Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Trip to hell! » 61.

Trip to hell!

15 april 2012 - 21:53

2183

2

506



61.

"Where is Bill?" vroeg Tom lachend, toen ik de keuken binnenliep.
De zwartharige jongen leunde grijnzend tegen het aanrecht met een glas cola in zijn hand.
"In the livingroom."
Ik kon een kleine grijns niet onderdrukken. Toms grijns werd groter toen hij doorhad dat het niet zo was gelopen als eerder gepland.
"Did you enjoy it?" vroeg hij speels.
"Yes, it was really nice."
"And Bill, did he enjoy it?"
Ik grinnikte toen ik aan Bill dacht. Zijn blik was echt goud waard. Eigenlijk was het best zielig voor hem. Die arme jongen dacht echt dat hij de tijd van zijn leven zou krijgen. Spijtig genoeg voor hem was dat net iets anders uitgedraaid.
"Yes, he liked it too."
Tom hield zijn hoofd een beetje schuin, waarna hij recht in mijn ogen keek.
"Are you sure?"
Ik zweeg even. Aan de ene kant wilde ik niet toegeven, maar aan de andere kant wilde ik mijn plezier met iemand delen.
"Euhm, he liked it as long as it took."
"How do you mean?" vroeg Tom nieuwsgierig.
"Well,...Bill sometimes thinks that he can get everything he wants. But sometimes he has to think about the others also...I mean, I can't give everybody the things he would like to have."
"Keisha, I hope you don't mean that you...?"
Ik zag aan Toms gezicht dat hij doorhad dat ik Bill had achtergelaten zonder hem zijn pleziertje te gunnen.
"What? It's not my fault. He was acting silly with all those kisses.So I wanted to take revenge."
"God, Keisha. Did you really leave him with a huge erection without doing something?"
Tom keek me ongelovig aan. Blijkbaar kon hij het maar niet geloven dat ik Bill daar in zo'n toestand had achtergelaten. Onschuldig haalde ik mijn schouders op.
"Well, it's not that I didn't do something. He received a beautiful sign in his neck and..."
Ik werd abrupt onderbroken door Tom, die in lachen uitbarstte. Verbaasd keek ik hem aan, maar al snel werd dat door een vage glimlach.
"Keisha, you're a genius. I really never expect you to do this, but I have to say that I'm really proud of you."
Tom wreef lachend door mijn haar.
"I always knew you we're my girl."
Tom grijnsde van oor tot oor.
"Where is Bill now?"
De nieuwsgierigheid was duidelijk hoorbaar in zijn stem. Ik wist maar al te goed dat Tom het graag met zijn ogen wilde zien, hoe ik Bill had beetgenomen. Lief nam ik Toms hand vast en trok ik hem mee de gang op. Daar bleef ik stilstaan, waardoor Tom tegen me op botste.
"Keisha, what are you...?"
Ik draaide me om zodat ik Tom aankeek en drukte zacht mijn vinger op zijn lippen.
"Listen," fluisterde ik zacht.
Ingespannen luisterden we naar de geluiden om ons heen. Met moeite kon ik mijn lach onderdrukken, toen ik luid gekreun, afkomstig van het toilet, hoorde. Ook Tom had het blijkbaar gehoord en grijnsde naar me. Plots boog hij zich naar me toe.
"I think we can better leave this place, because you're dead if he finds you."
Ik knikte glimlachend. Daar was ik van overtuigd.

