijn wang te rusten.
We zoende elkaar, maar deze keer niet langzaam of rustig. We zoende elkaar met volle passie, het voelde alsof we nog niet dicht genoeg bij elkaar waren.
Met enkels waren nog steeds gekruist. Opeens was hij de persoon die ongeduldig werd. Hij verliet met zijn hand ijn wang, trok een spoor naar mijn heup, ik rilde.
Hij trok voorzichtig en langzaam mijn benen uit elkaar, en ik sloeg ze gelijk om hem heen.


wordt vervolgd...


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 12 april 2012 - 11:58:
oehh! wat gaat er gebeuren?