Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » De Hongerspelen » 12 districts, 24 children -oneshots. » Thresh.

12 districts, 24 children -oneshots.

8 mei 2012 - 15:54

381

8

461



Thresh.

Het spijt me dat ik zo lang niet heb ge-update! En dat het ook nog zo kort is... Mijn hoofd barst los, ik wil graag twee fanfictions erbij maken. Jullie weten niet hoe jullie reacties mij zoooooo blij maken :D Ik heb nog nooit zo veel positieve reacties gehad, luv ya all. Xx Lotte Ps. Moorte heeft iets lekker langs voor jullie geschreven, dus eigenlijk is het niet heel erg dat ik wat korts heb geschreven, toch? Nog een wachtten want ze is bijna klaar. P.P.S Sorry als dit een beetje slordig is geschreven, ik ben zo moe van vakantie. OGH elke dag om half vijf wakker gemaakt )': P.P.P.S Vinden jullie Alexander Ludwig ook al zo geweldig?

Thresh

District 2, 12 en Rue en ik. De laatste zes tributen. De spanning was om te snijden, iedereen leek te wachtten tot de eerste zou aanvallen. Beschermend ging ik voor Rue staan, haar mocht niets overkomen. Gewoonlijk gaf ik niet veel om andere, maar Rue was een uitzondering. Ze was altijd zo behulpzaam, het voelde alsof ze mijn zusje was… Een schreeuw die zich door merg en been liet horen verbrak de stilte en rust, de jongen van district 12 was opslag dood. Een mes was in zijn keel te zien. Een door onweer verborgen kanonschot was te horen. Ik greep mijn bijl nog wat steviger vast toen ik het meisje van district 2 een nieuw wapen uit haar riem haalde. De jongen daarentegen rende met een schreeuw op de nog verwarde district 12 tribuut. Nu was het mijn buurt. Ik liet mijn wapen met een ongelovige snelheid naar de sadistische messenwerpster slingeren. Met een doffe klap viel haar levenloze lichaam op de grond, gevolgd door alweer een nieuw kanonschot. Ik dacht dat district 2 een stuk moeilijker zou worden, waarschijnlijk had ik ze overschat. Mijn ogen gleden weer even naar Rue, ze zag er bang en kwetsbaar uit. Ik moest dit winnen, voor haar. Ik liep met een langzame pas naar de twee vechtende tributen, het was tijd om het te eindigen. Voordat de bijl ook maar de blondharige jongen kon raken stak er een pijl in zijn hart. Het was nu alleen maar nog ons twee, Rue kon ik niet meetellen. ‘’Doe het maar! Ik heb toch niets meer, steek die bijl maar door mijn hart! Breek het, verbrokkel het, scheur het doormidden!’’ schreeuwde het meisje met haar grote, tranende, grijze ogen. Ze was het perfecte voorbeeld van een gebroken meisje. ‘’Nee Katniss! Ik wil niet dat je doodgaat!’’ riep Rue’s kleine stemmetje wanhopig terwijl ze probeerde naar het meisje te rennen. Voordat ze haar ook maar kon bereiken hielt ik me nog één keer aan het doel van de hongerspelen. Het doden om te overleven. Een laatste kanonshot was te horen. ‘’Hier zijn de winnaars van de 74e hongerspelen!’’ hoorde ik vaag iemand roepen door Rue’s hartverscheurende gesnik. Ik daarentegen had mijn emotieloze masker opgezet. Ik had gewonnen voor Rue en mij. Ik had gewonnen omdat het moest.


Reacties:

1 2

tamarastyles
tamarastyles zei op 1 sep 2013 - 14:39:
jippie het is net iets anders dan het origineel!! dat vind ik superleuk! leve tresh, he saved rue! i love him!


Hermelien
Hermelien zei op 20 mei 2012 - 21:36:
*kust de drie middelste vinger van linkerhand*
Geen woorden meer nodig,
na zo'n gebaar toch ?
Kus


moorte
moorte zei op 11 mei 2012 - 16:01:
Ik vind het zo prachtig hoe je Trash en Rue als een soort broer en zus afbeeld, je had me bijna overtuigd!
Goed geschreven


MissEva
MissEva zei op 10 mei 2012 - 19:14:
Eindelijk meer aandacht aan thresh. I like
Maar ook zielig voor katniss, en peeta.


Meld je even als je nieuwe post?


Pline
Pline zei op 9 mei 2012 - 20:37:
Oh mijn... nee...
Dit kan niet...
Prachtig geschreven en zo droef...
Prachtig xxx