Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » love is not a compatition but im winning [robert pattinson lovestory<3] » an Ordinary RunAway.

love is not a compatition but im winning [robert pattinson lovestory<3]

5 maart 2009 - 16:08

1133

0

327



an Ordinary RunAway.

fuck off,im pissed off, hell yeah its fuckt up...

'hier pas ik niet meer ik móét weg zonder dat ik echt weg ga...'
mompel ik zachtjes in mezelf en ga dan voor de spiegel staan. een grote grijns verschijnt op mijn gezicht en ik ren de trap af.en trek mijn jas aan.
'waar ga jij nu weer heen?'vraagt carlilste.
'gewoon winkel' lach ik en druk hem een kus op zijn wang.
hij schud lachend zn hoofd en loopt door naar de woonkamer.als ik buiten ben spring ik omhoog en klim via mijn balkon terug in mijn kamer waar ik mijn tas inpak,in een laatje pak ik een aansteker en prop die in mijn broekzak.
met tas en al spring ik weer naar buiten.wat er nu gaat gebeuren kan ik eigenlijk niet maken,nou beter dan dat ik ergens blijf waar ik nooit gelukkig word...
op rustige tempo loop ik door het bos,als het me na een kwartier begint te vervelen ren ik het laatste stuk tot in het kleine winkelcentrumpje van forks.
genoeg mensen kijken me aan,waarom weet ik niet maar het ergerd me mateloos! opeens zie ik in een flits iemand die op Bella lijkt.
gelijk ren ik erop af en grijp haar bij haar schouders.in een ruk draait ze zich om en ik knuffel haar stevig.
'bedank,voor je bloed you know' fluister ik.ze lacht triest en knikt :'het was werkelijk niets'
'voor mij wel! ik ben sterk genoeg om die alfa Vampier van een mary uit de weg te ruimen!' grijns ik.ik zie een traan over haar wang glijden en bezorgd kijk ik haar aan.
'bella wat is er? waarom ben je er nooit meer?'
'edward,edward koos voor mary' snikt ze zachtjes.
'tering zooi' sis ik kwaad en trek haar mee naar een rustigere plek.
'luister,edward is dom bezig,ik ben bezig met mijn poging tot weg lopen. maar serieus als ik meer getraint ben,beter in vorm dan maak ik Mary af! dat beloof ik je!'
ze veegt haar tranen weg en klrijgt een klein glimlachje :'waar wil je heen dan?'
'ik blijf in forks,alleen undercover,ik ga iedereen opserveren dus daarom heb ik je hulp nodig!' ik sleep haar weer mee naar een andere winkel waar ik voor de haarverf ga staan.
'jij houd van haren verven?' merkt Bella op. ik grijns :'alleen als het nodig is!'
ik pak een pakje blonde haarverf en een pakje rood rozige en daaronder zie ik styltangen liggen,daar pak ik er ook een van en loop naar de kassa.
'dat is dan 35,50' glimlacht de vrouw achter de kassa. ik lach scheinheilig terug en betaal.
'undercover? men waar wil je gaan wonen eigenlijk?' ik haal mijn schouders op een loop een soort gothic winkeltje in.een grijns verschijnt rond mijn lippen,like ik heb altijd al van dit soort dingen gehouden.
ik zoek me rot naar een verzameling kleren die bij mijn haar gaat passen en uiteindelijk ben ik wel tevreden en betaal dan ook die kleren.
'wow dat was wel een beetje prijzig...' mompel ik en zucht.
'ik moet een baantje gaan zoeken anders vind ik nooit een huurhuisje' vervolg ik mijn verhaal en kijk Bella wanhopig aan.
ze grinnikt :'ehm,je kunt bij mij blijven? je slaapt toch niet!' en ze schiet in de lach.zelf vat ik de humor niet maar ik dank haar aan bot en neem het dan maar al te graag aan.
'dan moeten we nu naar jouw huis aangezien ik mij helemaal moet verkleden voor ze erachter komen dat ik zolang weg blijf.'
