Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » De Kronieken van Narnia » De Magische Ringen » Huh? Weg uit Narnia!

De Magische Ringen

2 maart 2009 - 21:18

460

1

336



Huh? Weg uit Narnia!

'Stop! Dorien je laat je toch niet zo maar verleiden door iemand die je nog maar juist kent, gewoon omdat hij kleren voor je koopt?!?' zei Ellen plots. Caspian keek haar beschaamd aan en ik had zo'n blik van 'Wat doe je nou'. Ik was helemaal niet boos op Ellen, maar toch kon ik het niet laten met een woeste blik de kamer uit te stormen. Ellen werd plots ziek of zo. Ik ging in een andere kamer binnen waar een konijn zat. 'Hé? Ben jij Dorien van Narnia? De hertogin? Komt er terug geluk in ons land?' zei het. 'Huh?' vroeg ik. 'Sluit de deur, ik zal je het eens allemaal vertellen' zei het konijn en ik sloot de deur achter me en ging geboeid op een sofa zitten. 'Ik ben Ploe, boodschapper van de konijnenheerser. Aangenaam kennismaken, uwe Hetogin' zei het 'Ja vertel maar waarom er geluk op komst is' antwoordde ik ongeduldig. 'Wel, Vlak na het vertrek van De koningen en koninginnen van Weleer, en u natuurlijk, toen jullie op het witte hert jaagden. Wel in iedergeval. Na jullie vertrek kwam Caspian de eerste Narnuia veroveren en vermoordde of iniedergeval liet zijn slaven alle Narniers uitmoorden. Sindsdien regeerden de telmarijnen, en ik heb het gehoord hoor, hij probeerde u al te verleiden, die Caspian de negenste. Maar al goed wist u wijze vriendin beter. Je moet niet aan een Caspian toegeven. Chrielle de tweede, dochter van barones Chrielle de eerste is zijn verloofde en zou zelfs al zwanger zijn van hem.' Dat was genoeg voor mij. Ik liep zo snel mogelijk ik kon naar de kamer waar Ellen lag. Ik legde haar alles uit en we gingen terug naar de kamer waar het konijn zat. Hij legde alles nog een keer aan Ellen uit en Ellen zei 'Ik wist het, we konden die kerel niet vertrouwen van op het begin. Eens een telmarijn, altijd een telmarijn'. We sloten de deur op en deden de ringen aan. En daar waren we: In het woud tussen de werelden. En daar stond Aslan. 'Dochters van Eva, ik hoop dat jullie een belangrijke les geleerd hebben. Narnia roept om jou wanneer ze je nodig hebben, je gaat er niet voor vermaak er naar toe. Jullie zullen in de toekomst of ja verleden wel terugkeren, dat beloof ik. En een leeuw zijn woord is het meeste waard' en hij ging een poeltje in. Ik vraag me af waar het naar toe leidde en Ellen waarschijnlijk ook. 'Zo dat was een kort avontuurtje' zei ze opgelucht. En daar gingen we naar de aarde. Toen alles vervaagd was stonden we in Plopsaland. Steff keek ons raar aan en wij gingen het volgende karretje in. Het karretje naar het volgende avontuur?
Je zult het wel zien..


Reacties:


SpamTijger
SpamTijger zei op 3 maart 2009 - 12:58:
Yeahh ik ben wijs
& Wtf kijkt steff ons raar aan, we zijn op de aarde mss maar 1 seconde weg geweest