Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » De Kronieken van Narnia » De Magische Ringen » De Magische Ringen: Deel 3

De Magische Ringen

2 maart 2009 - 21:30

298

1

293



De Magische Ringen: Deel 3

We waren op het einde van het vorige verhaal dus in plopsaland. Daar hebben we nog een geweldige dag van gemaakt alhoewel het incident met Caspian. Maar die kon me niet veel schelen. Ik besloot hem te vergeten. En Narnia ook eigenlijk. Ik geloofde Aslan niet echt toen hij zei dat we nog eens in Narnia zouden komen, zelfs wanneer ze daar onze hulp nodig hebben. Wat het konijn vertelde..Ze hadden toen ook onze hulp nodig? Maar daar brak ik mijn kop niet over. Ik ga je eens vertellen wat er daar na gebeurde. Ik en Ellen ontmoetten elkaar nog eens op een figuratiedag van Het Huis Anubis. Ze mocht eens mee, ik was zo blij! En we mochten allebei mee doen met het figureren. We waren op de foto geweest met alle acteurs die er waren. Zelfs mijn Walter Crommelin, haha. Het was een geweldige dag in ieder geval..tot..ik en Ellen moesten uit een kamer komen. Wij alleen. Het was een soort actie die in het programma werd gehouden met spandoeken en zo. En om het te laten lijken dat we voor bij kamen moesten we dus - zoals ik al zei - een kamer(tje) in. Ik en Ellen waren eens nieuwsgierig wat er achter het hout en de attributen zou liggen. En er stond een saaie grijze kast. 'Wat zou daar in zitten?' vroeg Ellen nieuwsgierig. 'Dat spreekt toch van zelf? Decorspullen en zo' antwoordde ik. Ik wou de kast wel in kijken en sloot daarom de deur nog eens extra. De scene zou zo beginnen. En Ellen deed de deur van de grijze kast open. En daar kwam in eens een flits van licht uit! En Ellen werd opgezogen door de kast. Ik vreesde het ergste maar ging haar achterna..
We hadden werkelijk geen idee waar we waren.


Reacties:


SpamTijger
SpamTijger zei op 3 maart 2009 - 13:00:
Ieuwl, ik werd opgezogen o.O
& & & Straks na school verder lezen