we lopen langs de school en stappen in haar auto.
snel rijd ze naar huis en stelt me voor aan haar vader.'aangenaam kennis te maken ik ben Jackie Sparling'
'jij woont toch bij de cullens?' even wist ik neit wat te zeggen maar schud dan van niet,strakjes gaat hij nog tegen carlilste zeggen dat ik hier zit weg plan.
hij knikt dan en bella trekt me snel mee naar haar kamer.
'ik moet me haar verven zeg ik snel. ze knikt en ik volg haar naar de badkamer,eerst maak ik de stukken die roze/rood worden lichter met de blonde verf en daarna smeer ik de rood/roze verf in mijn haar.
na 10 minuten spoel i khet uit en knijp het droog.
'wow,jackie...je ziet er heeel anders uit!'zegt bella die me emt open mond aan kijkt.
'en dat nou net de bedoeling ^^' grijns ik en trek de nieuwe kleding die ik erbij gekocht heb aan.
tevreden draai ik een rondje in de spiegel.
'perfecto' flusiter ik en begin mijn make up ook helemaal aan te passen aan mijn nieuwe uiterlijk.
'bella ik ben zo terug,ik moet mijn sporen even uit wissen'
'kijk je uit?' ik knik en spring uit het raam terug naar het bos.
emaal daar aangekomen pak ik het shirt wat ik daarnet aan had,de schoenen en mijn broek en steek ze in de fik.smalend kijk ik naar het vuur,het enigste wat me kan doden vraag me niet waarom...
als ik in de verte geritsel hoor maak ik dat ik weg kom,al weet ik heus wel dat ze me gezien hebben.
aan de rand van het bos blijf ik staan luisteren,ik hoor alles luid en duidelijk.
'nee,niet jackie...' snikt Rosalie.arme schat zij is dan wel echt de enigste die me zal gaan missen.
'er klopt iets niet' hoor ik Alice fluisteren.
'wat?' vragen esmé en rosalie hoopvol. shit ze gaat het verpesten!
wacht...ik begin hard te denken aan zelfmoord en die enge dingen.
'alles oke Alice?' 'nee,eerst had ik het idee dat dit Jackie niet is maar nu,ik weet het zeker dit is ons zusje'
ik hoor een slik :'het is mijn schuld' hoor ik edwards fluwele stem fluisteren.
'tuurlijk niet! ze kon het gewoon n iet hebben dat wij bij elkaar zijn,begrijplijk maar triest' hoor ik mary zeggen,met een smalende ondertoon.
lach maar liefje,lang zla je niet hebben met Edward dat beloof ik.
ik ren weer terug naar Bella's huis en spring door het raam naar binnen waar ze bezig was met huiswerk.ook ik pak mijn huiswerk en begin te werken.
na een kleine 5 minuten sla ik mezelf tegen mijn hoofd:' hallo dit is Jackie's werk,ik Meyavi, jouw nicht uit new york schrijft zich morgen in voor school ^^
en ik laat me lang uit op haar bed vallen.
ze grinnikt :'mooie naam!, een goeie vriendin uit een vorig leven vertelde me eens over deze naam,sinds dien ben ik hem nooit meer vergeten' lach ik flauwtjes. ze lacht triest mee en gaat dan weer verder met huiswerk maken.verveeld kloot ik wat met mijn telefoon en breek het simkaartje in 2en.'alsof ik een mobiel nodig heb' mompel ik voor ik het ding in de prullebak smijt.heel de nacht door heb ik bella wakker gehouden :'je zou een prima vampier zijn,ziek zie je er toch al uit' grinnik ik.
'haha jackie wat zijn we weer aardig' lacht ze.
'eyee pas op he,ander bijt ik je nog' ik rol boven op dr en laat mijn tanden zien.gelijk duwt ze me weer van zich af :'ik ga slapen oke?'
'ja is goed slaapse,pff ik wil ook weer kunnen slapen' zeur ik nog even door maar zie dan dat Bella als een blok in slaap...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.