Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » love is not a compatition but im winning [robert pattinson lovestory<3] » very first school day =o

love is not a compatition but im winning [robert pattinson lovestory<3]

5 maart 2009 - 17:54

1364

0

318



very first school day =o

new old school day.

ik trok de kleren van gister aan en begin mijn haar te kammen.na dat ik mijn make-up op heb gedaan komt bella naar boven.
'kom we gaan' ik knik en samen lopen we naar de deur.
'dag meneer swan!' roep ik terwijl bella dag pap roept.
'doei meiden!' hoor ik vanuit de keuken en snel stap ik in bella's "auto"
als ze zelf in gestapt is zucht ik als ik naar het grote ding kijk :'ik ben gewend aan de shiny little volvo óf de hummer'
Bella grinnikt en tot mijn verbazing zijn we er sneller dan ik dacht.
ik stap uit en zoals gewoonlijk bij een nieuwe word je aangestaard.
'men die kinders veranderen ook nooit' fluister ik naar bella.
ik loop achter haar aan naar haar vrienden clubje en stelt me voor.
'hee,dit is mijn nicht uit new york!'
'hoi!' lach ik even en schud iedereen zn hand.
na de korte voorstelling actie ken ik 4 namen "jessika,angelina,eric and ofcourse Mike"
'miyavi is echt een schitterende naam' ik knik en zet een gemaakte lach op.
'there comes the shiny little volvo driver' fluistert bella naar me.
ik knik :'stel me eens voor aan de cullens' fluister ik terug.
'sure?' 'so sure as hell' antwoord ik terug en loop achter bella aan die richting Alice loopt.
ik ga soort van angstig naast bella staan en kijk de vampiers familie al net zo bang aan.
'he bella wie is dat?' vraagt alice gelijk nieuwsgierig en schud mijn hand :'hee ik ben alice! en jij?'
'm,miyavi' stotter ik expres.'beetje nerveus voor je eerste schooldag?' vraagt ze dan bezorgt. ik knik en stel me dan voor aan de rest.
als ik bij mary aan kom voel ik hoe de woede in me opborrelt,ik moet me beheersen.ik lach kort en loop snel door om edward een hand te geven :'he ik ben edward ik hoop dat je het hier naar je zin hebt'
ik lach dankbaar en laat zijn koude hand weer los.
'hebben jullie het heel koud?' vraag ik ze "nieuwsgierig"
even kijken ze elkaar aan en schieten dan in de lach :'in onze auto's zitten geen verwarmingen meer,dus ja we hebben het koud' glimlacht Edward als een echte heer.vlindertjes borrelen in mijn maag en ik kijk hem verliefd aan.snel schud ik het gevoel weg en zie hoe Mary me al verbitterlijk haat.fijn.
gelukkig gaat de bel en iedereen loopt naar binnen.bij het seceteriaat blijf ik staan en kijk de mevrouw met een lieve glimlach aan.
'kan ik je ergens mee helpen lieverd?' vraagt ze met een lieve lach.
'ehm ja,zou het mogelijk zijn om me in te schrijven voor deze school,ik ben hier pas komen wonen ziet u.' glimlach ik weer.
ze knikt en geeft me een formulier en een pen :'even dit invullen en dan naar de administratie om je nieuwe boeken te halen'
ik knik en ga aan een tafeltje in de aula zitten binnen een paar seconde was ik al klaar met het formulier en loop weer terug naar het secetariaat waar ik het formulier leg en loop dan door naar de administratie.
'hoi,jij moet de persoon zijn die zich als nieuweling op deze school heeft ingeschreven,welk vakken pakket heb je ingevuld op je formulier?'
vraagt meneer nuheijn.
'kunst vakken en vreemde talen' hij knikt en zoekt tussen de spullen naar een lesrooster voor de mensen met het zelfde pakket als ik.als hij die gevonden heeft geeft hij die aan mij :'je boeken moeten besteld worden morgen kun je ze hier ophalen,je kunt wel alvast lessen volgen je hebt nu muziek in lokaal 011 dat is hier de gang uit en dan de 4de deur rechts' ik knik en loop de klapdeuren door.
mike,angela,alice én edward zitten bij mij in de klas. gelukzalig loop ik door,geen mary grinnik ik en klop op de deur.
'binnen!'hoor je een mannen stem.meneer kempers grinnik ik weer en loop de klas in.
ik zie edward als eerste naar me lachen en daarna de rest ook.
'nieuwe leerling?' vraagt de docent verbaasd. ik knik en geef hem het briefje. hij knikt en kijkt de klas rond.naast Edward was geen kans,alice zat daar maar daarvoor was wel een plek vrij naast mike wat,wat minder was.
zuchtend loop ik naar die plaats en ga zitten.
'de nieuwe zit naast mij' grijnst hij.
'laat haar met rust' hoor ik iemand achter me grommen.ik kijk achter me en lach dankbaar naar edward.
'Miyavi kun jij een instrument bespelen?' ik knik trots:'ik speel piano'
'weer een talentje als Mary' ik sper mijn ogen open,na-ah ik ben beter!
ik sta op en schuif achter de elektronische piano die in de hoek van het lokaal sta en strek mijn vingers.om in te komen speel ik waterlelie,het eerste lied wat ik leerde en daarna loop ik over in het intro stukje van Alicia keys met butterflies.ik laat mijn stem meezingen op de piano.
'Lately when I look into your eyes
Baby I fly, your the only one I need in my life
Baby I just don't know how to describe,
How lovely you make me feel inside

