Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » love is not a compatition but im winning [robert pattinson lovestory<3] » family portrait.

love is not a compatition but im winning [robert pattinson lovestory<3]

1 maart 2009 - 23:11

710

1

295



family portrait.

there's a litlle creapy girl in a litlle creapy house...

'dudes and dudettes im home' meld ik effe en wil snel naar boven rennen.
'jackie kom eens' ik zucht en draai me al weer half om,want doen alsof ik ze niet hoor is een beetje onmogelijk x_x
langzaam kom ik de kamer in en kijk iedereen met opgetrokken wenkbrauw aan.
'yo wat is er?'
emmett begint te grijnzen.vroeger praatte ik altijd zo vooral tegen hem.
'waar was je heen jezus christus we dachten dat je dood was!' riep alice bezorgd. mary en edward beginnen zacht te giechelen.ik schut met mijn hoofd en richt mijn aandacht weer op alice. vanuit mijn oog hoeken zie ik hoe Edward en Mary elkaar lekker aan het aflebberen zijn. gewelidg joh x_x
'eh ik ben een vampier maak je om mij maar geen zorgen,dat werd er eerst ook niet gedaan en...Hé Wat zijn we weer aardig tegen jackie wat denken jullie wel niet? "goh jackie is in de kamer nu gaan we maar uitgebreid lopen bekken?'ratel wit van woede,of jaloezie?
mary staat op en komt dreigend voor me staan. ik begin te grijnzen en schud mijn hoofd :'beste mary wil je nu echt vechten met mij?' lach ik spottend.
een scheef lachje vormt zich rond haar lippen :'ik heb geen kracht nodig om jouw hier weg te krijgen,waar haal je het lef aan om zo tegen ons te praten terwijl je zelf een weerwolf loopt te lebberen,zag er overigens erg lief uit hoor' grijnst ze met een knipoog.
ik open mijn mond om wat te zeggen en sluit hem dan toch weer waarna ik hem weer open :'mij hier weg krijgen? pff i wish you luck with that'
spottend haalt ze dr neus op en edward schiet in de lach.
'hou op met lachen' sis ik dreigend.lachend staat hij op en loopt ook op me af.
'zeg je kan ook daar blijven staan hoor ik mankeer niets aan mijn ogen'
'maar misschien wil ik jouw wel van heel dichtbij bekijken' fluisterd hij.
ik begin te lachen :'liefje je blonde teef zit daar hoor' zeg ik weer even serieus als altijd en wil naar boven lopen wat moeilijk gaat als iemand je bij je haar vast grijpt.
ik bijt op mijn lip en zie de rode waas al voor mijn ogen. ik ril eventjes wat voor mij het teken is dat ik pissed ben.
'als je me nu niet los laat hea'
'wat dan ganna glitter me to death' lacht ze spottend.godver wat haat ik dat kind!
'well i could,but i don't wanne hurt Edward's feelings so i think i go for KO'
zeg ik terug. ze trekt nog eens aan mijn haar en gelijk teckel ik haar waardoor ze languit op de vloer terecht komt met een harde bons.
'meisje,je weet nog zo veel niet van mij' sis ik nog altijd woedend en ren dan maar toch naar boven.
ik laat me op de grond vallen en blijf zo een paar minuten liggen.
ik merk dat de adrenaline nog niet weg is ren ik kwaad naar beneden en begin te schreeuwen.
'HOE KUN JE IN HEMELS NAAM MET MARY GAAN! EEN,EEN,EEN GROTERE BITCH BESTAAT NIET! ZE IS ZO NEP ALS IK WEET NIET WAT En en ik hou van je' met een emotie loze blik kijkt hij me aan :'jackie,ik heb nooit meer om je gegeven als een clan lid en meer zal het ook niet worden'
ik schud de tranen weg en kijk mary bitter aan die met een gemene lach terug kijkt."i swear i kill her"
"no you don't" hoor ik edward weer terug zeggen.niemand kijkt me raar aan ofzo dat betekend dus telepatische contact.
ik schud mijn hoofd en loop door naar de ongebruikte keuken.
"ik weet dat je dat niet doet" ik lach zachtjes in mezelf "ach jongen,je kent me dan blijkbaar echt niet goed genoeg"
"je zou me nooit zo pijn doen"
"nee jij mij wel he? leuk he met zn alle Jackie wegpesten ja joepie" zeg ik schijnheilig terug.
"je weet dat het niet zo is" hoor ik zijn fluweel zachte stem fluisteren.
ik knijp mijn ogen dicht op elkaar en vervloek de traan die nu over mijn wang rold "je bent een eikel Edward Cullen" sis ik kwaad en ren door de woonkamer de trap op naar mijn eigen kamer waar ik me kwaad op mijn bank laat vallen.
'takkezooi' blaas ik kwaad.
de heerlijke rust om me heen kan niet verbroken worden.
wat het gelukkig nog niet word.


Reacties:


BILLSxKETTE
BILLSxKETTE zei op 2 maart 2009 - 16:27:
JE STAL MIJN ZINNETJE!
Anyway, vet deel, maar Mary is niet zo'n zwakke vampier!

<3xo.