Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Percy Jackson » You're a Demi-God » Chapter 12

You're a Demi-God

22 april 2012 - 21:45

439

2

363



Chapter 12

Chapter twelve.. En welkom Jamie en Griffin!

http://data.whicdn.com/images/27142053/tumblr_lq439myKJP1qbyv2u_large.gif

-Jamie Darvill-

Ik vocht nu met mijn rug tegen Olive's rug aan.
Olive verschuilde zich heel de tijd achter haar schild, zonder ook maar een klap af te schudden, dus ik nam het meestal van haar over.
'Wat is hier het doen van?' vroeg ze, toen ze weer een klap tegenhield met haar schild.
'Dit is training... dat doen we 1 keer per week.' antwoorde ik.
'Noemen jullie dit training?!' riep ze en ik lachtte.
'Ja, we moeten de vlag van het rode team zien te veroveren... maar meestal winnen ze.'
'Waarom winnen ze meestal?' vroeg ze.
'Annabeth.' zei ik toen ik een zwaard tegen hield met mijn eigen zwaard.
'Wie is Annabeth?' vroeg ze.
'De dochter van Athena.'
'Aah, en zij is goed in dit zeker?'
'Dat kun je wel zeggen! Percy heeft haar al eens verslagen! Daar was ik zelf bij!'
'Aah.. wat nou als..'
Ze kon haar zin niet afmaken, want ineens ging iedereen 1 richting in. Blijkbaar had iemand de vlag gevonden.
Griffin kwam langs en hij klopte hij op mijn rug terwijl hij verder liep. Hij maakte het gebaar dat we mee moesten komen dus we volgde hem.
We kwamen uit mijn een strandje, wat nogal afgelegen was van de rest van het kamp. En daar stond een blauwe vlag, wat dus betekende dat als het rode team die te pakken zou krijgen, dat die dan gewonnen hadden.
En daar stond Percy, met een meisje te vechten. Ze had blond, krullend haar en zag er aardig uit.
'Dat is Annabeth.' zei ik en ik wees in de richting van het een op een gevecht.
'Oeehh! Dat word spannend!' zei Griffin toen hij naast me kwam staan.
'Moeten we hem niet helpen?' vroeg Olive en ik keek naar haar. Ze zag er bezorgt uit dus ik klopte haar drie keer op haar schouder.
'Percy heeft dit vaker gedaan he. Dus hij weet wat hij doet.'
'Nou, volgens mij niet...' zei Griffin en hij bracht zijn vuist naar zijn mond toe.
Annabeth had Percy verwond en had de vlag gegrepen. Dus dat betekende dat het gevecht afgelopen was en dat het rode team gewonnen had.
Griffin haalde adem tussen zijn tanden door, wat betekende dat hij chagerijnig werd.
'Rustig maar Grif... het is het einde van de wereld niet hea..' zei ik en ik gaf hem een por tegen zijn bovenarm aan.
'Dank je Ome Jamie, voor die vrolijkheid van je.' zei Griffin en had gaf me een por terug.
Percy was in de tussentijd weer opgestaan en schudde nu de handen met Annabeth, waarna ze elkaar omhelste.
'Zijn hun vrienden?' vroeg Olive.
'Dat kun je wel zeggen... volgens Grif hierzo zijn ze in Lovvee.'
Olive nam ineens een onrustige poze aan. Blijkbaar vond ze het niet leuk om dit te horen.


to be continued...


Reacties:


Jopie2
Jopie2 zei op 1 juni 2012 - 19:50:
owww daar is Annabeth
super meid! leuk om te lezen dat die twee, Griffin en jamie elkaar plagen LOL
en Olive is jaloersss.... woeeeehhhh!! iemand is verliefd!


Pline
Pline zei op 23 april 2012 - 0:47:
OMFG dit is gewoon ZAAAAAAAAAAAALIG om te lezen!!!
Dat vechten is gewoon zo fantastisch en I love Jamie, dat is echt zo een prachtig karakter... Super gewoon
En volgens mij is er iemand jaloeeeers ^^
Me likey
Ga super, super, super, megasnel verder want ik kan echt niet wachten!!!!!!
sorry voor de misschien wat rare reactie maar het is laat ^^ en nu ga ik slapen :p
xoxoxo