Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Flikken Maastricht: Together again. » Chapter two: The airport.

Flikken Maastricht: Together again.

21 mei 2012 - 22:24

334

0

294



Chapter two: The airport.

‘Excuseer mevrouw, weet U misschien hoe laat het vliegtuig vanuit San Francisco aankomt en waar?’ vraagt Tine aan de baliemedewerkster, die verveeld achter de balie zit. ‘Het vliegtuig komt om 17:47 uur aan bij terminal 7B.’ ‘Dankuwel.’ Tine kijkt op haar horloge, 17:29 uur , eerst maar eens een koffie halen bij Starbucks is het besluit. Ze loopt bij Starbucks naar binnen en bestelt een Latte Machiato, die ze op een van de leren banken opdrinkt. Haar telefoon begint te trillen en ze kijkt op het schermpje. Esmee. Ze neemt op. ‘Hoi schat.’ ‘Hoi mam, is Emily al geland?’ ‘Nee nog niet, ze land zometeen. Hoe is het daar op je werk?’ ‘Het gaat prima hier, ze willen voor morgen weer een verkeerscontrole plannen, dus blijven we vannacht op het bureau.’ ‘Doe je wel voorzichtig dan morgen?’ ‘Ja mam, ze hebben me het administratieklusje gegeven, dus ik zit alleen maar in het busje. Maar ik moet nu ophangen, want er is een briefing over de controle!’ ‘Oke, zie je morgen. Doei!’ ‘Doei!’ Tine hangt op en kijkt weer op haar horloge. 17:38 leest ze af en ze besluit om naar de terminal te lopen. Eenmaal daar aangekomen ziet ze buiten het vliegtuig landen. Langzaam stroomt de mensenmassa het vliegtuig uit en ziet ze Emily lopen. Haar kleine meid is eindelijk weer terug na een jaar, eindelijk. Ze ziet haar door de deuren lopen en loopt op haar af. ‘Ik heb je zo erg gemist.’ Zegt ze terwijl ze Emily omhelst. ‘Ik jou ook.’ zegt Emily terug. ‘Zullen we naar huis gaan?’ stelt Tine voor. ‘Goed plan, maar zullen we eerst nog even langs Starbucks gaan? Ik heb eigenlijk best wel zin in een Caramel Cream.’ vraagt Emily. Tine lacht en knikt. Ze lopen eerst nog even langs de bagageband om Emily’s koffers op te halen en gaan dan naar Starbucks waar ze wat te drinken halen. Ze blijven daar nog even zitten, maar lopen daarna naar de auto voor de lange reis terug naar Maastricht.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.