Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Kampf der Liebe » 2

Kampf der Liebe

10 april 2012 - 11:28

1071

0

201



2

Nog geen uur later is ze alweer thuis, ze ploft neer op de bank en slaat haar ene been over het andere. ‘Bill, pak eens een drankje voor me’ roept ze en Bill staat op en loopt met twee glazen en een fles rode wijn naar haar toe. ‘Doe je mee? Gezellig’ lacht Sky en Bill knikt. ‘Wat heeft Tom de laatste tijd, hij is zo knorrig.. Hij gaf vandaag de kater en de bandage de schuld. En ik kreeg de volle laag omdat ik je ging helpen met het opzoeken van een goede plastische chirurg’ vertelt hij en Sky zucht. ‘I don’t know, ik kan ook niks meer goed doen. Het is vooral erg als we het over de bruiloft hebben, ik wil het niet te lang uitstellen en ben nu al dingen aan het regelen en zoeken, maar alles wat ik voorstel of wil is fout en niet leuk.. Alsof hij helemaal niet met me wilt trouwen’ en Bill schud zijn hoofd. ‘Ik weet zeker dat hij dat wel wilt, jij bent heel belangrijk voor hem!’ en Sky glimlacht om de geruststellende woorden van Bill. Een paar uur en een paar lege flessen wijn later liggen er een stapel fotoboeken op tafel. ‘Hahaha, en hier was Georg’s zwemshort gescheurd door de waterglijbaan, we zeiden toen nog dat hij niet te vaak moest gaan omdat zijn zwembroek al niet zo goed meer was haha’ lacht Bill en Sky giert het uit. ‘Hihihi ja, en Gustav die zijn bril was vergeten bij dat bid dingetje boven op die berg waar je alleen te voet heen kon haha, kon hij weer een uur lang die berg op lopen’ gilt Sky het uit en Bill klapt in zijn handen en laat zich van het lachen naar achter vallen en legt zijn hoofd in zijn nek. ‘En Tom die in dat souvenirs winkeltje een heel lelijk beeldje pakte wat 8 euro kostte en het liet vallen, mocht hij het betalen en moest hij het nog mee nemen ook, volgens mij ligt het nog ergens op zolder, we kunnen het wel eens in elkaar plakken’ lacht Sky dan en de tranen rollen over haar wangen. Op dat moment komt Tom binnen en gaat tussen Sky en Bill zitten. ‘Zo zo, gezellig hier?’ vraagt hij en Bill lacht. ‘Doe mee, er ligt nog één fles in de koelkast’ en Bill wijst met zijn vinger naar de keuken. ‘Stuur die op naar het hotel, weten ze wat echte wijn is in plaats van dat vieze slootwater wat zij serveerden, komen ze met rosé aan, toen zei jij nog tegen dat meisje: hallo als we rosé willen drinken gaan we wel naar een goedkope camping’ lacht Sky en Tom loopt lachend en hoofdschuddend weg. Hij komt terug met een fles wijn en een glas en trekt hem open en schenkt de glazen in. ‘Hoe was het met Thomas?’ vraagt Tom en hij gaat naast Sky op de bankleuning zitten. ‘Hij vond zijn vriendje weer eens belangrijker’ zucht Sky en ze slaat een bladzijde uit het fotoboek om. ‘Hahahaha hier dan, toen zat Georg opgesloten op de WC en had hij de deur eruit getrapt’ lacht ze hard en Tom grinnikt even. ‘Ik had tegen iedereen gezegd dat ze de wc deur niet op slot moesten doen omdat het slot niet goed was, behalve tegen Georg’ en hij kijkt naar Sky die lachend een slok van haar wijn neemt. Tom kijkt naar zijn vriendin, die huilend van het lachen tegen Bill aan hangt. Met een blauw oog. Als hij naar haar oog kijkt komen de gebeurtenissen van gister weer naar boven. ‘Sky.. ik eh. Kom eens’ stamelt Tom, met een brok in zijn keel. Sky gaat rechtop zitten en kijkt naar Bill en dan naar Tom. ‘Waarom?’ vraagt ze. ‘Ik.. ik wil je wat geven’ en hij staat op en pakt haar hand. Sky staat ook op en loopt achter Tom aan, met knikkende knieën gaat ze met hem naar boven. ‘Schatje.. het spijt me’ stamelt Tom, als ze op hun kamer zijn. Hij gaat op het bed zitten en Sky blijft bij de deur. ‘Kom eens poppie’ en Sky bijt op haar lip en gaat op Toms schoot zitten, zoals ze altijd deed toen ze net bij elkaar waren. Ze verliefd, Tom deed alles voor haar. Nu nog steeds, maar het is toch anders dan anderhalf jaar geleden. ‘Het spijt me van gister.. je weet dat we nog al stress hebben, wij allemaal, van de nieuwe tour.’ Begint Tom. ‘Moet je mij dan meteen mishandelen?’ fluistert Sky en Tom pakt haar hand. ‘Nee dat mag natuurlijk niet lieverd, maar ik.. ik had mezelf niet in de hand.’ En Sky schud haar hoofd. ‘Ik deed niks fout, ik.. ik was gewoon moe.. dus ik wilde even niet met jou..’ en Sky word rood en stopt. ‘Ik weet het schat, maar je zag er zo.. mooi uit. En ik had gewoon zo veel zin in nog even samen op bed een leuke avond’ en Tom word nog roder dan Sky en er rolt een traan over Sky’s wang. Tom pakt haar stevig vast en wrijft met zijn hand over de rug van zijn vriendin. ‘Het spijt me poppie, vergeef me’ maar Sky schud haar hoofd. ‘We zijn verloofd. Maar jij gebruikt mij alleen nog maar om je op af te reageren! Ik wil alles goed doen, een mooie bruiloft, maar jij geeft me het gevoel dat jij niet meer wilt trouwen, en eerlijk gezegd.. weet ik niet meer of ik het nog wel wil’ en ze rukt zich los en loopt naar de deur. ‘Blijf hier!’ en Tom schiet overeind en pakt Sky hardhandig beet bij haar arm. ‘Tom.. niet weer, beheers je een keer’ fluistert Sky, haar hart klopt in haar keel en ze staat te trillen op haar benen van angst. ‘We zijn nog niet uitgepraat’ sist Tom en hij kijkt haar indringend aan. ‘Je maakt me bang Tom’ en er rolt een traan over Sky’s wang richting haar hals. ‘Als jij het vertikt een keer naar mij te luisteren, dan weet je wat er van komt meisje’ gaat Tom koel verder, zijn hand nog steeds om Sky’s dunne arm. ‘Sorry’ en Sky slaat haar ogen neer en Tom laat haar los. ‘Ik.. ik ga nog even weg, mag dat?’ vraagt Sky en Tom knikt. ‘Je komt niet te laat thuis’ en Sky loopt stil de kamer uit.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.