Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Life is unpredictable [PAUZE] » ~ Prologue

Life is unpredictable [PAUZE]

3 mei 2012 - 19:04

198

3

342



~ Prologue

Tips zijn meer dan welkom ! xx &reactie? (:

In een donkere, kille nacht rende een vrouw naar huis. Ze was helemaal alleen, op de baby die in haar armen sliep na. Ze rende naar een piepklein, houten huisje. Ze opende de krakende deur, keek even achter zich of er niemand achter haar aan liep en ging naar binnen. Ze sloot de deur.
Toen ze het licht aan deed zag ze dat er een man in haar huis stond. De man was lang en breed, en zijn gezicht zat vol littekens.
Ze rende weer naar buiten, het bos in. Ze moest hoe dan ook haar kindje redden. Ze hoorde dat de man achter haar aan kwam, en de man was sneller dan haar. Toen ze midden in het bos was, stopte ze een briefje en wat dekentjes in een mandje, en legde daar vervolgens de baby in. De baby sliep verder, en giechelde in haar slaap.
De vrouw stapte op de man af, ze wilde weten wat hij van haar wou. De man negeerde haar vraag, en sneed haar keel open.
Nadat de vrouw haar laatste adem uitgeblazen had liep de man weg, terwijl de baby nog steeds slapend in het mandje lag.


Reacties:


xDonnaxx
xDonnaxx zei op 11 mei 2012 - 17:08:
dude'tjeee echt goed, nog steeds.
zelfs na 3 keer lezen...
ga snel verder


xDonnaxx
xDonnaxx zei op 3 mei 2012 - 23:43:
Gadver kel, ben jy van de moorden ofzo?¿
Trouwens sinds wanneer heet ik dude?
Voor de rest wat gaat er gebeuren?


justAgirl
justAgirl zei op 3 mei 2012 - 14:50:
super goed geschreven!<3 ik ben echt benieuwd naar de rest van het verhaal dus ga maar gauwverder!!<3