Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Juna » Epilogue

Juna

23 mei 2012 - 20:42

164

2

246



Epilogue

Ander epiloog dan op Quizlet, maar die was een beetje te depri, haha.

Jacob beëindigde onze kus en draaide me om naar de zaal, die begon te klappen. Mijn moeder zat op de voorste rij met al mijn broertjes en zusjes. De tranen rolden over haar wangen en mijn vader sloeg troostend een arm om haar heen. De ring om mijn vinger was zwaar, maar over een week zou ik er al aan gewend zijn.
Jacobs warmte drong door de dunne stof van mijn trouwjurk heen en brandde aangenaam op mijn huid. Ik kon mijn ogen maar niet van mijn ouders afhouden. Misschien zouden ze ooit weer bij elkaar komen, maar nu had ik hele andere zorgen aan mijn hoofd.

Bijvoorbeeld mijn moeder vertellen over het kindje dat in mijn buik groeide en over zeven maanden geboren zou worden. Aangezien zij zelf al vroeg kinderen had gekregen en er achteraf niet erg blij mee was geweest, vroeg ik me af hoe hard ze uit haar vel zou springen. Nou ja, dat waren zorgen voor later. Eerst op huwelijksreis.


Reacties:


Pline
Pline zei op 18 juni 2012 - 23:00:
Ooooh dit is gewoon zo geweldig!!!
Ik heb alles in een keer door gelezen
Er komt toevallig geen vervolg?
xxx


MissEva
MissEva zei op 23 mei 2012 - 21:37:
Wat een mooi einde!
Ik dacht dat ik maar even op het laatste hoofdstuk zou reageren, want ik wou snel doorlezen!

X