Zacht trok ik de deur achter me dichter. Heel langzaam bewoog ik me naar het bed waar Tom lag. Zijn ogen volgden geïnteresseerd elke beweging die ik maakte. Twijfelend bleef ik stilstaan voor het bed. Tom glimlachte lief en klopte vervolgens op het bed. Rustig trippelde ik naar de andere kant van het bed. Bij elke stap voelde ik mijn nachtkleedje verleidelijk heen en weer bewegen. Snel verstopte ik mezelf onder het warme deken en draaide ik me op mijn zij. Tom keek me geïnteresseerd aan. Zijn bruine kijkers schitterden speels. Lief sloeg hij zijn arm om me heen en trok hij me dicht tegen zich aan. Genietend legde ik mijn hoofd op zijn borstkas. Tom streelde zacht door mijn haar. Mijn lichaam ontspande zich helemaal door zijn handelingen. Genietend sloot ik mijn ogen. Wat hield ik toch van Tom als hij zo deed. Nu was hij tenminste liefdevol en attent. Hij wist perfect hoe hij een vrouw moest behandelen. Hoe hij haar het gevoel kon geven dat ze belangrijk was. En dat was iets wat ik erg waardeerde.

Plots schoten mijn ogen wijd open. Ik hoorde luide voetstappen de trap opstormen. Aan het vele kabaal dat Bill maakte, kon ik opmaken dat hij opzoek was naar mij om wraak te nemen. Onmiddellijk zochten mijn ogen hulp bij Tom.
"He is coming," fluisterde ik licht in paniek.
"Don't worry. He won't find you," antwoordde Tom kalm.
"I'm sure that he already knows that I'm not in my room. I'm sure he's going to check your room," zei ik zacht.
"Don't worry. He won't find you," herhaalde Tom.
Verward keek ik hem aan. Tom glimlachte enkel. Met één simpel gebaar maakte hij me duidelijk dat ik onder het deken moest kruipen en doodstil moest blijven liggen. Braaf volgde ik zijn raad op. Ik legde me op mijn buik zodat ik niet te hard opviel onder het deken. Ik had me nog niet eens goed en wel neergelegd of ik hoorde al hoe Toms kamerdeur geopend werd. Gespannen hield ik mijn adem in.
"Tom?" hoorde ik Bill sissen.
"Tom, are you awake?"
"What's wrong, Bill?" mopperde Tom slaperig.
Het was duidelijk dat die jongen geweldig kon acteren.
"Have you seen, Keisha?"
"No."
"If you see her, sent her immediately to me. She must get a punishment."
De gemene, maar toch geile ondertoon in Bills stem was me niet ontgaan. Ik wist maar al te goed dat hij me morgen duidelijk zou laten voelen, hoe geil ik hem had achtergelaten. Ik was er van overtuigd dat hij me morgen geen seconde rust zou gunnen.
"Okay, I will do that. But why she has to be punished?"
"She thinks that she can do whatever she likes, but she has to know that I'm the boss."
Ik glimlachte. Natuurlijk zou hij de werkelijke reden niet toegeven. Daar was hij te trots voor.
"So she still doesn't follow the rules?"
Waarschijnlijk knikte Bill, want Tom hield even op met praten.
"Bill, tomorrow I will help you with the punishment. Maybe if we punish her together, she will understand that she has to listen."
Hoewel ik Toms gezicht niet kon zien, wist ik dat hij nu een ongelooflijke grijns op zijn gezicht had.
"That would be great. Goodnight, Tom."
"Goodnight, Bill."
De speelse blikken die werden uitgewisseld en de gemene grijnzen die hun lippen sierden, waren me echter ontgaan. Hierdoor had ik niet door welke benarde situatie er boven mijn hoofd hing. Want als ik hun grijnzen had kunnen zien, had ik meteen geweten dat dit niets te maken had met het vooruitzicht naar morgen.

"Hello, Keisha," fluisterde Tom lachend, terwijl hij het deken een beetje optilde.
"Hello," antwoordde ik lief, waarna ik vanonder het deken kroop.
Tom sloeg meteen zijn arm om me heen en trok me dicht tegen zich aan. Genietend verstopte ik mijn gezicht in zijn nek. Tom streelde liefkozend door mijn haar.
"Well, well, Keisha. What did I hear? Didn't you follow the rules?"
Een stiekeme grijns sierde mijn lippen.
"So that's what Bill tells you when he may not fuck me," zei ik grinnikend.
Tom schudde zijn hoofd.
"No, that's what he tells me when he knows that you're lying in my bed and he wants me to punish you," fluisterde Tom.
Ik was even uit het lood geslagen door zijn directheid. Hoewel Tom het op een kalme toon zei, wist ik niet goed hoe ik op zijn woorden moest reageren. Bedoelde hij dat hij me nu daadwerkelijk zou straffen? Of zei hij het gewoon om me bang te maken?
Ik besloot om mijn mond te houden. Misschien bedoelde Tom er helemaal niks mee, maar wilde hij me erop wijzen dat Bill wel degelijk op de hoogte was van mijn aanwezigheid.