You give me butterflyz
Got me flyin so high in the sky
I can't control the butterflyz
You give me butterflyz
Got me flyin so high in the sky
I can't control the butterflyz

It seems like the lately thing
From the start you told me
I would be your queen
But never had I imagined such a feeling
Joy is what you bring
I wanna give you everything

You give me butterflyz
Got me flyin so high in the sky
I can't control the butterflyz
You give me butterflyz
Got me flyin so high in the sky
I can't control these butterflyz

You and I.....
Are destiny
I know that
You were made for me.

OoOoOh....oh
I can't control it.
It's drivin' me
It's takin' over me and I
OoOoOh...

You give me butterflyz
Got me flying so high in the sky
I can't control the butterflyz
You give me butterflyz
Got me flyin so high in the sky
I can't control these butterflyz

You give me something I just cant deny
Something thats so free
I just can't control the way I feel
And I don't ??
You give me somthing I just can't deny
Something thats so free
I just can't control the way I feel
Oh I never felt like this'
'het is niet echt het beste nummer im sorry,maar ik kon niets anders bedenken' zucht ik als ik teleurstellend naar mijn vingers kijk die nog op de piano toetsen liggen.
'het was prachtig meyavi ga maar zitten'
ik knik en loop terug naar mijn plaats.ik voel hoe ik word aangetikt van achter en draai me om.
'ze zingt prachtig! echt zo'n soul stem,ze doet me denken aan jackie' haar geluids volume zakt weg en droevig staart ze naar buiten. edward slikt eens en wrijft over alices rug.
'wat is er dan met jackie' vraag ik zachtjes.edward kijkt me recht in mijn ogen aan,waardoor ik zn verdriet over jackie ik dus,nog beter voel.
hij is kwetsbaar nu.'dat is niet voor nu,of hier om te vertellen' zegt hij kortaf en net wanneer ik wat terug wil zeggen gaat de deur open van de klas.
'Mensen,luister ik heb "goed" nieuws,hierna zijn jullie uit,ik heb een dringende bespreking' iedereen murmelt gelijk door elkaar heen en ik draai me weer richting edward.
'straks na dit les uur' ik knik en kijk weer voor me.
niet veel later gaat de bel en edward is zo snel al de klas uit dat het voor mij moeilijk is onopvallend achter hem aan te rennen zonder dat alice merkt van mijn ongelofelijke snelheid.
op de gang zie ik hem naar beneden rennen van de trap en zuchtend volg ik hem. beneden omarmt hij Mary waarvan ik nogal misselijk word snel loop ik door naar mijn toegewezen kluis en trek mijn jas aan.
als ik de hoek om loop hoor ik van ver het gesprek van Mary en Edward.
'ik mag die meyavi niet zo' hoor ik mary zeggen. like i care
'ga alvast met alice mee naar huis,ik moet nog wat afhandelen'
'ik wacht wel' hoor ik haar zeggen.
'nope jij gaat met alice mee' en ik zie hoe edward haar naar de rest duwt.
daarna loopt hij terug naar de gang en zie ik door het raam hoe de hummer vertrekt van het schoolplein.opgelucht haal ik adem en loop de weg die edward nam.ik zie hem tegen het congerge hok staan en zodra hij me opmerkt trekt hij me mee de school uit tot aan de grote eik voor de school.
herinneringen aan deze mooie plek laten me glimlachen en ik ga rustig tegen de boom aanleunen.
edward blijft staan en ik zie dat hij het er moeilijker mee heeft dan ik dacht..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.