Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokepark 2 Wonders Beyond » Wish park (nog niet af)

Pokepark 2 Wonders Beyond

25 april 2012 - 9:16

203

3

180



Wish park (nog niet af)

Toen ze bij Seasong Beach aankwamen, zagen ze dat iedereen zich verderop verzamelde. ''Wat zou er aan de hand zijn'' zei Piplup ''laten we kijken''. En toen liepen ze ernaar toe. Ze zagen dat een Sandile en een Krokorok reclame voor iets aan het maken was. ''Je zult je ogen niet geloven,het fantastische Wish park ligt verderop te wachten, maar 10 Berries om erin te komen!'' zei Krokorok.
''Wish park, zeg je? Wat voor soort plaats is het?'' zei een cinccino. ''Ik garandeer je dat het zo leuk is dat je de tijd niet meer in de gaten hebt en niet alleen zijn de Attractions gratis, er is Cake zoveel je op kunt!'' Zei Krokorok. Daarna kwam er een glimlach op het gezicht van Munchlax en zei hij: ''yayyy cake!!! cake is lekker!!, Ik wil nu naar Wish Cake! laten we gaan!!''. ''Rustig aan Munchlax! trouwens het is Wish Park niet Wish Cake! Maar het klinkt wel erg leuk, kan je ons er alsjeblieft heenbrengen?'' zei Cinccino toen. ''Reken maar dat ik er naar toe ga" zei een Watchog "als er een nieuwe plaats is, zou ik de eerste bezoeker moeten zijn''. '' Ok iedereen! deze kant op! we gaan naar wish park!!'' zei Krokorok.


Reacties:


PeachyFull
PeachyFull zei op 28 april 2012 - 18:49:
Alweer heel leuk en grappug (:


eonmikey
eonmikey zei op 27 april 2012 - 9:29:
haha lol dankje trouwens ik spreek je zaterdag weer (ik mag wel gewoon op fanfic.nl)


KiKey
KiKey zei op 26 april 2012 - 16:17:
Haha! Munchlax he? Tot nu toe als erg goed, ik zie dat je ook dingen begint gedaitaleerder te beschrijven. Uh, hoe zeg ik dat nou... beschrijven met details. Zoals omgeving hoe imeand eruitziet of hoe iemand zich voelt.