"Keisha, you're so damn sexy when you're afraid."
"I'm not afraid," wierp ik tegen.
Tom grinnikte en streelde plagend langs mijn keel.
"Are you sure?"
Zijn bruine kijkers pinden mijn blik vast.
"Why should I...?"
Zijn vinger legde me het zwijgen op.
"First of all, you're lying in my bed. So I can do whatever I want with you."
Tom observeerde elke beweging die ik maakte. Ik wist dat hij me in een hoekje probeerde te drijven. Hij wilde de angst in mijn ogen zien schitteren. Hij wilde terug de macht over me krijgen.
"I'm not impressed, darling," fluisterde ik in zijn oor.
Tom grijnsde. Een kusje werd op mijn oorlel gedrukt.
"Naughty girl," fluisterde hij zwoel.
Tom streelde met zijn hand over mijn ontbloot bovenbeen. Met zijn andere hand trok hij me dichter tegen zich aan.
"Maybe I should punish you now. So you'll remember that I'm the boss."
De grote grijns om Toms lippen was me niet ontgaan. Toch liet ik me niet van de wijs brengen. Hij probeerde me gewoon op stang te jagen. Bovendien was ik me er van bewust dat dit gesprek niets te maken had met straf. Dit ging gewoon over dominantie. Tom wilde me domineren. Hij wilde zien hoelang het duurde om me aan hem te onderwerpen.
"I'm still not impressed."
Tom glimlachte.
"No problem, darling. I will impress you."
Zonder dat ik nog maar met mijn ogen kon knipperen, greep Tom mijn heupen beet en rolde hij ons om. Hierdoor lag hij plots bovenop mij. Toms ogen schitterden gevaarlijk toen hij zich naar mijn oor boog.
"Keisha, you still owe me something," siste Tom zwoel.
Een vlaag van paniek schoot door mijn lichaam. Dit gesprek ging de verkeerde kant uit.
"Tom, I've missed you."
Lief drukte ik een kusje in zijn hals.
"Besides when did you decide to take corn rows?"
Subtiel probeerde ik het gesprek de andere richting uit te duwen.
"That trick doesn't work, darling."
Zijn gesis bezorgde me kippenvel. Toch liet ik me niet afleiden. Het was nu belangrijk dat ik volkomen normaal reageerde en absoluut geen paniekerige indruk maakte. Anders zou hij slagen in zijn opzet. Bovendien zou hij dan misbruik maken van de situatie. Ik kende Tom al goed genoeg om te weten dat hij niet vuil was van het nodige geweld om me te laten doen wat hij wou. Hij zou me dwingen om hem eens goed te verwennen. Het ergste van al echter was dat hij deze keer een goed excuus had. Bill had hem de toestemming gegeven om me te straffen. Hij kon met me doen wat hij wou. Het enige waar hij voor moest zorgen was dat ik morgen nog in een deftige staat verkeerde. Aangezien Bill me ook nog onder handen zou nemen.

