Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Percy Jackson » You're a Demi-God » Chapter 1

You're a Demi-God

17 april 2012 - 19:47

346

3

488



Chapter 1

chapter one

http://images.sodahead.com/polls/001747679/1849926838_02AmyPond_answer_1_xlarge.jpeg

-Olive Bell-


De regen kletterde tegen de ramen toen ik in de bus zat om naar school te gaan. Alle andere kinderen zaten luidkeels te schreeuwen want zij hadden vandaag excursie. Ik niet, ik zat een klas hoger dan hun. Seath, die naast me zat, zat druk te staren naar de jongen die ze al heel lang leuk vond, maar het niet durfde om op hem af te stappen. Ik deed mijn oordopjes in en luisterde naar de harde muziek die mijn trommelvliezen deden trillen. Ik deed mijn ogen dicht en fantaseerde dat ik boven de bomen kon vliegen en naar de volle maan rijkte. Ik werd ruw verstoord door de persoon achter me. Het was Aeden, een jongentje uit de eerste klas. Hij vond het altijd leuk om tegen iemands stoel te schoppen, en dit keer was ik de klos. Ik negeerde hem en keek uit het raam, waar de regen nog steeds hard uit de hemel kwam vallen. De mensen op straat rende met hun tassen boven hun hoofden en sommige liepen met parapluus boven hun hoofd alsof ze de regen niet eens opmerkte.
‘Hey, zou hij mij ook leuk vinden denk je?’ vroeg Seath, maar ik hoorde het niet. Ze gaf me een por in mijn zij waardoor ik opschrok en een oortje uit deed. ‘Ik kan je muziek hier horen joh!’ zei ze en ze zong de muziek na. Ik haalde mijn schouders op en lachte naar haar. ‘Wat zei je?’ vroeg ik en Seath herhaalde haar vraag. ‘Dus... wat denk jij?’ ze keek me met smeekende ogen aan, en ik wist dat ze niet de waarheid wilde weten. ‘Ik weet het niet.’ Seath keek weer naar de jongen. Ik wist zijn naam. We hadden samen op de basisschool gezeten. Zijn naam was Jeffrey Mills, was 17 jaar oud en zat 2 klassen horen dan mij en Seath. Hij had groene ogen en blond bruin haar. Hij zat alleen, maar praatte met degene die voor hem zat.
Ik keek weer naar buiten en zag de school dichterbij komen. ‘Kom Sea... we zijn er.’


Reacties:


Jopie2
Jopie2 zei op 12 mei 2012 - 19:14:
mooi!
en erg goed geschreven, leuk dat je ook haar omgeving beschrijft dat geeft een fijn totaalbeeld
kga snel verder


Eirenion
Eirenion zei op 17 april 2012 - 19:45:
ik ben nu bezig met het tweede deel... en ik zie trouwens dat Jeffrey dezelfde achternaam heeft als Jamie.. dat moet k dan nog ff veranderen>__<''


Pline
Pline zei op 17 april 2012 - 19:41:
Oooh dit is mooi, en ik heb het gevoel dat er iets is met Jeffrey :p
En ik lees/las ze ook in het engels, er gaat veel verloren in vertalingen en het engels is toch al een mooiere taal voor verhalen enzo vind ik...
Het is misschien wel een korter hoofdstuk, maar dat neemt niet weg dat het echt super is en ik meer wil lezen
Ga heeeeeel snel verder hee :p
xxx