Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Famous Dad? No way! ft. Big Time Rush » 55.

Famous Dad? No way! ft. Big Time Rush

17 mei 2012 - 17:20

931

0

178



55.

Vrijdag 31 December. Oud en Nieuw.

De afgelopen week is er niet zo veel gebeurt. We hadden vuurwerk gehaald en allerlei hapjes voor vandaag.
Ik weet nu echt zeker dat er iets mis is met die Mayke, ik mag haar totaal niet en ze is ook zo bitchy tegen me de hele week. Carlos lijkt er niet zoveel van te merken maar de rest wel, ik zou Mayke echt heel graag willen mogen maar omdat ze zo tegen me doet, kan ik dat helemaal niet. En dat vind ik best jammer.
Gelukkig zijn Engelien en Rhiannon wel lief tegen me en ik mag ze dan ook graag. Ik was samen met hun twee gaan shoppen voor Oud en Nieuw, Rhiannon zei dat ze nieuwe kleding wilde hebben voor vanavond. Alle drie hebben we een jurkje gekocht en een paar pumps, ook al kan ik daar helemaal niet op lopen!

Ik word wakker in James’ armen en kijk recht in het slapende gezicht van James. Voorzichtig haal ik een bruine lok uit zijn gezicht en strijk die naar achter dan opent James zijn ogen en kijkt me slaperig aan.
“Hoe laat is het?”¯ vraagt hij gapend en ik draai me om naar mijn wekker.
“Kwart over tien,”¯ antwoord ik en ik ga rechtop zitten. James komt ook overeind en drukt een kus op mijn wang.
“Kom, dan gaan we naar beneden,”¯ zegt James. Ik knik en stap net als James uit bed, James trekt een joggingbroek aan en gooit mij een overhemd toe, die ik vervolgens aantrek en samen lopen we naar beneden. In de woonkamer zitten Paul en Ian aan de keukentafel met elk een stapeltje papier voor zich. Ik ga naast Paul zitten en geef hem een kus op zijn wang.
“Morgen pap, morgen Ian,”¯ zeg ik en Paul en Ian knikken.
“Goedemorgen lieverd,”¯ zegt Paul en hij kijkt me lachend aan.
“Zeg pap, zou ik een paar mensen mogen uitnodigen voor vanavond?”¯ vraag ik Paul en hij kijkt me bedenkelijk aan.
“Eh, ja is goed. Hoeveel mensen en blijven ze dan ook slapen?”¯ vraagt Paul, ik denk even na en schud dan mijn hoofd.
“Nou, ik wilde Nicky, Evan, Libby een Sky vragen. Maar ik denk dat alleen Sky blijft slapen,”¯ antwoord ik. Paul knikt goedkeurend en kijkt weer naar het papier. Ik sta op van de stoel en loop naar James toe, die op de bank was gaan zitten en de TV had aangezet.
“Dat word een gezellige boel vandaag als die jongens ook komen,”¯ zegt James lachend als ik op zijn schoot ga zitten.
“Jep, dat weet ik wel zeker,”¯ zeg ik en ik leg me tegen hem aan.
Opeens bedenk ik me dat ik Evan en Sky nog moet bellen voor vandaag. Ik spring op van de bank en ren de trap op naar mijn kamer, ik gooi mijn kamerdeur open en spring op mijn bed en vanonder mijn kussen pak ik mijn telefoon vandaan. Het nummer van Evan is de eerste die ik tegen kom dus druk ik op het groene telefoontje en houd mijn telefoon tegen mij oog aan.
“Hey Lily,”¯ zegt Evan vrolijk. Ik krijg meteen een glimlach op mijn gezicht bij het horen van zijn stem.
“Hey, ik had een vraagje,”¯ begin ik twijfelend. Wat nou als ze bij hun tante willen blijven? Nou ja het is te proberen..
“Tuurlijk, je mag me alles vragen,”¯ zegt Evan lachend.
“Ik vroeg me af, aangezien het vanavond Oud een Nieuw is. Vroeg ik me dus af of jij samen met Libby en Nicky naar mijn huis wilden komen om het te vieren?”¯ vraag ik onzeker.
“Ja natuurlijk! Mijn tante moet toch weg en anders zouden wij maar met zijn drieën zijn,”¯ zegt Evan blij en ik zucht opgelucht.
“Oké, mooi. Komen jullie dan vanmiddag al hier naartoe of wat?”¯ vraag ik hem.
“Wij komen wel rond het avondeten goed?”¯ vraagt Evan.
“Ja natuurlijk, en blijven jullie dan ook slapen?”¯ vraag ik hem.
“Eh, nee. Mijn tante weet waarschijnlijk niet eens dat we weggaan dus is het misschien handiger dat we thuis slapen,”¯ antwoord Evan.
“Nou oké. Zie jullie strakjes!”¯ zeg ik blij.
“Tot vanavond,”¯ zegt Evan en we hangen op. Met een glimlach op mijn gezicht zoek ik het nummer van Sky op en bel hem.
“Hé zangeresje!”¯ roept Sky door de telefoon. Lachend houd ik hem iets bij mijn oor vandaan.
“Hey lucht,”¯ zeg ik en ik hoor Sky brommen.
“Ach kom op, ik wilde je iets vragen,”¯ zeg ik en ik hoor Sky lachen.
“Nou vraag maar,”¯ zegt Sky en ik ga lachend op bed zitten.
“Zou je het leuk vinden om Oud en Nieuw bij mij thuis te vieren?”¯ vraag ik hem en het blijft even stil aan de andere kant van de lijn.
“Ja super leuk!”¯ zegt Sky vrolijk.
“Oké, en blijf je dan ook slapen?”¯ vraag ik hem.
“Als je plaats hebt dan ja,”¯ antwoord Sky, ik grinnik.
“Ja natuurlijk, anders vraag ik het toch niet,”¯ zeg ik lachend.
“Ja dat is waar,”¯ zegt Sky en ik ga op mijn rug liggen.
“Hoe laat moet ik komen?”¯ vraagt Sky dan. Ik denk even na, volgens mij maakt dat niet zo veel uit toch?
“Maakt mij niet uit, van mij part kom je nu,”¯ grinnik ik en ik hoor Sky lachen.
“Nou sorry schat, maar dat gaat niet lukken,”¯ zegt Sky lachend.
“Oh, en waarom dan niet?”¯ vraag ik hem.
“Omdat ik net een kwartiertje wakker ben,”¯ antwoord Sky en ik werp snel een blik op mijn wekker, kwart voor elf.
“Aha, ja het is ook nog vroeg,”¯ zeg ik bedenkelijk.
“Je ziet me wel verschijnen,”¯ zegt Sky.
“Oké dan,”¯ zeg ik met een glimlach.
“Doeg zangeresje,”¯ zegt Sky en ik hoor hoe hij een kus op zijn telefoon geeft.
“Dag lucht,”¯ zeg ik, geef nog snel een kus op de telefoon en we hangen op.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.