"Tom, why are you so mean? If you would ask friendly if I would like to have sex with you, than I would say yes. But now you're making it much complicater."
Blijkbaar hadden mijn woorden zijn effect niet gemist, want meteen liet Tom mijn lichaam voor wat het was. Een stiekeme grijns sierde zijn gezicht.
"Darling, that would be too easy for me."
"So you prefer to hurt me?" vroeg ik ongelovig.
"Darling, I don't hurt you. Sometimes you're just so hysterical that you hurt yourself."
"I'm not hysterical. You force me to do things. You..."
"Keisha, stop."
"But you..."
Een vinger legde me abrupt het zwijgen op. Ik wilde nog iets zeggen maar ik bedacht me toen Tom me een strenge blik toewierp. Zielig keek ik Tom aan. Ik had toch niets verkeerd gezegd. Waarom reageerde hij dan zo gemeen?
Een hand die mijn kin omsloot, dwong me om omhoog te kijken. Vragend keek ik Tom aan. Zijn gezicht was op minder dan drie centimeter van het mijne verwijderd. Ik kon zijn hete adem voelen.
"There's one thing you need to remember, darling. I'm the boss, your master. You listen to me, understand?"
Ik keek weg en staarde naar de muur.
"Keisha."
Zijn gesis klonk dreigend.
"Yes, master," mompelde ik geïrriteerd.
Waarom moest hij dit moment toch altijd verpesten. Ik zat er helemaal niks mee in om seks met hem te hebben als hij lief tegen me was. Maar steeds moest hij te dominant worden. Altijd wilde hij de macht over me hebben. Hoe kon hij eigenlijk ooit een relatie met iemand hebben als hij weigerde om zijn partner te laten genieten?

"What did you say, darling?"
Nijdig keek ik Tom aan. Soms begreep ik die jongen echt niet. Als ik me dan vrijwillig aan zijn wil onderwierp, deed hij nog steeds zo tegendraads. Het leek wel alsof hij wilde dat ik in opstand kwam. Alsof hij er alles aandeed om me zo tegen te werken, waardoor ik uiteindelijk tegen hem inging en hij me vervolgens kon straffen.
"You still don't get it, do you Keisha?"
Zijn sarrende toon liet me vermoeden dat hij iets van plan was. Zijn geduld was op. Het spelen was gedaan.
Een wrang voorgevoel vestigde zich in mijn buik. Mijn vrouwelijke intuïtie zei me dat ik vandaag extra moest oppassen. Waarom wist ik niet, maar ik had een voorgevoel dat Tom vandaag niet in zijn normale doen was. Eerst die bedreiging met het mes, dan zijn tegendraads gedrag. Volgens mij was er iets gebeurd tijdens mijn verblijf in het ziekenhuis. Tom reageerde anders dan normaal en dat baarde me zorgen. Als ik niet zou oppassen zou deze nacht wel eens heel wreed kunnen verlopen.

Opgekropte woede...Alleen door geweld zou het verdwijnen...Het was slechts een kwestie van tijd vooraleer de bom zou barsten...

Het spijt me voor de enorme vertraging. Toch hoop ik dat jullie het me kunnen vergeven. Het volgende deel zal sneller volgen, beloofd.
Ik word echt blij van jullie reacties. Zo lief.


Reacties:


Heartbeat
Heartbeat zei op 17 april 2012 - 17:29:
Oh die Tom is zo'n eikel! Net als hij aardig doet en ik hem leuk begin te vinden verandert hij is en klootzak!
Btw, dat deeltje van Bill op het toilet was hilarisch
Ik kijk uit naar meer
xXSally


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 17 april 2012 - 1:12:
Wauw wauw wauw wauww !
Waar gaat het heen met Keisha ?!
Vrijwillige overgave ?!
Oeehh en die game met Bill was wel .. Duiveltjes achtig !
Ghegheghe
En waaaaaaarrom moet Tom het toch altijd verpesten met dat gedrag van hem ?! :o
Kannie never lief sijn ??
En ik weet ook wel zeker dat er wat met hem was/is gebeurd toen Keisha in het ziekenhuis toen lag !
Misschien issie door een wijf op ze teentjes getrapt of iets dergelijks !

En en en ammmie blij met een heel groot nieuw hoofdstukje van Trip to hell !
Looooovveee iittt !!!!!
En nu wel weer snel lief deeltje ?

Xxx <'3