Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Percy Jackson » You're a Demi-God » Chapter 19

You're a Demi-God

30 april 2012 - 12:10

371

2

310



Chapter 19

Chapter 19!

http://26.media.tumblr.com/tumblr_lk1y523jhf1qbtguuo1_500.gif


-Olive Bell-

BONK BONK BONK!
Ik deed mijn oortjes uit en keek naar de deur.
'Hallo?' vroeg ik zodat ze het buiten konden horen.
'Olive, wij zijn het.' hoorde ik Griffin zeggen.
Ik opende snel de deur en liet Jamie en Griffin binnen.
'Wat brengt jullie hier zo vroeg?' vroeg ik.
'We willen je iets vragen.' zei Jamie.
Ik keek ze ineens raar aan.
'Toch niet wat ik denk hea.'
Griffin moest lachen maar Jamie hield voor het eerst zijn gezicht zo strak als een muur.
'Dit is serieus Olive!' zei hij en ik hoorde een trilling in zijn stem.
'Ow...' zei ik met een glimlach erna. 'Wat is er dan?'
'Ik moet een opdracht van mijn vader vervullen.' zei Jamie. 'Maar dat kan ik nooit alleen! Daar is het namelijk veel te gevaarlijk voor!'
'Wat is die opdracht dan?' vroeg ik.
'Ik moet de Sirenes gaan verslaan.' zei Jamie en hij keek me strak aan. 'Je weet wat dat zijn toch?'
Ik knikte en hij ging verder.
'Ik weet niet waar dat is, dat moet ik nog even uitzoeken, maar ik weet wel dat de weg ernaartoe gevaarlijk is. Dat is altijd zo namelijk.'
'Jah, je wilt niet weten waar ik eens tegen moest vechten om alleen maar iets te pakken te krijgen!' zei Griffin en hij hij liet met zijn armen zien hoe groot het wel niet was.
Jamie keek er alleen maar naar en keek toen weer naar mij toe.
'Dus... het is gevaarlijk, het is lang, het is moeilijk en je kunt er bij dood gaan... dus ... wil je mee?'
Daar was de vertrouwde Jamie glimlach weer.
Ik keek hem vol verwondering aan.
Griffin keek me aan met een blik 'ga alsjeblieft mee! en ik zuchtte.
'Wat voor dingen kunnen we onderweg tegenkomen?' vroeg ik zacht.
'Vanalles.' zei Jamie en ik ademde diep in en uit.
'Je word een heldin als we terug komen.' zei Griffin om me gerust te stellen. 'En Percy en Annabeth gaan ook mee.'
'O..oke dan... wanneer vertrekken we?'
Jamie kon zijn geluk niet op en Griffin omhelste me ineens.
'We vertrekken vanavond, als het kamp slaapt.' zei Jamie met een enorme grijns op zijn gezicht.
'We spreken af om half 12 s' avonds bij de poort oke.' zei Griffin en ik knikte.
Ze vretrokken weer en ik nam meteen een douche om het gesprek van daarnet even goed te verwerken.


Reacties:


Eirenion
Eirenion zei op 2 mei 2012 - 12:01:
je geeft me wel tips waar ik eerst niet aan gedachgt had
thx! ik ga ze naar Chiron sturen


Pline
Pline zei op 2 mei 2012 - 0:00:
whoop whoop!!
Me likey
maar euh, moeten ze dat niet eerst even met chiron bespreken... want ik denk niet dat ze dat echt leuk vinden dat ze plots met 5 gewoon vertrekken zonder iets te vragen enzo
ook nog jammer dat Grover er niet echt in voor komt...
Maar dat is allemaal niet zo heel belangrijk... wat wel belangrijk is...
I this story and want to read more, more, more!!!
Ga snel verder 'cause i'm addicted and well... afkickverschijnselen beginnen nu al te komen geen pretje, ik kan het je verzekeren

*leest deze reactie en denkt 'waar slaat dit nu eigenlijk op... achja, het is laat'