Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » My little princess » 4

My little princess

10 april 2012 - 11:57

431

0

225



4

4
‘Je moet eruit!’ hoor ik en ik schrik op uit mijn gedachtes. Als in een soort trance heb ik uit het raam gestaard. ‘Ja ja.. ik kom’ en ik pak de maxicosi en neem Princess aan. Georg hangt de luiertas om mijn schouder en loopt met me mee tot bij de deur. ‘Tot zo Sky’ zegt hij zacht en hij geeft me een korte knuffel. Ik voel dat ik warm word en kriebels in mijn maag beginnen op te komen. Ik draai me om, de chauffeur drukt op een knop om de deur te openen en ik stap de kou in. De deur gaat met een sissend geluid achter me dicht en ik hoor hoe de bus weg rijdt. Ik trek Princess’ sjaaltje wat strakker aan en houd haar dicht tegen me aan. Ik steek snel een sigaret op en begin aan de wandeling naar het hotel. Ik moet naar het Mandala hotel op de Potsdamer Straße. Ik kijk op het straatbordje wat in de muur van een gebouw gebouwd zit en zie dat ik me nu in de Luetzowufer bevind. Ik moest alsmaar rechtdoor. Ik zou vanzelf de fans zien staan dus het is niet te missen. ‘Kom we gaan naar papa toe’ fluister ik naar Princess, ze was net in de bus eventjes wakker geworden, keek met slaperige oogjes verward om haar heen en stak daarna haar duimpje weer in haar mond om verder te slapen. Ik stap flink door, het is ontzettend koud en ik zie op de klok van mijn mobieltje dat het ondertussen alweer bijna elf uur in de avond is. Ik voel me ergens een slechte moeder, dat ik mijn jonge kind zo laat nog in de kou de straat op neem. Maar het is ook voor haar bestwil. Over ruim twee weken ben ik jarig 7 december om precies te zijn. En het enige cadeau wat ik wil is dat Georg en ik samen komen. Zo groeit Princess op in een gezin en heeft ze kans op een betere toekomst. Ook al zou ze haar vader weinig zien door tournee, of we zouden mee moeten. Maar is dat wel goed voor een opgroeiend kind, een leven in hotels en tourbussen? En een goede toekomst.. Nu dwaal ik weer af op het geld wat hij verdient. Ik stop mijn pas en kijk even naar de lucht. ‘Nee Sky, je houd echt van hem. Als hij een putjesschepper was geweest had je het zelfde gedaan’ spreek ik mezelf streng toe. En met die woorden in mijn achterhoofd loop ik zelfverzekerd door, op zoek naar het hotel.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.