Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » De Hongerspelen » One-Shot » The sky is falling for the girl

One-Shot

1 juni 2012 - 23:08

172

3

195



The sky is falling for the girl

Ik heb alvast een beginnetje gemaakt, ik weet niet zo goed wat ik hierna moet schrijven. Misschien heeft iemand een idee?!

Zenuwachtig frummel ik aan mijn gekreukelde bloes, die ik vanochtend nog zo zorgvuldig aangetrokken had. Het is nu alweer een week geleden sinds ik uit het ziekenhuis ontslagen ben en dat betekend dat ik weer naar school moet, en ook de pestkoppen die daar bij horen weer moet ontwijken. Ik zucht en wrijf in mijn vermoeide ogen, die vannacht helemaal niet dicht wouden. Het kwam deels door mijn zenuwen en omdat de pijnlijke herinneringen van de vorige maanden weer te voorschijn kwamen.
Ik zucht nog een keer, en besluit er voor vandaag het beste van te maken.
Ik pak mijn boeken in en leg ze op volgorde van de lessen. Ik kijk nog een keer om me heen om te kijken of ik niets vergeten ben en loop mijn kamer uit, ik sluit de deur zorgvuldig om mijn zusje en ouders niet wakker te maken. En loop de trap af.

Eenmaal buiten pak ik mijn nieuwe fiets uit het schuurtje, stop mijn oortjes in mijn oren en zet het geluid zo hard mogelijk aan.


Reacties:


Jopie2
Jopie2 zei op 10 juni 2012 - 11:17:
meer! meer!


Chrissy
Chrissy zei op 9 juni 2012 - 11:22:
We want more! Nou ja, Ik dan


PeachyFull
PeachyFull zei op 1 juni 2012 - 23:48:
Meer. Mewantsmore <3

Xxx