Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Kampf der Liebe » 1

Kampf der Liebe

10 april 2012 - 11:28

999

0

193



1

We've only just begun- the carpenters

‘Sky, wat is er met je oog gebeurt!?’ roept Bill geschrokken als zijn schoonzusje de kamer binnenkomt met een oog wat bont en blauw is. ‘Oh, ik ben ergens tegen aan gelopen toen ik dronken was vannacht’ zegt Sky nonchalant terug en ze trekt de koelkast open en pakt een blikje cola. ‘Jij ook?’ en ze houd nog een blikje in de lucht, maar Bill schud zijn hoofd.
‘Was het nog leuk gister? Ik heb jullie niet meer thuis horen komen’ en Sky knikt. ‘Klopt, het was 5 uur in de ochtend ofzo, maar was super vet feest ja, volgende keer moet je echt mee, het was echt iets voor jou, super extravagant enzo!’ lacht Sky en ze gaat tegenover Bill zitten. ‘Er liepen vrouwen met bikini’s van diamant en veren en hele hoge hakken met de meest rare modellen als hak’ vertelt ze. ‘En super rare drankjes, maar wel heel lekker, echt een super feest!’ en ze staat weer op. ‘Ik moet gaan, ik heb een afspraak met Thomas, we gaan ergens wat lunchen’ en ze lacht even naar Bill en loopt dan weg naar de auto. ‘Tom, ik ben met Thomas in de stad, ga je mee!?’ roept ze nog naar boven. Er gaat een deur open en een jongen komt naar beneden. ‘Nee’ antwoord hij koel en Sky haalt haar schouders op. ‘Okee, tot vanmiddag, ben rond een uurtje of 5 wel weer thuis hoor’ en ze geeft Tom een vluchtige kus en verdwijnt dan naar buiten. Tom zucht en loopt de woonkamer in. ‘He Tom, gezellig gehad he, goster heb ik gehoord van Sky’ lacht Bill en Tom draait met zijn ogen. ‘Ja ja ja, al die Sky types met rare kleding, en dan denk je dat Sky er er raar bij loopt af en toe.. Wat je daar ziet….’ Mompelt Tom en Bill lacht. ‘Knorrig broertje?’ en Tom zucht. ‘Kater’ mompelt hij. ‘En ik word me ook even helemaal niet goed van die bandage om mijn knie, het zit té strak, krijg er lelijke strepen van op mijn been, het jeukt en zweet en het loopt gewoon volkomen kut!’ roept Tom dan als hij gaat zitten. ‘Ze horen zo strak, anders werkt het niet, en het is je eigen schuld, wie springt er dan ook van een tuinhuisje af?’ merkt Bill op. ‘Ja hoor, jij weet het weer zo goed he, meneer de dokter.. Net als eergister, Sky begint over wat zij allemaal wel niet wilt laten wegsnijden en bij pompen in haar gezicht, en in plaats van dat jij zegt dat ze gewoon mooi is zoals ze is, ga jij met haar informatie zoeken op internet, zo praat je dat kind nog meer een minderwaardigheids complex aan!’ ratelt Tom hard. ‘Nou nou, rustig maar’ mompelt Bill en hij kijkt schuldig de andere kant op. ‘Dus’ zucht Tom en hij wrijft over zijn knie. ‘En ik snap best dat ze haar neus wilt veranderen, ze wil hem ietsjes kleiner en puntiger, dat valt heus wel mee, het word geen Michael Jackson ofzo hoor, en voor de rest wilde ze wat kleine dingetjes, maar dat viel ook wel mee’ mompelt Bill en Tom schuift kwaad zijn stoel naar achter. ‘Weet je, ga jij maar aan haar vertellen dat haar neus te groot en te dik en te rond is, ik doe het niet, ik ben op haar gevallen met die neus en zal altijd van haar houden met die neus. Punt!’ en Bill knikt. ‘Trouwens, hoe is dat nou precies gebeurd met Sky’s oog?’ vraagt Bill, om het maar op een iets veiliger en minder boos makend onderwerp te gooien. ‘Oog?’ vraagt Tom. ‘Ja, gister, was ze gevallen ofzo? Haar hele oog is paars, met geel, met blauw, met groen met…’ ‘Ja Bill, nu is het goed, maar ehm ja.. nou is beetje raar verhaal, we eh.. waren aan het dansen en toen ehm was ze dronken en zo’n man ook en die stond met zijn ellebogen te zwaaien en toen knalde hij in haar oog. En ik wilde hem nog slaan, maar dat mocht niet’ stamelt Tom en hij grijnst bij de laatste zin.

‘Sky, je oog!’ roept Thomas met een hoog stemmetje, als Sky in het hippe zaakje is aangekomen en bij hem aan tafel schuift. ‘Was het weer zover?’ stamelt Thomas wat moeilijke, en met de blik waarmee Sky hem aankijkt weet hij genoeg. ‘Meisje, doe nou eens wat ik zeg; ga bij hem weg of zet het ten minste voor het blok; de keuze, normaal doen of je gaat voor altijd bij hem weg’ fluistert Thomas, zijn hoofd is dicht bij dat van Sky en hij pakt een hand van haar vast en knijpt er zacht in. ‘Nou, ik ben allang blij dat het hoofdstuk ‘jaloers op thomas’ voorbij is bij hem, ik heb hem er eindelijk van kunnen overtuigen dat jij écht homo bent en dat je vriend niet je broer is..’ lacht Sky als een boer met kiespijn. ‘Ja okee, maar ik meen het echt, je moet je niet zo laten behandelen darling, hij gebruikt je als boksbal, als middel om andere jongens jaloers te maken en om niet alleen op een feest te hoeven verschijnen als een eenzame single, echt hij is niet goed voor je’ ‘Maar hij houd wel van me, waarom koopt hij anders een dure ring, we zijn zelfs verloofd Thomas, we gaan binnen nu en waarschijnlijk niet eens zo’n lange tijd trouwen!’ begint Sky een beetje nijdig. ‘Ik wil het er nu niet over hebben, ik kom hier om gezellig te roddelen, maar niet over mijn leven’ en Thomas knikt kort. ‘Mag ik een martini en voor haar een champagne?’ vraagt Thomas als de ober aan tafel komt voor de drankjes, de ober knikt vriendelijk en loopt weg. De drankjes worden op tafel gezet en Thomas betaald gelijk. ‘Ik kan niet lang blijven schat, sorry,maar ik moet van Joost opeens mee naar zijn familie, zijn zusje is jarig..’ en Sky knikt begrijpend, maar kijkt toch teleurgesteld.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.