Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Percy Jackson » You're a Demi-God » Chapter 30

You're a Demi-God

8 juni 2012 - 23:32

364

1

326



Chapter 30

CHAPTER THIRTY!!


-Olive Bell-


Ik had mijn vader nog steeds stevig vast, en was eigelijk ook niet vanplan om los te laten.
Alleen hij pakte me bij mijn bovenarmen en hield me op armlengte van hem af. Hij bekeek me helemaal van top tot teen en ik zag die trotse blik weer in zijn ogen. De blik waar ik altijd op hoopte om te zien. Hij straalde!
'Olive, wat doe je hier?' vroeg hij, terwijl hij me losliet en rechtop ging staan. De zon scheen precies in zijn gezicht.
'We uuhm..' Ik keek naar de grond en mijn vader begreep meteen dat het moeilijk was om uit te leggen.
'Wil je me anders aan je vrienden voorstellen?'
Ik knikte, en draaide me om naar de auto van Jeremy.
Percy had de autoklep open gedaan en Jamie en Griffin zaten nu naast elkaar naar ons te kijken, terwijl ze met hun benen aan het zwaaien waren. Jamie kwam met zijn voeten op de grond, alleen Griffin niet, en Jamie vond dat blijkbaar hilarisch!
Ik lachte een keer en Jamie zwaaide.
'Die twee gekken daar zijn Jamie en Griffin.' zei ik en Jamie en Griffin zette hun grote grijnzen weer op.
'Aah, daar heb je over verteld in je brieven.' zei mijn vader en ik keek hem verbaast aan.
'Je ontvangt die brieven dan?'
'Tuurlijk ontvang ik die schat! Er komt altijd een jongen langs met rood haar tot op zijn schouders. Hij loopt altijd een beetje grappig, en hij vraagt ons altijd of we lege blikjes hebben.'
Ik begon te lachen. 'Dat is een Sater!' zei ik.
'Een wat?'
'Een Sater, die wonen ook op Kamp Half-Bloed. Je weet wel, half mens half geit.'
Mijn vader knikte met een lach door het idee.
'Dan moeten dat Percy en Annabeth zijn denk ik.'
'Yup, klopt.'
We liepen samen richting Jeremy's auto.
Jamie en Griffin sprongen op en staken allebij hun handen uit naar mijn vader.
Die schudde ze allebij en daarna die van Annabeth en Percy.
'En dat...' Ik wees naar Jeremy, die aan de andere kant van de auto stond.
'Jeremy Walker, Dustin Bell. Dustin Bell, Jeremy Walker.'
'Jeremy Walker?' zei mijn vader ineens en ik keek staarloos voor me uit.
Hij kon hem toch niet kennen! Dat kon niet! Amerika is mega! En die twee daar kennen elkaar!


Reacties:


Pline
Pline zei op 9 juni 2012 - 10:48:
OMG ik haat jou!!! Waarom moeten het altijd Cliffhangers zijn?!?
al moet ik toegeven dat ik dat stiekem wel leuk vind hoor
Nu ga ik de hele tijd denken aan hoe die elkaar zouden kunnen kennen en wat er nog allemaal staat te gebeuren terwijl ik eigenlijk zou moeten studeren...
Dus eigenlijk zou het ideaal zijn als je snel nog een stukje hebt
xx