Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Eeuwige leugens (TC) -pauze- » nr9

Eeuwige leugens (TC) -pauze-

1 maart 2009 - 8:59

268

1

306



nr9

*Een weekje later*



Ik zit bij Bill thuis, op zijn kamer. Er is iets met Bill, dat weet ik zeker. Maar hij wil niet zeggen wat er is. Niet dat ik het al gevraagd heb,...

"He, overmorgen is er een fuif in het jeugdhuis, ga jij?" Geen antwoord. Ik kijk op van het tijdschrift dat ik aan het lezen was. Bill zit op zijn bureau wat naar zijn duimen te kijken die hij steeds rond elkaar draait. Zo afwezig is hij al de hele dag. "Bihill." "Hu, wat?" "Of jij naar de fuif in het jeugdhuis gaat." "Euh, nee, denk het niet." "Billy, wat is er? Je bent al de hele dag zo, afwezig." Ik sta recht en ga tussen zijn benen staan. "Wat is er ?" Even kijkt hij me aan met een zielig gezichtje, maar dan kijkt hij weer naar zijn duimen en mompelt iets waar ik nog net 'Waarom hou je van me?' kan van maken. Denkt hij dat ik niet van hem hou?! Ik leg 2 vingers onder zijn kin, til zijn hoofd op en kijk diep in zijn ogen.

"I don't know why I love you,

you're not like in my dreams,

a little, sweet girl.

You're a boy, and you're longer than me.



But I love you so fucking damn much,

that I don't care that you're a boy, or that you're longer than me.



Your eyes,

your lips,

your voice,

you're just so perfect,

like you come from heaven.



And THAT is the reason that I love you.

THAT is the reason that I love you so much, like I never did before by someone else.



And that is the reason that I never will let you go"


Reacties:


CrazyxBaby
CrazyxBaby zei op 1 maart 2009 - 17:41:
zo lief! Ik wil ook wel Tom zijn lief zijn hoor!
Mooi verhaal!Ga je snel verder?
Want ik wacht niet graag
XxX